Skal svigermor virkelig altid være en dum kælling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Dorthe1986

Anonym skriver:

Hmm, men de "orker" min sigerindes barn

Syntes det er at gøre forskel på børn!?

OBS de har brændeovn OG oliefyr...fnis & 120kvm stort hus med flere værelser

Tak fordi du læste med

Mvh

Jeg tænker det er måske fordi de føler hun har mere brug for hjælpen Og ja det er forskelsbehandling, men jeg tror ikke det er deres oprigtige mening, at gøre det. Tror måske bare ikke de magter mere end de gør i forvejen... Men husk på at det bedsteforældre ikke har pligt til at passe deres børnebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg tænker det er måske fordi de føler hun har mere brug for hjælpen Og ja det er forskelsbehandling, men jeg tror ikke det er deres oprigtige mening, at gøre det. Tror måske bare ikke de magter mere end de gør i forvejen... Men husk på at det bedsteforældre ikke har pligt til at passe deres børnebørn

Man taler så meget om mobning i intitutioner

Det er ligefør jeg syntes dette er det

Ved godt hun har brug for hjælpen, men men at der forskelbehandles på børnebørnene syntes jeg er synd & IKKE fair

Mvh

Anmeld

21. december 2010

Dorthe1986

Anonym skriver:

Ved godt hun har brug for hjælpen, men men at der forskelbehandles på børnebørnene syntes jeg er synd & IKKE fair

Mvh

Nej det er ikke fair, men har du prøvet at tage en snak med hende om det?

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Nej det er ikke fair, men har du prøvet at tage en snak med hende om det?

Ja, har haft sagt noget i ny & næ

Men De er MEGET specielle mennesker

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Mvh

Jamen det er da fair, når din svigerinde har helt vildt meget brug for hjælp og du bor kun 200 meter væk! De vil jo gerne passe dit barn, bare minus overnatning. Er det virkelig så slemt? Det er da lige så slemt, at du kalder din svigermor for en dum kælling, hvis du spørger mig. Hvis du går med den slags fjendtlige tanker (og fjendtlighed kan man altså nemt mærke!), så forstår jeg altså godt, at hun er lidt tilbageholdende.

Anmeld

21. december 2010

Dorthe1986

Anonym skriver:

Ja, har haft sagt noget i ny & næ

Men De er MEGET specielle mennesker

Tja, der er nok ikke andet for end at acceptere at det nu bare er sådan Og så få det bedste ud af det

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jamen det er da fair, når din svigerinde har helt vildt meget brug for hjælp og du bor kun 200 meter væk! De vil jo gerne passe dit barn, bare minus overnatning. Er det virkelig så slemt? Det er da lige så slemt, at du kalder din svigermor for en dum kælling, hvis du spørger mig. Hvis du går med den slags fjendtlige tanker (og fjendtlighed kan man altså nemt mærke!), så forstår jeg altså godt, at hun er lidt tilbageholdende.

Vil nu IKKE kalde migselv fjendtlig

Vi bor på landet...Kører mine svigerforældre til dit & dat, da de ingen bil har

Snyes da det skal gå begge veje(i mit univers)

Min svigerinde derimod, hjælper ALDRIG til med div.

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Vil nu IKKE kalde migselv fjendtlig

Vi bor på landet...Kører mine svigerforældre til dit & dat, da de ingen bil har

Snyes da det skal gå begge veje(i mit univers)

Min svigerinde derimod, hjælper ALDRIG til med div.

Du mener ikke det er fjendtlighed at kalde hende en dum kælling, eller?

Du giver selv udtryk for, at din svigerinde har en meget travl og presset tilværelse, hvorfor det vel er rimeligt, at hun ikke har så meget overskud til at hjælpe dem

Anmeld

21. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Du mener ikke det er fjendtlighed at kalde hende en dum kælling, eller?

Du giver selv udtryk for, at din svigerinde har en meget travl og presset tilværelse, hvorfor det vel er rimeligt, at hun ikke har så meget overskud til at hjælpe dem

Nej syntes IKKE det okay

Det er alm pli at man hjælper den ene vej og den anden vej...hun er ikke mere presset end os andre...end of story...der er jo også en grund til hun ingen venner/veninder har!

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej syntes IKKE det okay

Det er alm pli at man hjælper den ene vej og den anden vej...hun er ikke mere presset end os andre...end of story...der er jo også en grund til hun ingen venner/veninder har!

Ej, du må godt nok undskylde mig, men synes godt nok det er ubehageligt at høre på, at du taler sådan om andre mennesker. Så er det jo ligefør man fristes til at tænke, at du ikke fortjener deres hjælp  Du kalder din svigermor en dum kælling, du skriver, at det er klart din svigerinde ingen venner har. Hvor meget hjælp forventer du lige med sådan en usmaglig opførsel? Jeg kan simpelthen ikke klare, når folk behandler andre sådan. Det er rigtig dårlig stil! :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.