Bedsteforældre...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2008

twinboys

Astrid P skriver:

Vi bor pt. lidt udenfor Århus. Begge sæt bedsteforældre + min lillebror bor i sønderjylland, min storesøster og hendes familie bor i Holland, min lillesøster i Odense - men min svoger, svigerinde og deres to børn bor kun 25 km herfra!

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle flytte tilbage til sønderjylland, men vi er begyndt at kigge på hus dernede. Primært pga. bedsterne, men også fordi man dernede kan få et hus som man rent faktisk kan betale (i modsætning til huspriserne i østjylland!) Jeg ville synes at det var herligt hvis Smilla kunne få et rigtig nært forhold til begge hold bedsteforældre...

Astrid

I skall være hjertelig velkommen til Sønderjylland her er også rart at bo og jeg flytter aldrig herfra...

Vi bor i Haderslev... En dejlig by...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Astrid P

twinboys skriver:

Astrid P skriver:

Vi bor pt. lidt udenfor Århus. Begge sæt bedsteforældre + min lillebror bor i sønderjylland, min storesøster og hendes familie bor i Holland, min lillesøster i Odense - men min svoger, svigerinde og deres to børn bor kun 25 km herfra!

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle flytte tilbage til sønderjylland, men vi er begyndt at kigge på hus dernede. Primært pga. bedsterne, men også fordi man dernede kan få et hus som man rent faktisk kan betale (i modsætning til huspriserne i østjylland!) Jeg ville synes at det var herligt hvis Smilla kunne få et rigtig nært forhold til begge hold bedsteforældre...

Astrid

I skall være hjertelig velkommen til Sønderjylland her er også rart at bo og jeg flytter aldrig herfra...

Majbritt(H)

Jeg har faktisk også hørt en masse godt om Haderslev... Mine svigerforældre bor i nærheden af Åbenrå, som jo ikke er så langt derfra!

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Astrid P skriver:

twinboys skriver:

Astrid P skriver:

Astrid

Majbritt(H)

Jeg har faktisk også hørt en masse godt om Haderslev... Mine svigerforældre bor i nærheden af Åbenrå, som jo ikke er så langt derfra!

Så flyt i til Haderslev, i skal være velkommen...(L)

Anmeld

4. september 2008

MorCamilla

Kaspers forældre bor i cykel afstand fra os, ca 5 km, og min mor bor lige rundt om hjørnet.. ;)

Det er rigtig dejligt med bedsteforældre tæt på, det sætter både vi og Mikkel stor pris på. Det kunne vist aldrig falde os ind at flytte væk fra dem..:)

Anmeld

4. september 2008

wamse

Her har vi slet ingen bedsteforældre tæt på. Mine svigerforældre bor i Randers, det er ca 160 km herfra, og min mor bor ca 100 km herfra, så det er ca 1 gang i måneden at vi ser bedsteforældre. Jeg kunne nu godt ønske mig en tæt på en gang i mellem, som bare lige kunne hente Lærke lidt tidligt fra dp, og bare hygge med hende:S Synes også det er lidt trist, når hun starter i børnehaven, at der slet ingen bedsteforældre kommer til bedsteforældredag:(
Nå men sådan er det jo bare, så det er der ikke noget at gøre ved.
Kh Majbritt

Anmeld

4. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Farfar ser vi 1-2 gange om ugen. Farmor nogenlunde det samme. De bor også tæt på begge to - svigermor på den anden side af vejen og svigerfar 10 min væk. Farfar passer ham aldrig, for det er han ikke tryg ved, og så skal han selvfølgelig ikke. Farmor passer ham når der er behov for det, og har der ikke været det i nogen tid - ja så ringer hun og spørger om hun må låne et barn. Enten bare for en eftermiddag, men nogen gange også til overnatning. Fx skal han være der fra lørdag efter luren til frokost søndag :P

Min mor ser ham ikke så ofte som hun gerne vil, men det er pga afstand. Så hun har ham gerne en uges tid hver gang. Men det er lidt træls at få ham hjem igen, for så vil han ringe til hende hele tiden :D

Min far ser ham.....aldrig? Eller jo det gør han, men det er kun 1-2 gange om året og han har aldrig passet ham. Sidst de så hinanden var da Jesse blev 2 år i februar og før det var det på min fødselsdag i juli 2007. Men det udelukkende et spørgsmål om (manglende) intersse fra hans side.

