Skal svigermor virkelig altid være en dum kælling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Øv hvor surt... i stedet for at ærge dig, sku du hellere glæde dig over, at dine forældre hellere end gerne vil deres barnebarn. Det er nok ris til egen røv, når din dreng en dag ikke gider hans farmor og farfar på samme måde. 

Jeg ville bruge mit krudt på dem der vil mig og mine

Ja du har så evigt ret

Bliver bare SÅ skuffet på mit barns vegne

Tak fordi du læste med

God Jul

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Hov fik ja da ik lige med

Han kan bare sove i sin gæsteseng, men så skal de jo fyre op for varmen

.. Men du bor 200 meter væk? Så kan dit barn vel lige så godt nye en dejlig dag hos bedsteforældrene og så komme hjem i sin egen seng? Det kan godt være hårdt for ældre mennesker at skulle tage sig af de små, så jeg kan nu godt forstå, at når de nu har muligheden for at kunne sove sammen i ro, at de så griber den. 200 meter er jo ingenting

Anmeld

21. december 2010

NinaNymannMadsen

kender det selv.

min svirger mor og hendes mand bor ca 500 m fra os. og jo de har passet asta men kun i en time eller 2 og det er så det. men det passer glædeligt min svigerindes 3 børn, mindst en gang om måneden med at de sover der.

hun er dog alene med dem, men de 2 ældste har deres fædre de også ser og kommer ud til, og den mindste ser ikke sin far endnu. men hun har masser af venner og veninder der også kunne tage dem.

og har været ude for at jeg har spurgt dem før hun har og så sagde de nej til min men ja til hende.

mine forældre passer hende hver gang hun skal passes stort set og de bor 30 km her fra og tager hende hellere end gerne.

men tror det er noget med overskud at gøre. men slevf bliver man lidt sur når de kan sige jo til en og nej til en anden jo.

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Heise skriver:

Åha...... det kan man da vist kalde forskelsbehandling, der vil noget....... øv at det ikke er dine forældre der bor tæt på så......

synd for jer

heise

Synd for vores barn, vi andre ka nok bedre kapere det

Selvom jeg pt er rasende, men ser han jo ikke

God Jul & tak fordi du læste med

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

kender det selv.

min svirger mor og hendes mand bor ca 500 m fra os. og jo de har passet asta men kun i en time eller 2 og det er så det. men det passer glædeligt min svigerindes 3 børn, mindst en gang om måneden med at de sover der.

hun er dog alene med dem, men de 2 ældste har deres fædre de også ser og kommer ud til, og den mindste ser ikke sin far endnu. men hun har masser af venner og veninder der også kunne tage dem.

og har været ude for at jeg har spurgt dem før hun har og så sagde de nej til min men ja til hende.

mine forældre passer hende hver gang hun skal passes stort set og de bor 30 km her fra og tager hende hellere end gerne.

men tror det er noget med overskud at gøre. men slevf bliver man lidt sur når de kan sige jo til en og nej til en anden jo.

Hmm ja, de jo pensionister

Og burde da nyde deres børnebørn...ja jeg forstår det ikke

Tak fordi du læste med

God Jul

Anmeld

21. december 2010

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Hmm ja, de jo pensionister

Og burde da nyde deres børnebørn...ja jeg forstår det ikke

Tak fordi du læste med

God Jul

ja okay det er mine svigerforældre ikke og heller ikke mine forældre.

god jul til dig.

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

.. Men du bor 200 meter væk? Så kan dit barn vel lige så godt nye en dejlig dag hos bedsteforældrene og så komme hjem i sin egen seng? Det kan godt være hårdt for ældre mennesker at skulle tage sig af de små, så jeg kan nu godt forstå, at når de nu har muligheden for at kunne sove sammen i ro, at de så griber den. 200 meter er jo ingenting

Min søn ville da elske det, han elsker at overnatte hos Mormor & Morfar

Så skal han ikke hives ud af senden 5.30 imorgen tidlig!?

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Tja der bliver jo gjort forskel, men vil alligevel give Secrets ret i, at der nok er en grund til det. Som sagt har søsteren brug for lidt mere hjælp til tingene. Det kan være at din svigerfamilie ikke har overskud til ret meget mere end det.

Jeg ved også at min mor ikke kommer til at passe mit kommende barn ret meget, men det betyder ikke noget for mig. Jeg ved at de nok skal have et godt forhold alligevel. Min mor arbejder med børn i hverdagen og har opfostret seks børn så hun orker ikke lige børnebørnene hver anden weekend

Men tilbage til dig, så kan jeg altså godt forstå dine svigerfamilie lidt her.. Du må acceptere sådan som de gør det og være glade for at dine forældre vil tage ham en gang i mellem.

Og det med brændeovnen er måske bare et dække for at de ikke lige orker det

Hmm, men de "orker" min sigerindes barn

Syntes det er at gøre forskel på børn!?

OBS de har brændeovn OG oliefyr...fnis & 120kvm stort hus med flere værelser

Tak fordi du læste med

Mvh

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Man skal huske på at bedsteforældrene IKKE har pligt til at elske/samvære med ens barn og være en aktiv del af deres liv hvis ikke de selv ønsker det.

De har jo taget deres del i småbørnslivet da de selv havde børn.

Du skal være glad for at dine egne forældre synes at dit barn er guds gave til dem, men samtidigt også respektere at det andet hold bedsteforældre måske ikke har det på samme måde.

AG

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

Man skal huske på at bedsteforældrene IKKE har pligt til at elske/samvære med ens barn og være en aktiv del af deres liv hvis ikke de selv ønsker det.

De har jo taget deres del i småbørnslivet da de selv havde børn.

Du skal være glad for at dine egne forældre synes at dit barn er guds gave til dem, men samtidigt også respektere at det andet hold bedsteforældre måske ikke har det på samme måde.

AG

Det har du ret i, men at gøre så STOR forskel på deres børnebørn kan jeg IKKE respektere

Tak fordi du læste med

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.