Til jer med Psoriasis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Både min mor og jeg har det, vi har stor glæde af vitamintilskud (B2) og strudsefedt at smøre med som en også skriver.

Derudover er saltvandsbad guld, endten i de varme lande, men der findes også spahuse med det

jeg har aldrig hørt om det B2, men nu er i flere der skriver det, så det skal prøves...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

L-Mortil3

noname skriver:

jeg har aldrig hørt om det B2, men nu er i flere der skriver det, så det skal prøves...

Det var faktisk først da jeg begyndte som SOSU jeg lagde mærke til at flere af de ældre fik det, så fik jeg det undersøgt og vendt det med lægen, og det hjælper

Anmeld

23. december 2010

NoName

JustAnotherName skriver:

Jeg kendte én som forhandlede det.
Og så var der en lille butik i Århus, hvor jeg kunne købe det.

Jeg googlede lige og kan se at det idag også forhandles over nettet.
Men idag er der åbenbart kommet meget fokus på vægttab (surprice), så det handler det meget om på hjemmesiderne. Men der var dette telefon-nummer 35363626 tilgængeligt, så burde man jo kunne ringe dertil og høre, hvor den nærmeste forhandler nær dig ligger.

Jeg kan huske, at jeg gav ca. 80 kr, for en stor tube. der var til mange gange, hvor imod lægens hormon-møg-creme til godt 200 kr. ikke rakte til noget som helst, og i øvrigt heller ikke virkede.

HerbaLife har en garanti (eller havde ihvertfald dengang), om at man får pengene retur, hvis ikke man kan se/mærke en forskel på 30 dage. Så jeg tænkte, at der jo ikke kunne ske noget ved at give det en chance (man prøver jo alt mulig og bliver helt desperat til sidst) ....og så viste det sig dælme, som det eneste jeg prøvede, at det virkede!

Håber det vil have samme effekt på dig.
Eller, om ikke andet, at det er et sundt alternativ at prøve,
og du så kan få pengene retur, hvis ikke det virker for dig.

takker mange gange....

ihhh rart med sådan en hjemmeside, med råd og ideer fra lidelsesfæller og andre med gode råd

Anmeld

23. december 2010

Fenris

Frederiksberg svømmehal har en spa afd. med bla et saltvands bad- det er det bedste når det kommer til psoriasis/ tør hud......Prøv evt også det

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

her virkede strudsen ikke desværre....

Men måske man skulle prøve b2...men i hvilke form????

Anmeld

23. december 2010

KajaHH

Min mand har meget slem psorasis, og venter på en akuttid ved hudlægen som dog først er d 4/1 men han smørre det ligenu med Locobase, og så tager han latex hansker på, dem kan man købe ved Matas i æsker,og føderne kommer han fryse poser om, når han går i seng om natten.

Bare et lille råd, på ham virker det så det blødgøre det mere, handskerne har han på næsten hele dagen, for at undgå det revner og svir sådan.

God bedring.

en kone hvis mand har meget meget slem psorasis

Anmeld

23. december 2010

Bom

noname skriver:

Århhh der var ikke noget jeg hellere ville end af flyde ved Lidoen et par gange om året, men det er økonomien desværre ikke til...

Struds, er nok noget af det eneste jeg IKKE har prøvet endnu måske jeg skulle det

Jeg misunder dem også rigtig meget...  De har en lejlighed dernede, så det er jo kun fly billetten hver gang, men det er nu også dyrt nok i sig selv..

Jeg synes da du skal prøve, det er jo altid et forsøg vær..

Anmeld

23. december 2010

Svane

Hej.

Jeg bruger helt alm. vaseline. Mit er ret slemt på fodsålerne, og når det spræker og gør rigtig ondt, tager jeg et langt bad for at bløde det op, efter smør jeg et godt lag vaseline på og tager derefter plastikposer på fødderne. Det sidder jeg så med i en time eller to. Nogle gange vælger jeg at sove med dem på.

Håber at du finder en løsning.

Anmeld

23. december 2010

slettet_7530

Jeg bruger en urtecreme/salve fra Melissa (købes i Matas)

Anmeld

23. december 2010

GUSO

Hej.. Har en veninde der har psoreasis(staves) hun siger man kan få noget godt creme med strudsefedt på apoteket..ellers er dexem godt, skummet er det bedste kan fåes i Matas , eller en creme med salte fra det døde hav fåes på apoteket... Håber det snart bliver bedre.. Rigtig god jul.. Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.