Hvad spiser du d. 23. December? Hvad er din tradition ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad spiser du/I 23. December?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.722 visninger
37 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Mira0911

Jep... 

Hvad spiser du/I 23. december? 

Da jeg boede hjemme, spiste vi altid risengrød og stilte en portion op til nissen på hø loftet! 

I år tror jeg bare vi skal have noget nemt... Ikke lige risengrød... 

Fortæl mig din tradition! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Carina1977

Vi får altid risengrød d. 23. december

Anmeld

22. december 2010

MissGeoh

Vi skal have risengrød, men ikke så der skal laves noget af det.. Men udelukkende fordi vi holder jul med kærestens børn i morgen og de ELSKER risengrød.. Så det skal de da have.. 

Anmeld

22. december 2010

*Sofie*

Vi spiser hamburgerryg hjemme hos min mor og stedfar hvert år den 23. dec
Mmm, glæder mig!!

Anmeld

22. december 2010

Munder

Vi spiser altid avocado med rejer og deler en flaske hvidvin. Det har været en tradition herhjemme længe.

En let middag, for at lade op til nogle dage med meget tung mad

Anmeld

22. december 2010

blomst84

Vi spiser det som bliver serveret til min nieces fødselsdag

Anmeld

22. december 2010

Low

Jeg skal have mad som det var juleaften for den 23 holder jeg juleaften med min far

Anmeld

22. december 2010

JustAnotherName

Vi skal have risengrød imorgen.

Men det er nu mere "tilfældigt", end det er en tradition.

Det er fordi mig og pigerne er alene hjemme imorgen, og manden gider ikke rigtigt risengrød. Så det nyder vi at spise her i juletiden, mens han er afsted på sine døgnvagter   ....Resterne skal ikke bruges til noget, for vi er ikke hjemme de næste par dage ....og der bliver sikkert heller ingen rester

Anmeld

22. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det vi har lyst til Vi har ikke nogen tradition d. 23/12 og i år står den på pølser og brød til drengene, for jeg er på arbejde til kl 23

Anmeld

22. december 2010

Zafir

Ihhh altså Det er slet ikke sjovt at skrive, fordi det er blevet aflyst i år, pga snevejret og at vi er bagud med alt pga vores roskildesyge, som dog er overstået...

Men det vi NORMALT gør, er at vi tager i skoven, laver bål og snakker med guderne, sammen med vores søde naboer (som ikek er asatro, men bare syntes det er smadder hyggeligt at snakke med vores guder, ligesom ikek kristne går i kirke juleaften, fordi det er hyggeligt hehe).

Bagefter tager vi hjem og spiser en ordenlgi omgang fondue/raclette, som vi har forberedt inden vi kører i skoven Det pljer at være SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt

Men i år, har vi altså udsat det til den 2. januaer, så det bliver alligevel. bare ikke i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.