Kageklub i Odense eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Jaaa mener det var den 27 :-) Hvis det er en weekend.

okey.. det må jeg lige tjekke op på så.. se om jeg kan den dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Fines mor

Trine89 skriver:

okey.. det må jeg lige tjekke op på så.. se om jeg kan den dag

Jep :-) Men ellers kan vi jo lave en ekstra dag i feb. for Josephine har fødselsdag i marts, og jeg har bedt hende tænke over hvilken kage hun vil have.

Anmeld

21. december 2010

FamilenStorm

Ihh hvor er i søde.. Det vil jeg da lige hitte ud af.. For vil da kun være hyggeligt og en dejlig udfordring :-) Hvordan foregår det? :-)

Anmeld

21. december 2010

Trine89

Heidibh skriver:

Ihh hvor er i søde.. Det vil jeg da lige hitte ud af.. For vil da kun være hyggeligt og en dejlig udfordring :-) Hvordan foregår det? :-)

Jamen vi har hver i sær vores fondant med. og lidt til fælle frokost hehe. 

og jah så hygger vi os med det og hjælper hinanden med ideer til pynt.  

og hvis det er kan man også tage med til at bage en kage hvis man behøver hjælp til det.. 

Anmeld

21. december 2010

Fines mor

Heidibh skriver:

Jamen det har været således, at man tog noget fondant med, og så kunne man låne lidt af de ting vi andre har. Altså udstikker til blomster osv. og få tips og tricks med hjem:-) Vi har spist fælles frokost sammen, og man har hver især medbragt lidt til det;:-)

Anmeld

21. december 2010

Trine89

Fines mor skriver:

Jep :-) Men ellers kan vi jo lave en ekstra dag i feb. for Josephine har fødselsdag i marts, og jeg har bedt hende tænke over hvilken kage hun vil have.

YAY.. 

Jeg syntes det så hyggeligt med de kage møder hehe. 

Anmeld

21. december 2010

FamilenStorm

Trine89 skriver:

Jamen vi har hver i sær vores fondant med. og lidt til fælle frokost hehe. 

og jah så hygger vi os med det og hjælper hinanden med ideer til pynt.  

og hvis det er kan man også tage med til at bage en kage hvis man behøver hjælp til det.. 

To dumme spørgsmål -hvad er en fondant? Og hvad så hvis man er heelt grøn? Den eneste kage jeg har bagt er en chokoladekage i et ildfast fad ;-)

Anmeld

21. december 2010

Fines mor

Heidibh skriver:

To dumme spørgsmål -hvad er en fondant? Og hvad så hvis man er heelt grøn? Den eneste kage jeg har bagt er en chokoladekage i et ildfast fad ;-)

Fondant er det "dej" man overtrækker sine kager med, og evt. kan lave små figur med. Men du er også velkommen til bare at møde op, og kigge på os andre:-))) Så skal du nok lære noget hihi

Anmeld

21. december 2010

Fines mor

Heidibh skriver:

Sidste gang lånte jeg en form af Tine, så jeg fik bagt en kæmpe rund kage. Du kan se jeg har lige lagt et billede op af den, det er til min pige Isabellas fødselsdag i børnehaven imorgen:-)) Så sådan låner vi rundt, og deles lidt om det hele. Det er dyrt, hvis man skal købe det hele når man starter op.

Anmeld

21. december 2010

Trine89

Heidibh skriver:

Fondantet er det som man pynter kagen med.. også kaldet MMF (Marsmellow fordant)

Og det med at du er grøn skal vi nok få pillet af dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.