Kageklub i Odense eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Anne G

Hov er der dato på hvornår I mødes?? For kunne rigtig godt tænke mig at være med, men det afhænger af om det er min arbejdsweekend

Altså jeg har ok med plads  Jeg skal bare lige overtale manden til at tage mindstemanden, da han er MEGET morsyg så jeg ville nok ikke få lavet ret meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Manakauapo

Anne G skriver:

Hov er der dato på hvornår I mødes?? For kunne rigtig godt tænke mig at være med, men det afhænger af om det er min arbejdsweekend

Altså jeg har ok med plads  Jeg skal bare lige overtale manden til at tage mindstemanden, da han er MEGET morsyg så jeg ville nok ikke få lavet ret meget..

Har lige inviteret dig til det næste hos mig - den 23. januar

Anmeld

1. januar 2011

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Kan vi ikke få en tråd med hvem som har meldt sig til, og hvem der tager hvad med til frokost?

Anmeld

1. januar 2011

Anne G

Kageteenageren skriver:

Øv øv, jeg kan desværre ikke den dag.. Det er rigtig ærgeligt for ville gerne have været med

Anmeld

2. januar 2011

FamilenStorm

Anne G skriver:

Det er også rigtig spændende.. Men syns faktisk det er svært lige at finde tid til det med min lille bandit

Det lyder da rigtig spændende, hvad er det for en bog?? 

Den hedder festlige festkager.. Tror det er en lidt ældre bog.. Har ikke kigget så meget i den endnu..

Anmeld

2. januar 2011

FamilenStorm

Hvis jeg lige må vente til i morgen medat svare på indbydelserne til kagemøderne vil det være fint  

Vi skal nemig mødes med en egendomsmægler i morgen og skrive under på en købsaftale, hvor vi højstsandsynlig kan overtage huset den 15/1.  Det er et kæmpe gør det selv projekt som skal laves i weekenderne det næste halve år.. Så Manden får nok at se til..

Så før jeg lige kender planerne omkring renoveringen og hvad jeg skal hjælpe med må jeg hellere lige holde mig åben, så han ikke allerede nu bliver træt af mig i renoveringsprojektet

Håber det er ok

Anmeld

2. januar 2011

Manakauapo

Heidibh skriver:

Hvis jeg lige må vente til i morgen medat svare på indbydelserne til kagemøderne vil det være fint  

Vi skal nemig mødes med en egendomsmægler i morgen og skrive under på en købsaftale, hvor vi højstsandsynlig kan overtage huset den 15/1.  Det er et kæmpe gør det selv projekt som skal laves i weekenderne det næste halve år.. Så Manden får nok at se til..

Så før jeg lige kender planerne omkring renoveringen og hvad jeg skal hjælpe med må jeg hellere lige holde mig åben, så han ikke allerede nu bliver træt af mig i renoveringsprojektet

Håber det er ok

Selvfølgelig er det det

Anmeld

2. januar 2011

FamilenStorm

Kageteenageren skriver:

Selvfølgelig er det det

Super.. Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.