Jeg skal være helt ærlig at sige at min svigermor har været en engel. Hun tager tidlig fri fra arbejde (hvis hun kan) når vi har brug for hjælp. Men hun ved også godt at vi kun spørger som sidste udvej, så det er sjældent et problem.

Anmeld

4. september 2008

Lise

Hmm, ja mormor og morfar bor ca 450 km væk, og farfar bor ca 30 km væk - men han er 80 år gammel og kommer ikke lige forbi (han passer heller ikke... ). Farmor er desværre død før jeg kom ind i billedet. Vi har min kærestes søskende i København (vi bor i Hvidvore), så dem ser vi da... Mine forældre - ca 1-2 gang om måneden, da de er gode til at komme herover. Min mor har et stort netværk i Kbh plus at hun nogle gange er til møde her i forbindelse med hendes job, og så kommer hun forbi et par timer for at være sammen med Simon.. Jeg ville virkelig ønske at de boede tættere på, men det er jo mig der er flyttet væk fra Aalborg, og jeg tror ikke de flytter efter mig (selvom min mor rigtig gerne vil).

Lise - der kunne bruge sin mor tættere på

Anmeld

4. september 2008

Christinahr

Mormor og morfar ser vi i snit en gang om ugen selvom der er 20 km. Mormor arbejder i vores by og tager af og til Aia med hjem. Hun har nemlig tidligt fri. Det er dejligt specielt i eksamens perioder og lign. Det er også der hun sover når vi skal noget.

Jeg har et tæt forhold til min mormor og morfar så dem ser vi også af og til. Efter jeg er begyndt i skole er familiebesøg generelt faldet pga tidsmangel.

Farmor og farfar ser vi ikke så tit i snit en gang om måneden og det er sgu næsten for meget, men det er en anden hist.

Derudover har vi en stor vennekreds vi ser en del og specielt mine veninder er rigtig glade for den lille.

Anmeld

4. september 2008

H+S Skjolgborg.

min mor og papfar bor i ishøj vi tæt på slagelse..Så de ses ikke så tit men for førhen før 1/12 sås vi tit da vi borede i herfølge og min mor i køge og ishøj(lejlighed i kæge men var tit hos min papfar i ishøj) :'(:'(:'(:'( Jeg savner og ville ønske vi kunne ses mere men de har ikke kørekort og her er det kun steen der har. Men sms med min mor hver morgen godmorgen mor eller hun godmorgen jette og vi ringer mini en gang om ugen til hinanden.. farmor og farfar ser de ikke meget til jo Jo victoria sin farmor en del....... Også ser de steens mor og far af og til. Knussssss

Anmeld

5. september 2008

fam.4xc

Vi ser igennemsnit mine forældre en gang om ugen.... vi bor ret tæt på hinanden... Claes´s mor er rejst et helt år ud og opleve verdenen, så hende ser vi af gode grunde ik før til sommer. Ellers ser vi dem ik vildt tit - de bor I Haslev. Claes far bor på Amager men det er ik fordi vi ser dem særligt meget af den grund....

Pigerne har aldrig sovet ude hos nogen og skal det først den dag de selv spørg om de må, men derfor elsker de nu alle deres bedster og det er lige meget om det er dem de ser tit eller ik så tit, når vi er sammen er de på dem 100 % og virker som om det var igår de sidst sås, så vi er helt tilfredse som det her :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.