Hvad tid på dagen giver i børnene gaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

eElak

Min klare beslutning er blevet til at han får den i morgen tidlig, når han har spist sin morgenmad.. 

Så jeg skal til at rykke rundt for at få plads til det.. 

Når han bliver ældre, så ser jeg på det der... Men vi er kun 3 voksne, og ikke specielt julede.. SÅ det bliver på knægtens præmisser... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Ni-ko-li-ne

Vi spiser 17:30-18:00... Så får vi ris a la mande og så er der gaver... Nikoline er to år nu og hun kan fint holde sig vågen:0)

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Smart

Tror da næsten vi vil gøre det samme

Det er i hvert fald en god løsning for os. Laura har intet ud af at blive holdt oppe længe, når hun kun er 14 mdr., så derfor har vi valgt at gøre, som vi har

Anmeld

23. december 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Det er i hvert fald en god løsning for os. Laura har intet ud af at blive holdt oppe længe, når hun kun er 14 mdr., så derfor har vi valgt at gøre, som vi har

Nej for pokker. Maria kommer i seng kl 18.30 ca og er helt færdig, så hun skal bestemt heller ikke holdes vågen, for noget hun ikke forstår

Anmeld

23. december 2010

Anne85

Da jeg synes ungerne altid får sindssygt mange gaver har vi igen i år valgt at dele det lidt op. Så får de (ja nok mest min søn på 3... Den lille på 1/2 er nok temmelig ligeglad) bedre tid til at nyde hver enkel ting og glædes ved den fremfor at flå det hele op på en gang. Så idag har vi julehygget med min familie og her fik de lidt gaver. Så er det vore plan at de - eller ihvertfald den store får en gave imorgen tidlig og så får han nok en igen når vi kommer hjem til min svigerinde imorgen aften - og resten må han åbne efter juletræs-dansning sammen med os andre. Så længe børnene er så små er det den absolut bedste måde at gøre det på - for vores vedkommende :-)

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Nej for pokker. Maria kommer i seng kl 18.30 ca og er helt færdig, så hun skal bestemt heller ikke holdes vågen, for noget hun ikke forstår

Det er præcis også, hvad jeg mener

Anmeld

23. december 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Det er præcis også, hvad jeg mener

Anmeld

23. december 2010

Pena

Jeg husker da jeg var barn, og virkelig bogstaveligt talt var syg af spænding. (kastede op osv)

Jeg fik én af gaverne for at fjerne trykket, og vupti var jeg rask igen.

Og så har der altid været små børn juleaften, og ærligt talt, de bliver jo fuldstændig rundtosset og overgearede af alle de pakker, så jeg synes bestemt godt man kunne dele mængden ud over dagen.

Det tror jeg ihvertfald jeg ville hvis jeg fik børn.

Anmeld

23. december 2010

ekzunz

Vi spiser først - også dessert, så danser vi om juletræet og løber gennem hele huset et par gange, og så pakker vi gaver op, mens vi hygger med kaffe og konfekt. Vores de yngste er 4 og 6 og kan sagtens holde sig vågne.

Anmeld

23. december 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Det ville jeg gøre hvis det var mig... Altså fra morgenstunden...

Imorgen får drengene en julegave fra morgenstunden, igen når julemanden kommer kl. 16 og så når vi har danset om juletræet...

Glædelig jul

Majbritt

Samme måde her... I år har vi ikke lige fået Julemanden til at komme... Han havde rigeligt at se til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.