Nytår :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
44 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Jarnsaxa

Normalt er jeg ret ligeglad med nytår. Jeg drikker ikke selv, og jeg synes desuden julen er meget hyggeligere. Jeg er ikke det store festmenneske, kan bedre li' små, intime sammenslutniger. Men jeg har stadig ikke lyst til bare at sidde os to og glo derhjemme, der må da godt ske en lille smule.

Men vi har været ret sent ude med planlægningen af nytår i år, og nu sidder vi faktisk og har ingen planer Vi er inviteret til to forskellige ting, men, 1) den første ting er på Fyn, og der har vi ikke råd til at tage hen, og 2) den anden ting er et sted med katte, hvor min kæreste slet ikke kan være, selv hvis han tager antihistaminer.

Så ja, nu sidder jeg her og er faktisk lidt ked af, at jeg ikke ved, hvad fanden vi skal gøre til nytår . De fleste af mine venner bor i Jylland (da jeg er jyde), og da vi bor i Kbh. har vi ikke råd til at tage derhen. Såh...

Kender I det, når dét sker??? Næste år må vi sgu være lidt bedre til at planlægge det hele i god tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

eElak

Kender det godt.. 

Jeg står lidt i den modsatte situation.. 

Jeg er blevet inviteret til en stor nytårsfest hos min veninde i år.. Jeg kan ikke, pga jeg er alene med knægten... 

lidt øv, men jeg kommer nok til at gå tidligt i seng i år, efter at siddet alene foran kuk-kassen i noget tid og mæsket kransekage.. 

Anmeld

22. december 2010

Jarnsaxa

KaLee skriver:

Kender det godt.. 

Jeg står lidt i den modsatte situation.. 

Jeg er blevet inviteret til en stor nytårsfest hos min veninde i år.. Jeg kan ikke, pga jeg er alene med knægten... 

lidt øv, men jeg kommer nok til at gå tidligt i seng i år, efter at siddet alene foran kuk-kassen i noget tid og mæsket kransekage.. 

Årh, hvor ærgeligt :/

Der er ikke nogen mulighed for, at han kan komme med? Og så evt. blive puttet i et andet rum eller noget?

Måske du kan tage derhen med ham den første del af aftenen, til spisning og sådan, og så tage hjem i god tid?

Anmeld

22. december 2010

JacobsMoar

Øv øv.. Er ellers helt sikker på at du ville være fantastisk at holde nytår med

Men ja, kender det godt.. I år anede vi bare ikke hvad vi skulle.. Ingen af vennerne har børn og minimanden skal da ikke med til abefest..

Men for at muntre dig lidt op..  Sidste år var vi inviteret til abefest hos nogle venner, jeg havde længe tænkt at jeg ikke rigtig gad, men ville gøre det for Rasmus's skyld.. Et par dage før sagde Rasmus's at han faktisk ikke rigtig havde lyst.. Så vi endte med at være derhjemme, bare os to.. Og vi havde den bedste nytårsaften meget længe

Op med humøret

fra Karina

Anmeld

22. december 2010

eElak

Jarnsaxa skriver:

Årh, hvor ærgeligt :/

Der er ikke nogen mulighed for, at han kan komme med? Og så evt. blive puttet i et andet rum eller noget?

Måske du kan tage derhen med ham den første del af aftenen, til spisning og sådan, og så tage hjem i god tid?

Det er der ingen chance for, og synes egentlig også at det er ok.... det kræver tilvænning... 

Som Bromberg skriver - Jeg skal ikke have knægten med til abefest.. 

Anmeld

22. december 2010

JacobsMoar

KaLee skriver:

Det er der ingen chance for, og synes egentlig også at det er ok.... det kræver tilvænning... 

Som Bromberg skriver - Jeg skal ikke have knægten med til abefest.. 

