Til jer med Psoriasis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.341 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. december 2010

NoName

Hej...

Jeg skal lige høre jer hvad i har til at smøre jeres pletter med???

Jeg ammer stadig og vil helst ikke bruge hormonsalve. Jeg har så ondt i hænder (de er værst) og fødder at jeg er ved at tude flere gange om dagen de rævner og sprækker som aldrig før og alm bodylotion om det så er økologisk babylotion sviger og brænder...

hvad har i af mirakkel midler, måske har i noget jeg IKKE har prøvet endnu...

En fustreret NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Koen.

noname skriver:

Hej...

Jeg ammer stadig og vil helst ikke bruge hormonsalve. Jeg har så ondt i hænder (de er værst) og fødder at jeg er ved at tude flere gange om dagen de rævner og sprækker som aldrig før og alm bodylotion om det så er økologisk babylotion sviger og brænder...

En fustreret NoName

Har det på samme måde lige ved tommelfingeren, AVAVAV Men husker jeg at smøre det med decobal creme flere gange om dagen sprækker det ikke

Anmeld

23. december 2010

oerbaek

noname skriver:

Hej...

En fustreret NoName

Hej

Jeg har godt nok ikke psoreasis men jeg har meget voldsom aotopist eksem ,også kaldet børneeksem/astmaeksem, jeg er gravid nu i 29 uge og vil heller ikke bruge hormon creme... jeg har haft held med at bruge en meget fed creme fra apoteket der hedder aderma exomega eller håndcremen.. men hvad med at tage solarie hjælper det ikke??? eller sol ved hudlægen???

det har hjulpet på mig.

Anmeld

23. december 2010

NoName

lillespurv20 skriver:

Har det på samme måde lige ved tommelfingeren, AVAVAV Men husker jeg at smøre det med decobal creme flere gange om dagen sprækker det ikke

Nitte, virker ikke her, jeg har brugt en hel tube på under en uge, og der er bare ingen ændring

Anmeld

23. december 2010

NoName

oerbaek skriver:

Hej

Jeg har godt nok ikke psoreasis men jeg har meget voldsom aotopist eksem ,også kaldet børneeksem/astmaeksem, jeg er gravid nu i 29 uge og vil heller ikke bruge hormon creme... jeg har haft held med at bruge en meget fed creme fra apoteket der hedder aderma exomega eller håndcremen.. men hvad med at tage solarie hjælper det ikke??? eller sol ved hudlægen???

det har hjulpet på mig.

for maaaaange år siden fik jeg lysbehandling hos hudlægen med det resultat at jeg blev SÅ forbrændt at jeg ikke kunne have tøj på i flere dage, bagefter fik jeg den flotteste brune farve. Derefter kaldte hudlægen min mor og jeg ind til samtale hvor han pænt fortalte os at nu var der ikke mre han kunne gøre for mig...

Canser-grillen prøver jeg at undgå, og det hjælper heller ikke synderligt...

Anmeld

23. december 2010

Bom

Min mor har også psoriasis, de rejser til tyrkiet et par gange i året, og det hjælper hende helt vildt..

Men noget af det hun har prøvet, der har virket bedst af div cremer, var strudse fedt.. Så prøv og se om du ikke kan få fat i sådan noget..  Og det er jo et natur produkt, så kan ikke se hvorfor man ikke må bruge det som gravid eller ammende..

Held og lykke med det..

Anmeld

23. december 2010

Bom

http://www.strudsen.dk/

Det er her hun har købt det..

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

noname skriver:

Hej...

En fustreret NoName

B2 vitamin, hjælper meget på det sødeste.
Kør en rytme med 1 om dagen i en uge og så 14 dages pause her i vinterhalvåret eller hvis du får et særligt voldsomt udbrud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. december 2010

LRJ

nu har jeg det ikk som du godt ved, men dengang jeg havde eksem der gjorde ondt, kløede købte mor en fed creme med salt fra det døde hav (eller sorte hav, eller hva det nu hedder ) det bruger jeg stadig når jeg får allergi eller eksem  

http://www.skincare-online.dk/index.php?cPath=37

Anmeld

23. december 2010

NoName

Tulle Mus skriver:

Min mor har også psoriasis, de rejser til tyrkiet et par gange i året, og det hjælper hende helt vildt..

Men noget af det hun har prøvet, der har virket bedst af div cremer, var strudse fedt.. Så prøv og se om du ikke kan få fat i sådan noget..  Og det er jo et natur produkt, så kan ikke se hvorfor man ikke må bruge det som gravid eller ammende..

Held og lykke med det..

Århhh der var ikke noget jeg hellere ville end af flyde ved Lidoen et par gange om året, men det er økonomien desværre ikke til...

Struds, er nok noget af det eneste jeg IKKE har prøvet endnu måske jeg skulle det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.