Nytår :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

tinasmor

Har ikke læst svar. Men ville bare sige, at hvis det bare er jer to (uden børn) så er der jo massere af arrangementer i KBH, men hvis I ikke har råd til Fyn, så vil det nok koste det samme med nogle af de arrangementer.

Ellers er der jo ikke så meget at gøre andet end måske at prøve at ringe til venner og veninder og inddirekte spørger hvad de skal (får måske at få en invitation) Hvis I meget gerne vil være sammen med nogle. Ellers er der nok ikke andet for end at prøve bare at gøre det så hyggeligt så muligt bare jer to (selv om det ikke er helt optimalt i forhold til det du vil) få fat i en masse spil, måske leje en wii eller lign i Block Buster (hvis man kan det) eller lign.

Håber I går en god aften trods alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

tinasmor

Jarnsaxa skriver:

Fyrværkeri i Tivoli er faktisk en god idé

Ej, I piger herinde på baby.dk er bare så søde og støttende!! Hvor er det dejligt. Kan godt forstå, der er så mange, der er afhængige af denne side xD

Håber du får en rigtig dejlig nytårsaften

jeg tror ikke Tivoli er åbent nytårsaften. På deres hj. side står der sidste dag er 30. dec.

ville bare lige nævne det.

Anmeld

25. december 2010

Jarnsaxa

Lige en update fra jer, der har været så søde at komme med råd: min gode veninde fra Århus og hendes kæreste har spurgt om de må holde nytår med os. Så nu får jeg en lille, hyggelige aften med to par, som jeg ønskede mig

Så bliver det med tre-rettersmenu og flot tøj og det hele. Det bliver dejligt.

Må I have en dejlig nytårsaften

Anmeld

25. december 2010

Jarnsaxa

Lige en update fra jer, der har været så søde at komme med råd: min gode veninde fra Århus og hendes kæreste har spurgt om de må holde nytår med os. Så nu får jeg en lille, hyggelige aften med to par, som jeg ønskede mig

Anmeld

25. december 2010

twinny

Jarnsaxa skriver:

Såååå dejligt at i fandt ud af det...

God nytårsaften til jer...

Og vi ses i det nye år....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.