Farfar ser vi 1-2 gange om ugen. Farmor nogenlunde det samme. De bor også tæt på begge to - svigermor på den anden side af vejen og svigerfar 10 min væk. Farfar passer ham aldrig, for det er han ikke tryg ved, og så skal han selvfølgelig ikke. Farmor passer ham når der er behov for det, og har der ikke været det i nogen tid - ja så ringer hun og spørger om hun må låne et barn. Enten bare for en eftermiddag, men nogen gange også til overnatning. Fx skal han være der fra lørdag efter luren til frokost søndag :P
Min mor ser ham ikke så ofte som hun gerne vil, men det er pga afstand. Så hun har ham gerne en uges tid hver gang. Men det er lidt træls at få ham hjem igen, for så vil han ringe til hende hele tiden :D
Min far ser ham.....aldrig? Eller jo det gør han, men det er kun 1-2 gange om året og han har aldrig passet ham. Sidst de så hinanden var da Jesse blev 2 år i februar og før det var det på min fødselsdag i juli 2007. Men det udelukkende et spørgsmål om (manglende) intersse fra hans side.
Jeg skal være helt ærlig at sige at min svigermor har været en engel. Hun tager tidlig fri fra arbejde (hvis hun kan) når vi har brug for hjælp. Men hun ved også godt at vi kun spørger som sidste udvej, så det er sjældent et problem.
Anmeld