Nytår :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Jarnsaxa

Diana... skriver:

Åhh ja det er træls når man gerne vil noget. Men hvorfor bestiller i ikke bor et sted og tager ud og spise og hygger lidt eller laver noget god mad hjemme og gør lidt ekstra ud af det hele. Det gjorde mig og min mand for 2 år siden og det ende faktisk med at blive min bedste nytårs aften længe det var så hyggeligt og intimt og bare en helt perfekt og romantisk aften, selv om jeg var højgravid og mega træt og faldt i søvn på sofaen i en time men vågnet da igen og det ente med vi bare hygget til kl 3 om natten. 

Rigtig god jul og godt nytår håber i får det hyggeligt alligevel 

Tak for rådet, tror faktisk det vil være hyggeligt at lave en fin middag herhjemme bare os to 

Rigtig godt nytår til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Jarnsaxa

Baby-støv skriver:

Selvfølgelig gør vi det, søde....  Jeg glæder mig som et lille barn....

Også mig!!! Bliver så rart at snakke med andre, som er i samme sitaution som mig selv. Mangler det virkelig

Anmeld

22. december 2010

oo

en nytårsaften alene hjemme er nu ikke så slem! sidste år var vi bare Søren og jeg og vi åd 3 kg and (ja sgu!) så dårlige film og da klokken var næsten midnat væltede vi snaldrede ned igennem en måneoplyst skov med champagne i vanterfingrene og så fyrværkeri nedover Fynshav. Og der slog vi krejlerhåndslag på, at vi FANDME ville være forældre i 2010....kun en måned efter stod vi med positiv test

for det er sådan en nytårsaften (og 2011) I får!

Anmeld

22. december 2010

twinny

Jarnsaxa skriver:

Også mig!!! Bliver så rart at snakke med andre, som er i samme sitaution som mig selv. Mangler det virkelig

Også mig...  Vil heller ikke udsætte min mand for mere "babyhjerne"....

Anmeld

22. december 2010

Jarnsaxa

Tjuhl skriver:

en nytårsaften alene hjemme er nu ikke så slem! sidste år var vi bare Søren og jeg og vi åd 3 kg and (ja sgu!) så dårlige film og da klokken var næsten midnat væltede vi snaldrede ned igennem en måneoplyst skov med champagne i vanterfingrene og så fyrværkeri nedover Fynshav. Og der slog vi krejlerhåndslag på, at vi FANDME ville være forældre i 2010....kun en måned efter stod vi med positiv test

for det er sådan en nytårsaften (og 2011) I får!

Jaaaaaaa, sådan én vil jeg også ha'!!!! (Især det sidste, hahahaha).

Rigtig godt nytår til jer

Anmeld

22. december 2010

Jarnsaxa

Baby-støv skriver:

Også mig...  Vil heller ikke udsætte min mand for mere "babyhjerne"....

Nej samme her! Selvom han er sød, og også gerne selv vil, så har han jo slet ikke samme "craving" som mig!!! Vi må trække lidt på hinanden :p

Anmeld

22. december 2010

twinny

Jarnsaxa skriver:

Nej samme her! Selvom han er sød, og også gerne selv vil, så har han jo slet ikke samme "craving" som mig!!! Vi må trække lidt på hinanden :p

Det nemlig også sådan jeg har det...

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Jarnsaxa skriver:

Det tror jeg faktisk nok, at vi kan. Jeg vil foreslå det til manden, når han kommer hjem fra arbejde

Godt nytår til dig fra mig

Godt nytår søde ven

Anmeld

22. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi skal bare sidder mig, manden og knægten igen i år Jeg NYDER det. Sidste år så vi en hel sæson af two and a half men I år skal jeg nok tidlig i seng, for jeg skal møde på job kl 07.00 næste morgen.

Anmeld

22. december 2010

M&F&C

Jarnsaxa skriver:

Argh okay, så forstår jeg bedre.

Kan I ikke bare sige ærligt til jeres vennepar, at I altså vil foretrække, det bare bliver jer fire? Det er vel en ærlig sag, I har jo en god grund til det..

Men ja, tosomhed kan altså også være dejligt. Vi har det jo også dejligt sammen, det kan man jo fejre på en nytårsaften

Det har vi også gjort - så det er lidt op til dem ..... eller måske mest op til manden af dem, for det er vist ham der ikke rigtig kan få sig selv til at sige fra, selvom det er flere måneder siden vi aftalte det skulle være os 4 Men nu må vi se hvad det bliver til

Det kan jo være at underboerne er hjemme, så kan man tage lidt champagne under armen og gå ned og ønske godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.