Til jer med Psoriasis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2010

NoName

KajaHH skriver:

Min mand har meget slem psorasis, og venter på en akuttid ved hudlægen som dog først er d 4/1 men han smørre det ligenu med Locobase, og så tager han latex hansker på, dem kan man købe ved Matas i æsker,og føderne kommer han fryse poser om, når han går i seng om natten.

Bare et lille råd, på ham virker det så det blødgøre det mere, handskerne har han på næsten hele dagen, for at undgå det revner og svir sådan.

God bedring.

en kone hvis mand har meget meget slem psorasis

Det har jeg også tænkt på, men det er bare ikke nemt med hansker og sådan når man har en lille størrelse på 5 mdr, som skal passes, også om natten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

NoName

Apples skriver:

Frederiksberg svømmehal har en spa afd. med bla et saltvands bad- det er det bedste når det kommer til psoriasis/ tør hud......Prøv evt også det

Jeps, har lige fundet ud af de også har det i Kolding, der er ik helt så langt som til f.berg....

Må en tur derind i det nye år...

Anmeld

24. december 2010

NoName

MariaE skriver:

her virkede strudsen ikke desværre....

Men måske man skulle prøve b2...men i hvilke form????

Mon ikke det er i pilleform???? det tror jeg

Anmeld

24. december 2010

NoName

Det er utroligt, hvor forskelligt det er, lige så mange der har Pso, lige så mange forskellige måder er der at "holde" det nede på. Men det der virker i denne sæson, er det jo langt fra sikkert det virker i næste...

Anmeld

24. december 2010

Maja88

nu har jeg ikke læst hele tråden så ved ikke om det er skrevet, men det er cosperg(staves) creme. de reklamerer lige nu for den som hælcreme.. men den findes også til hænderne

Anmeld

24. december 2010

Corn

Det ligger nok til navnet, jeg er dog hår(d)est ramt i hårbunden. Ellers svier min hud "bare" på underben, baller, dansehåndtag, skuldre, overarme, albuer, underarme og hænder.

Nogen aftener øser jeg en ordentlig omgang babyolie over hele kroppen og pakker mig ind i bomuldstøj, inden jeg går i seng. Det kan lindre lidt.

Og så går jeg i bad om aftenen, så min hud ikke bliver udsat for kulde, uden dens normale beskyttelse.

Anmeld

24. december 2010

Bondepigen

Stemmer for strudsefedt og læsøsalt... Gerne begge dele. Jeg har det ikke selv, men min mor bruger læsøsalt og derefter en fed creme. Har bare hørt om flere, der osse har haft stor glæde af strudsefedt.Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at prøve det... Pøj pøj med dine hænder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.