Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fines mor skriver: Sidste gang lånte jeg en form af Tine, så jeg fik bagt en kæmpe rund kage. Du kan se jeg har lige lagt et billede op af den, det er til min pige Isabellas fødselsdag i børnehaven imorgen:-)) Så sådan låner vi rundt, og deles lidt om det hele. Det er dyrt, hvis man skal købe det hele når man starter op.
Sidste gang lånte jeg en form af Tine, så jeg fik bagt en kæmpe rund kage. Du kan se jeg har lige lagt et billede op af den, det er til min pige Isabellas fødselsdag i børnehaven imorgen:-)) Så sådan låner vi rundt, og deles lidt om det hele. Det er dyrt, hvis man skal købe det hele når man starter op.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trine89 skriver: Fondantet er det som man pynter kagen med.. også kaldet MMF (Marsmellow fordant) Og det med at du er grøn skal vi nok få pillet af dig..
Fondantet er det som man pynter kagen med.. også kaldet MMF (Marsmellow fordant)
Og det med at du er grøn skal vi nok få pillet af dig..
Heidibh skriver: Smiler lyder godt.. Kunne være lidt sjovt at tage røven på familien og så ha lavet den fineste kage :-)
Smiler lyder godt.. Kunne være lidt sjovt at tage røven på familien og så ha lavet den fineste kage :-)
Hehe, jah det vil jeg gerne give dig ret i..
Hvornår skal du bruge kagen??
Heidibh skriver: Hvor finder jeg det billed?? Oki var da en god ting, kunne godt forestille mig at det blev lidt peberet når man starter fra bunden og aldrig har bagt noget ligne før..
Hvor finder jeg det billed?? Oki var da en god ting, kunne godt forestille mig at det blev lidt peberet når man starter fra bunden og aldrig har bagt noget ligne før..
Jeg har lige lavet et indlæg hertil aften, overskriften er Kitty kage:-)
Trine89 skriver: Hehe, jah det vil jeg gerne give dig ret i.. Hvornår skal du bruge kagen??
Fines mor skriver: Jeg har lige lavet et indlæg hertil aften, overskriften er Kitty kage:-)
Heidibh skriver: Har fødselsdag i maj, og lillemusen i oktober først, så der er lidt tid at øve sig i, hvilket der helt sikkert nok skal blive brug for :-)
Har fødselsdag i maj, og lillemusen i oktober først, så der er lidt tid at øve sig i, hvilket der helt sikkert nok skal blive brug for :-)
Jah det er godt med tid til lige at lave en øve kage
Jeg skal nok hjælpe dig i gang hvis det er.. Selvom jeg har ikke selv være i gang så lange.. men har lavet et par kager..
Ok, så kan vi overtale Trine til at holde noget. Hva siger du Trine? Har du mulighed for at komme til Nyborg, hvor hun bor?
Heidibh skriver: Ihh hvor er den flot :-)
Ihh hvor er den flot :-)
DU kan komme på FB, så kan du se flere af mine kager:-)
Fines mor skriver: Ok, så kan vi overtale Trine til at holde noget. Hva siger du Trine? Har du mulighed for at komme til Nyborg, hvor hun bor?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128