Skal svigermor virkelig altid være en dum kælling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Lou87

Forstår godt hvis du bare lige ville ud med det - men må give en anden her ret i at ligefrem og bruge disse hersens kaldeord er lige i overkanten.. ! Jeg synes det er forkert og forskelsbehandle og det giver jeg dig så evigt ret i..
Men det kunne også være at i kunne blive rigtig gode venner hvis du nu viste lidt forståelse.. For ærligt talt tror jeg måske de er godt trætte/kede af og sku passe det andet barnebarn så meget - og hvis du så viste forståelse i stedet for fjendtlighed.

Ikke fordi min mor gør forskel og ved hun ville passe hvis jeg spurgte, men nu har jeg en kæreste og vi er to om det.. og VED at da min søster var alene der passede de også meget hendes datter og jeg har da fuld forståelse for man så måske bliver træt af og til.

OG hvis dine egne forældre glædelig tager, så som andre også har skrevet.. så lad dem tage barnet og lad dem nyde det  Plus at hvis ikk behovet er der for overnatning synes jeg måske heller ikk de har pligt til det.. slet ikk når i bor så tæt.
Kan da godt se at det er svært hvis man har været til julefrokost eller lign og vil ha lidt "fred" dagen efter bare de første par timer, men sådan er det jo nu engang og få børn - har man selv valgt

Slip hadet og vis forståelse.. Be happy det er juuul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Ej, du må godt nok undskylde mig, men synes godt nok det er ubehageligt at høre på, at du taler sådan om andre mennesker. Så er det jo ligefør man fristes til at tænke, at du ikke fortjener deres hjælp  Du kalder din svigermor en dum kælling, du skriver, at det er klart din svigerinde ingen venner har. Hvor meget hjælp forventer du lige med sådan en usmaglig opførsel? Jeg kan simpelthen ikke klare, når folk behandler andre sådan. Det er rigtig dårlig stil! :/

Sådan er vi jo så forskellige

VI hjælper mine svigerforældre...men de skal ikke hjælpe os...ej det ikke sådan jeg er opdraget...her hjælper vi hinanden og gør IKKE forskel på mennesker

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Forstår godt hvis du bare lige ville ud med det - men må give en anden her ret i at ligefrem og bruge disse hersens kaldeord er lige i overkanten.. ! Jeg synes det er forkert og forskelsbehandle og det giver jeg dig så evigt ret i..
Men det kunne også være at i kunne blive rigtig gode venner hvis du nu viste lidt forståelse.. For ærligt talt tror jeg måske de er godt trætte/kede af og sku passe det andet barnebarn så meget - og hvis du så viste forståelse i stedet for fjendtlighed.

Ikke fordi min mor gør forskel og ved hun ville passe hvis jeg spurgte, men nu har jeg en kæreste og vi er to om det.. og VED at da min søster var alene der passede de også meget hendes datter og jeg har da fuld forståelse for man så måske bliver træt af og til.

OG hvis dine egne forældre glædelig tager, så som andre også har skrevet.. så lad dem tage barnet og lad dem nyde det  Plus at hvis ikk behovet er der for overnatning synes jeg måske heller ikk de har pligt til det.. slet ikk når i bor så tæt.
Kan da godt se at det er svært hvis man har været til julefrokost eller lign og vil ha lidt "fred" dagen efter bare de første par timer, men sådan er det jo nu engang og få børn - har man selv valgt

Slip hadet og vis forståelse.. Be happy det er juuul

Fnis...hader ikke min svigermor som det er ved at komme til at lyde her

Kan bare ik forstå at man gør sådan er forskel!?

Mit barn ka jo godt mærke det, og det er det jeg syntes er ubehageligt

Hader ingen her

JA det jul og flot snevejr

Tak fordi du læste med

Mvh

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Sådan er vi jo så forskellige

VI hjælper mine svigerforældre...men de skal ikke hjælpe os...ej det ikke sådan jeg er opdraget...her hjælper vi hinanden og gør IKKE forskel på mennesker

Du forholder dig ikke til det jeg skriver. Hvorfor er det i orden at kalde din svigermor en dum kælling? Hvorfor er det i orden at tale grimt om din svigerinde?

Anmeld

21. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Fnis...hader ikke min svigermor som det er ved at komme til at lyde her

Kan bare ik forstå at man gør sådan er forskel!?

Mit barn ka jo godt mærke det, og det er det jeg syntes er ubehageligt

Hader ingen her

JA det jul og flot snevejr

Tak fordi du læste med

Mvh

Så har jeg misforstået det du skrev..
Og synes nu ellers der må være lidt had når man kan kalde hende dum kælling?

Men self er det ikk særlig sødt hvis hun gør forskel når de er der.
Og barnet derved kan mærke det..

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Du forholder dig ikke til det jeg skriver. Hvorfor er det i orden at kalde din svigermor en dum kælling? Hvorfor er det i orden at tale grimt om din svigerinde?

Har jeg skrevet flere gange

God Jul

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Så har jeg misforstået det du skrev..
Og synes nu ellers der må være lidt had når man kan kalde hende dum kælling?

Men self er det ikk særlig sødt hvis hun gør forskel når de er der.
Og barnet derved kan mærke det..

Tak, nej her er der intet had

Ja lige pæcis det med at gøre forskel, er det jeg bliver så ked af

Tak fordi du læste med

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Har jeg skrevet flere gange

God Jul

Nej, det har du ikke. Første gang jeg skrev det, sagde du bare, at du ikke ville kalde dig selv fjendtlig og at hjælp skal gå begge veje - Det er ikke en forklaring på, hvorfor det er okay at kalde dem den slags ting.

Anden gang jeg skrev det, besvarede du kun anden del af mit spørgsmål om din svigerinde, og forholdt dig ikke til første del, hvor jeg spørger, om du mener det er okay at kalde hende en dum kælling.

Tredje gang jeg skrev det, skriver du bare, at vi jo alle er forskellige, og igen at forskelsbehandling er skod.
Så nej, du har ikke svaret på, hvorfor det er rimeligt at kalde din svigermor en dum kælling og svine din svigerinde til. Men jeg glæder mig til at høre dit svar

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Nej, det har du ikke. Første gang jeg skrev det, sagde du bare, at du ikke ville kalde dig selv fjendtlig og at hjælp skal gå begge veje - Det er ikke en forklaring på, hvorfor det er okay at kalde dem den slags ting.

Anden gang jeg skrev det, besvarede du kun anden del af mit spørgsmål om din svigerinde, og forholdt dig ikke til første del, hvor jeg spørger, om du mener det er okay at kalde hende en dum kælling.

Tredje gang jeg skrev det, skriver du bare, at vi jo alle er forskellige, og igen at forskelsbehandling er skod.
Så nej, du har ikke svaret på, hvorfor det er rimeligt at kalde din svigermor en dum kælling og svine din svigerinde til. Men jeg glæder mig til at høre dit svar

Har skrevet hva jeg mener

Vader ikke i det

Har ytret mig, og fået gode svar og opmuntende ord

Er ikke ude på at lave hadeindlæg og fortætte en evig diskussion

God Jul og tak fordi du læste med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.