Hvad spiser du d. 23. December? Hvad er din tradition ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Miamaja

Guud, jeg anede ikke mange danskere har traditionel spise d. 23!!!

I mit hjem horte det sig ikke til, andet end at spise lidt let i dagene op til ..for at lade op til det heftige julemaaltid, hvor man bagefter knap nok kan se paa ris a la mande/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

lotte32

Heller ingen traditioner her, i aften står den på karrysuppe med kyllingestykker, rejer og nudler 

Lotte

Anmeld

23. december 2010

oo

ahahahaha! jeg troede ikke du ville have biksemad på listen, men det havde du sgu!  vi har absolut ingen tradition for hvad vi spiser den 23., men idag skal vi have biksemad. fordi det er übernemt og vi skal være klar til at kunne hente mormor og onkel Casper når de når frem gennem sneen!

Anmeld

23. december 2010

NinaNymannMadsen

vi har ingen tradition den 23. vi spiser det der bliver lavet af mad.

så det spændene at se

Anmeld

23. december 2010

Mormilla

Her hos mig spiser vi hvad der stå på madplanen Der er ikke noget bestemt...

Anmeld

26. december 2010

Tinehh

Hejsa..

Jeg har stemt noget helt andet..

- Vi har en tradition i min familie, som går langt tilbage. Til dengang man ikke havde særlig mange penge at gøre godt med i julemåneden i forvejen.. Der blev lavet pandekager, for at få lidt sødt til ganen i den søde tid.

og det har så holdt ved, så hver aften d. 23 dec bliver der lavet pandekager for den helt store guldmedalje og så bliver der spist så mange at man snart ikke kan slæbe sig i seng..

- Tine

Anmeld

26. december 2010

fif

MoarJ skriver:

Jep... 

Hvad spiser du/I 23. december? 

Da jeg boede hjemme, spiste vi altid risengrød og stilte en portion op til nissen på hø loftet! 

I år tror jeg bare vi skal have noget nemt... Ikke lige risengrød... 

Fortæl mig din tradition! 

Vi spiser næsten altid julemad, da mine forældre er skilt.. Så 2 dage med and, flæskesteg og hele pivetøjet Så er det godt der er 1 år til jul igen hahah.... 

Anmeld

26. december 2010

LinLin

Ingen traditioner

I år bestilte vi pizza!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.