M&F skriver:
Herhjemme er det lidt tvivlsomt, om vi skal være 2, 4 eller 5 
Vi skulle egentlig have et vennepar + en kammerat til det vennepar på besøg. Man da min kæreste er lidt øm over hans musik udstyr (forståeligt nok!!!) og han er bange for at de 2 andre gutter bliver lidt for fulde, så tør han nu ikke rigtig at vi holder nytårsaften her alligevel. Og det kan jeg bestemt godt følge ham i. Problemmatikken er så, at manden i vores vennepar også er meget ømskindet med hans udstyr - så han vil heller ikke have det bliver på den adresse. Så nu er kæresten ude i om vi ikke bare kan hygge os, mig og ham (prinsessen er hos mormor og morfar, det er nærmest tradition
), få god mad, høre musik, gå en tur og måske få en enkelt øl i byen. Og den idé er helt fjong for mig 
Men hvis 5-hjul udelades, så holder vi muligvis nytår med venneparet alligevel, da det så vil blive lidt mindre abefest
- tror jeg..... jeg ved det faktisk ikke, og blander mig udenom! Det er heeelt op til min kæreste - bare jeg er sammen med ham, skal jeg uden tvivl nok få et dejligt nytår 
Ja okay, det er jo altid lidt er problem :p
Men hvis I kun er jer + vennepar, så er det vel sådan riiimeligt begrænset, hvor meget abefest, det bliver? Ellers kan I jo lave en regel om, at man ikke må drikke sig så langt væk, at man ikke fatter noget..
Jeg synes nu egentlig det hyggeligste er at holde med et vennepar. Det har vi gjort de sidste par år, og det har været rigtig godt. Men måske det også er fint bare at være alene. Man kan jo også gå ud i gaderne og bare snakke med random folk :p Det kan være, der bliver gadefest, hehe 
Anmeld