Kageklub i Odense eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

FamilenStorm

Trine89 skriver:

det er en aftale.. 

er det okey hvis jeg ansøger venskab her inde??

Jeps det er det.. Skulle gerne havd ansøgt dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Trine89

Heidibh skriver:

Jeps det er det.. Skulle gerne havd ansøgt dig

hehe nåårh okey.. 

det havde jeg så bare ikke lige fået nogen notifikation om.. hehe

Anmeld

21. december 2010

FamilenStorm

Trine89 skriver:

hehe nåårh okey.. 

det havde jeg så bare ikke lige fået nogen notifikation om.. hehe

Underligt.. Blev også lige i tvivl da du Spurgte om du måtte ansøge mig, så tjekkede lige, og den var god nok..

Anmeld

21. december 2010

Trine89

Heidibh skriver:

Underligt.. Blev også lige i tvivl da du Spurgte om du måtte ansøge mig, så tjekkede lige, og den var god nok..

Mærkeligt.. hehe.. 

men jeg har da acceptere nu

Anmeld

21. december 2010

FamilenStorm

Trine89 skriver:

Mærkeligt.. hehe.. 

men jeg har da acceptere nu

Super.. Hehe.. Så er det til at "finde " hinanden igen :-)

Anmeld

22. december 2010

Anne G

Hey Heidi..

Du siger bare til hvis du har brug for at låne lidt, jeg er igang med at købe mig fattig i alle de ting man skal bruge.. Det er farligt at gå på barsel... Hehe...

Jeg har lavet nogen kager, men jeg er slet ikke så dygtig endnu som de andre, hvilket jeg nok heller ikke bliver

Men sig lige til hvis I finder nogle datoer, for jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme med, men arbejder desværre hver anden weekend

Anmeld

22. december 2010

FamilenStorm

Anne G skriver:

Hey Heidi..

Du siger bare til hvis du har brug for at låne lidt, jeg er igang med at købe mig fattig i alle de ting man skal bruge.. Det er farligt at gå på barsel... Hehe...

Jeg har lavet nogen kager, men jeg er slet ikke så dygtig endnu som de andre, hvilket jeg nok heller ikke bliver

Men sig lige til hvis I finder nogle datoer, for jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme med, men arbejder desværre hver anden weekend

Ej hvor hyggeligt Anne Vidste slet ikke at du var kagebager Hvor hyggeligt.. Kunne være hyggeligt hvis du vil være med :-) Har os godt gået på fornemmelsen at det kan blive et halvdyr projekt jeg har begivet mig ud i

Anmeld

22. december 2010

Manakauapo

Altså nu har de andre jo forklaret godt og grundigt!

Men vil da sige jeg syntes du skal komme ind i vores "klub" - http://www.facebook.com/group.php?gid=353055870681&ref=ts

Anmeld

22. december 2010

FamilenStorm

Kageteenageren skriver:

Men vil da sige jeg syntes du skal komme ind i vores "klub" - http://www.facebook.com/group.php?gid=353055870681&ref=ts

Super.. Tusind tak, den joiner jeg da luge når jeg kommer til en computer, for kan vidst ikke via mobilen :-(

Anmeld

23. december 2010

Anne G

Kageteenageren skriver:

Er det i orden jeg tilmelder mig den også??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.