Hvad spiser du d. 23. December? Hvad er din tradition ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Pige2009

Vi har ingen traditioner den 23. december.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Ryberg

Vi skal vidst have en omgang medister imorgen med kartofler...

Skulle egentlig have haft det idag, men tiden rendte fra os inde i byen

Anmeld

22. december 2010

slettet_7530

Imorgen skal vi ahve koteletter i fad med bacon og cocktailpølser, da jeg skal stå og stege ænder laver jeg det bagefter da svigermor ankommer bliver til den 25 dec, men vi har ingen traditioner omkring maden den 23

Anmeld

22. december 2010

tingimor

vi er alle os unger, børnebørrn og mænd/koner samlet hos vores mor og far for at  spise medister med guleærter og fejer en form for juleaften, da vi ikke alle er samlet den 24 dec 

Anmeld

22. december 2010

twinboys

Den 23. spiser vi hvad vi lige har lyst til

Anmeld

23. december 2010

mybaby-girl

Jeg tror nu ikke vi har haft en tradition med hva vi spiser den 23, men i år skal mig og kæresten bar hygge med kylling, ris og bearnaisesovs til

Anmeld

23. december 2010

Steph_Laurits

Da jeg boede hjemme fik vi altid risengrød så der var til desserten dagen efter.

Men efter jeg har mødt min kæreste er vi hvert år hos kærestens far sammen med kærestens søskende hvor vi får noget rugbrød med en masse forskelligt slags pålæg, tarteletter (høns i aspagers) og så ris ala mande med mandelgave til sidst. Det er SÅ hyggeligt!

Anmeld

23. december 2010

Siljesmor

Min datter vælger menuen den 23. da hun har fødselsdag  HIP HIP HURRA - i år skal vi have hotdogs og hjemmelavede burgere  Hun fylder 5 år

Anmeld

23. december 2010

grinny

Vi skal have risengrød, og det skal også gemmes så der kan laves noget af det dagen efter.

Det har altid været en tradition at vi skal have risengrød d. 23 og bagefter pynter min mor og jeg juletræet. Jeg elsker d. 23 lige så meget som d. 24 fordi det bare er ordet hygge der er midtpunkt. 

Anmeld

23. december 2010

Diana...

Ingen traditioner her. Jeg tror bare vi skal have varm leverpostej med bacon og rugbrød i aften det var lige hvad jeg havde lyst til i morges da jeg vågnet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.