Til jer med Psoriasis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

NoName

Lone H. skriver:

nu har jeg det ikk som du godt ved, men dengang jeg havde eksem der gjorde ondt, kløede købte mor en fed creme med salt fra det døde hav (eller sorte hav, eller hva det nu hedder ) det bruger jeg stadig når jeg får allergi eller eksem  

http://www.skincare-online.dk/index.php?cPath=37

Nårh ja jeg købte for nogle år siden en creme nede ved henny med læsø-salt, den var dyr men god, men da var det heller ik så slemt som nu... men jeg skal da have sådan en creme igen... tak lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

LRJ

noname skriver:

Nårh ja jeg købte for nogle år siden en creme nede ved henny med læsø-salt, den var dyr men god, men da var det heller ik så slemt som nu... men jeg skal da have sådan en creme igen... tak lone

så lidt søde  

Anmeld

23. december 2010

JustAnotherName

HerbaLife - Natur-produkt, som ikke er fyldt med hormoner. og det virkede!!

Anmeld

23. december 2010

NoName

B2... B2... tænke tænke, er det ikke også dem man får mod kvalme som gravid??????

SussieThyssen skriver:

B2 vitamin, hjælper meget på det sødeste.
Kør en rytme med 1 om dagen i en uge og så 14 dages pause her i vinterhalvåret eller hvis du får et særligt voldsomt udbrud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. december 2010

NoName

JustAnotherName skriver:

HerbaLife - Natur-produkt, som ikke er fyldt med hormoner. og det virkede!!

Hvor køber du det henne???

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

noname skriver:

B2... B2... tænke tænke, er det ikke også dem man får mod kvalme som gravid??????

Nej, det tror jeg bestemt ikke...B2 virker helende på hud, hår og negle, og har ikke noget at gøre med kvalme.
Men man tisser skriggult når man tager dem LOL

Anmeld

23. december 2010

NoName

SussieThyssen skriver:

Nej, det tror jeg bestemt ikke...B2 virker helende på hud, hår og negle, og har ikke noget at gøre med kvalme.

Nååå nej det er B6 man får mod kvalme....

B2, er noteret og BESTEMT med i overvejelserne

Anmeld

23. december 2010

NoName

SussieThyssen skriver:

Nååå nej det er B6 man får mod kvalme....

B2, er noteret og BESTEMT med i overvejelserne

Anmeld

23. december 2010

JustAnotherName

Hvor køber du det henne???

Jeg kendte én som forhandlede det.
Og så var der en lille butik i Århus, hvor jeg kunne købe det.

Jeg googlede lige og kan se at det idag også forhandles over nettet.
Men idag er der åbenbart kommet meget fokus på vægttab (surprice), så det handler det meget om på hjemmesiderne. Men der var dette telefon-nummer 35363626 tilgængeligt, så burde man jo kunne ringe dertil og høre, hvor den nærmeste forhandler nær dig ligger.

Jeg kan huske, at jeg gav ca. 80 kr, for en stor tube. der var til mange gange, hvor imod lægens hormon-møg-creme til godt 200 kr. ikke rakte til noget som helst, og i øvrigt heller ikke virkede.

HerbaLife har en garanti (eller havde ihvertfald dengang), om at man får pengene retur, hvis ikke man kan se/mærke en forskel på 30 dage. Så jeg tænkte, at der jo ikke kunne ske noget ved at give det en chance (man prøver jo alt mulig og bliver helt desperat til sidst) ....og så viste det sig dælme, som det eneste jeg prøvede, at det virkede!

Håber det vil have samme effekt på dig.
Eller, om ikke andet, at det er et sundt alternativ at prøve,
og du så kan få pengene retur, hvis ikke det virker for dig.

Anmeld

23. december 2010

L-Mortil3

Både min mor og jeg har det, vi har stor glæde af vitamintilskud (B2) og strudsefedt at smøre med som en også skriver.

Derudover er saltvandsbad guld, endten i de varme lande, men der findes også spahuse med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.