Bedsteforældre...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2008

Katjaro

Mine forældre boede indtil for 1 år siden, 2 km og 10 minutter fra os. Så flyttede vi så nu er der 30 km og ca. 30 minutter.

Vi er hjemme og spise hos mine forældre hver søndag (når der ikke lige er ferier og lignende i vejen).

De er altid dem der springer til når barnet er sygt i mere end et par dage.

Så vi har et tæt forhold.

Svigerforældrene ser vi ikke helt så tit - og da de stadigvæk arbejder har de ikke haft muligheden for at passe ved sygdom. De bor 40 km væk eller ca. 30 minutter i bil

Når de skal have Dicte til overnatning, så er det når det passer dem og ikke når vi har behov. Men det er ikke ensbetydende med at Dicte ikke elsker dem. Tror faktisk at Farfar er den der har den højeste stjerne over dem alle.(L)

Men alt i alt har vi og vores barn et super godt forhold til begge sæt forældre - og det er sådan jeg gerne vil have det.

Knus Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

Jan9e D

Her bor mormor kap 1 km fra os, men det er nu sjælden at vi ser hende der kan sagtens gå 4-5 uger imellem. Og det er sjældent hun har hende eller passer hende, det har hun simpelhen for travlt til desværre. Morfar ser vi ikke af naturlige årsager da han er død.

Men Mathine ser sin farfar og farmor ret ofte mindst 14 dage om mdr, for min ex-mand bor hjemme hos sine forældre og så vidt jeg ved hygger de sig en del med den lille terrorist

Anmeld

5. september 2008

Nemesis

jaa nu flytter vi faktisk tættere på både farmor og farfar og mormor og morfar.

vi kommer til at bo ca. 10 min fra mine forældre og 15 fra svigermekanikken.

Min store søn, er fast hos mine forældre en dag om ugen. hver tirsdag kommer derhend efter skole og sover til onsdag.
Når vi flytter har vi snakket om at de kan passe Jonas (den lille på snart 2 år) en fast hverdag istedet for vuggestue.

Dette fordi kommunen ikke kan skaffe plads og vi derfor skal beholde vores nuværende plads som betyder en times transport til mig.

Begge mine unger har et fint forhold til mormor of morfar..faktisk blev Jonas passet med overnatning i sidste weekend af dem.

Farmor og farfar har efter eget valg ikke været så deltagende og derfor har de ikke passet andet end hunden!

De er dog ved at komme mere på banen - måske fordi jonas er som en tvilling til sin far da han var i samme alder...det rører klart noget i farmors hjerte.

:-) Sisse

Anmeld

5. september 2008

Nadi

Min søn ser tit sin mormor og morfar, men det er ikke sådan at vi sidder lårene af hinanden. Synes det er i passende mængder og de får lov til at passe ham tit, ikke fordi vi skal have fred for Oliver men fordi de simpelthen er så glade for hinanden. Men det bliver vel i gennemsnittet til en gang om ugen vil jeg tro.

Min søn har kun et hold bedsteforældre, så ja det giver sig selv hvor tit han ser sin bedstefar og bedste. Men vi prøver at komme på kirkegården ofte og gøre det til en naturlig del at ta derned.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.