Haha.. NEMLIG

Glemte så at skrive.. Da han ikke skal med til abefest, tager vi til Bornholm til svigermekanikken istedet  Tjuhej det skal nok blive hyggeligt  Om ikke andet kan farmor vel tage lidt over så vi kan få en velfortjent morfar

Anmeld

22. december 2010

BinaMor

for første gang iår har vi ingen planer og jeg glæææder mig. plejer at have kærestens børn også men iår er vi bare os selv. så den står på romantik, god mad og tv hygge mens andre banger og bummelere derude..

Anmeld

22. december 2010

Jarnsaxa

Bromberg skriver:

Øv øv.. Er ellers helt sikker på at du ville være fantastisk at holde nytår med

Men ja, kender det godt.. I år anede vi bare ikke hvad vi skulle.. Ingen af vennerne har børn og minimanden skal da ikke med til abefest..

Men for at muntre dig lidt op..  Sidste år var vi inviteret til abefest hos nogle venner, jeg havde længe tænkt at jeg ikke rigtig gad, men ville gøre det for Rasmus's skyld.. Et par dage før sagde Rasmus's at han faktisk ikke rigtig havde lyst.. Så vi endte med at være derhjemme, bare os to.. Og vi havde den bedste nytårsaften meget længe

Op med humøret

fra Karina

Årh, hvor er du sød, tak

Måske vi bare skulle følge jeres eksempel og lave en hyggeligt, romantisk aften herhjemme Vi bor jo ret centralt på Frederiksberg også, så der er jo masser af fyrværkeri her og sådan..

Lyder da også meget hygggeligt at tage ned til svigermekanikken på Bornholm :p Håber i al fald, at I får både en rigtig dejlig jul og et godt nytår

Anmeld

22. december 2010

JVC

Jarnsaxa skriver:

Normalt er jeg ret ligeglad med nytår. Jeg drikker ikke selv, og jeg synes desuden julen er meget hyggeligere. Jeg er ikke det store festmenneske, kan bedre li' små, intime sammenslutniger. Men jeg har stadig ikke lyst til bare at sidde os to og glo derhjemme, der må da godt ske en lille smule.

Men vi har været ret sent ude med planlægningen af nytår i år, og nu sidder vi faktisk og har ingen planer Vi er inviteret til to forskellige ting, men, 1) den første ting er på Fyn, og der har vi ikke råd til at tage hen, og 2) den anden ting er et sted med katte, hvor min kæreste slet ikke kan være, selv hvis han tager antihistaminer.

Så ja, nu sidder jeg her og er faktisk lidt ked af, at jeg ikke ved, hvad fanden vi skal gøre til nytår . De fleste af mine venner bor i Jylland (da jeg er jyde), og da vi bor i Kbh. har vi ikke råd til at tage derhen. Såh...

Kender I det, når dét sker??? Næste år må vi sgu være lidt bedre til at planlægge det hele i god tid...

Måske du kan finde billig transport her: www.gomore.dk

Godt nytår

Anmeld

22. december 2010

M&F&C

Herhjemme er det lidt tvivlsomt, om vi skal være 2, 4 eller 5

Vi skulle egentlig have et vennepar + en kammerat til det vennepar på besøg. Man da min kæreste er lidt øm over hans musik udstyr (forståeligt nok!!!) og han er bange for at de 2 andre gutter bliver lidt for fulde, så tør han nu ikke rigtig at vi holder nytårsaften her alligevel. Og det kan jeg bestemt godt følge ham i. Problemmatikken er så, at manden i vores vennepar også er meget ømskindet med hans udstyr - så han vil heller ikke have det bliver på den adresse. Så nu er kæresten ude i om vi ikke bare kan hygge os, mig og ham (prinsessen er hos mormor og morfar, det er nærmest tradition ), få god mad, høre musik, gå en tur og måske få en enkelt øl i byen. Og den idé er helt fjong for mig

Men hvis 5-hjul udelades, så holder vi muligvis nytår med venneparet alligevel, da det så vil blive lidt mindre abefest - tror jeg..... jeg ved det faktisk ikke, og blander mig udenom! Det er heeelt op til min kæreste - bare jeg er sammen med ham, skal jeg uden tvivl nok få et dejligt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.