Hvad tid på dagen giver i børnene gaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Tdittmann

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi går igang efter maden, det gælder både børn og voksne. Mine børn kan godt lære at vente, det mener jeg kun er sundt

kunne ikke være mere enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

mama09

Vi går igang efter maden, det gælder både børn og voksne. Mine børn kan godt lære at vente, det mener jeg kun er sundt

Anmeld

23. december 2010

oerbaek

sådan gør vi også jeg tror også det er sund de lærer at vente

Anmeld

23. december 2010

Valle81

KaLee skriver:

Halløjsa... 

Fik lige samlet legekøkkenet til knægten, som han får i morgen...

Men hvornår i morgen.. tjah det ved jeg stadigvæk ikke... 
Overvejer at give ham det fra morgenstunden så han får glæden af det hele dagen... Desuden så får han alligevel gaver fra sin morfar og en anden gave fra mig om aftenen (sen eftermiddag)...

Synes personligt at et gavebjerg måske er lidt meget at kapere for en lille størrelse (på 21 mdr)..

Vi spiser allerede kl 17-17.30 tiden, for at tage hensyn til knægtens rutine - som ikke skal laves om bare fordi det er jul

Hvad gør i andre? 

Vi har Asta på snart 7 år, Sebastian på snart 5 og Anton på 9 mdr:0)

Asta og Basse forimorgen en morgengave som er en ting de kan fordrive tiden med i løbet af dagen og så er der først pakker igen efter maden når der er danset om juletræ:0)

Anton får sine pakker i løbet af dagen da han sover længe inden vi skal pakke pakker op:0)

Christina

Anmeld

23. december 2010

Hasselnødden

Jeg har stemt "Når de står op" men han får simpelthen så meget fra min mands side af familien (selvom han kun er 11 måneder) så kan han da kravle og prikke lidt til papiret så meget han lyster og pakke op hvis det skulle falde ham ind.. bunken er alt for meget at kapere for den lille mand vil jeg mene... så vi tyvstartede faktisk idag og gav ham en her til aften inden han skulle sove  Der gik fuldstændig barndom i den for min mand og jeg  he he. Som min mand sagde "Vi kan slet ikke finde ud af at være alene til jul" Vi spiser and og hele molevitten ved 12tiden, ris a la mande til frokost og så and igen til aften - og vi rykker heller ikke på vores sengetid for den lille, det bliver stadigvæk mellem 19 og 20.

Anmeld

23. december 2010

Silvermist

Om morgenen får pigerne en lidt større kalendergave end de har har fået de andre dage, som de kan hygge sig med i løbet af dagen. Efter julebadet får de deres nye julekjoler, som de endnu ikke har set.

Vi spiser kl. 18 og efter maden danser vi omkring juletræet. Bagefter sætter vi os ned med kaffe, sodavand, juice, kager, slik osv. og åbner gaver  

Det er ihvertfald planen indtil videre, men tempoet skal selvfølgelig passe til pigernes behov. Børnene skal have det så godt som muligt.

Anmeld

23. december 2010

Chr-Hei

Vi har valgt købe en dvd som Lukas får fra morgenen imorn (af julemanden) så har vi lidt ro på ham håber vi til vi ska til juleaften senere på dagen hvor han så også får en gave af os..

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

vores unger får en hgave om formiddagen/eftermiddagen og resten om aftenen når vi har spist hovedret. Desserten tager vi først når vi er halvvejs igennem gaverne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.