Bedsteforældre...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2008

Honningblomst

Mathilde skriver:

Eva skriver:

Mathilde skriver:

Hvor må det være dejligt at have bedsteforældrene så tæt på:)
Nu har jeg ikke børn endnu, men mine forældre bor 150km væk, så det tager ca. 1time og 45min. at køre. Det er jeg lidt ked af...
Min kærestes forældre bor ca. 40min. kørsel herfra i den modsatte retning af mine forældre. Så det er ikke helt nemt.

Hej sød Mathilde..
Øv, det var da også lidt langt væk de bor..måske I en dag flytter tættere på..(L)
Knus Eva..

Jeg tror ikke vi flytter tættere på, da min kæreste helst ikke vil længere væk fra sine forældre... Men håber lidt på, at et barnebarn måske kan lokke min mor til at flytte tættere på os;)

(H)fra Mathilde

Nåhr ja...;) den vej kan de jo også flytte...:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

Monique

Mine forældre bor ca 1 km væk (samme by) og min kærestes bor 20 km væk så har dem også temmelig tæt på hehe :D
Pigerne ser begge bedsteforældre temmelig tit :D
De overnatter kun hos min kærestes mor men de ser mine forældre næsten hver dag.
Min kæreste ser mine forældre hver dag da han arbejder sammen med dem hehe :D Så vi er MEGET tæt på dem hehe

Anmeld

4. september 2008

Maria9990

Min mor kommer rendende hele tiden. (Til tider for tit) Hehe. ;). Vi bor meget tæt på både mine forældre og Rasmus' forældre, hvilket jo er dejligt, så kan vi nemt lige besøge hinanden. Men vel omkring en gang om ugen ses vi med vores forældre (min mor lidt mere da hun går hjemme, og jeg jo har barsel, så det er nemt lige at smutte derhen.) Victoria har endnu ikke sovet ude, uden mig, da det ikke har været et behov, og så har jeg lidt svært ved at give slip. Men det kommer jo nok med tiden, og hun er rigtig glad for dem allesammen. (Hun er blevet passet ude 3 gange og det har bare været et par timer, mens vi har været i biografen) Knus Maria. :D

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Hej...

Jubiii vores bedsteforældre bor i byen...

Først mormor og marfar dem ser vi mindst 2 gange om ugen men på snit 4gange om ugen... Mormor og morfar henter jo Alexander i børnehaven to gange i ugen...Og drengene elsker deres mormor og morfar..

Farfar ja ham ser vi kun når vi inviter ham eller besøger ham, godt nok ærgeligt, men børnene er trygge og vilde med ham...

Farmor ligger desværre på kirkegården men drengene ved at hun sidder oppe i himlen på stjernerne og kigger ned til os og passer på os...

Deres moster, onkel og kusine bor også her i byen og vi ses også tit, og drengene er rigtig glade for dem...

Deres faster og martin bor desværre langt væk ( københavn ) men drengene snakker med hende over computeren og når hun er her så er hun 100% på børnene om dagen og når de er puttet i seng om aftenen ja så får vi opmærksomheden...

Vi elsker vores familie og glade for at drengene er trygge og glade for dem...

Majbritt(H)

Anmeld

4. september 2008

Fam. Madsen

vi bor ca. 2km fra momor og pap-morfor og 40km fra farmor og farfar, så min søn ser hns mormor og pap-morfar hver dag farmor og farfar ser han ved 14 dag ca.

vi har det meget godt med den ordening da farmor er meget dumonerne..:)

knuz her fra

Anmeld

4. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Maria9990 skriver:[/småt][/f] Min mor kommer rendende hele tiden. (Til tider for tit) Hehe. ;). Vi bor meget tæt på både mine forældre og Rasmus' forældre, hvilket jo er dejligt, så kan vi nemt lige besøge hinanden. Men vel omkring en gang om ugen ses vi med vores forældre (min mor lidt mere da hun går hjemme, og jeg jo har barsel, så det er nemt lige at smutte derhen.) Victoria har endnu ikke sovet ude, uden mig, da det ikke har været et behov, og så har jeg lidt svært ved at give slip. Men det kommer jo nok med tiden, og hun er rigtig glad for dem allesammen. (Hun er blevet passet ude 3 gange og det har bare været et par timer, mens vi har været i biografen) Knus Maria. :D[/citat] Her sover den lille heller ikke ude....men der kommer jo en dag hvor de selv ønsker det og så er det jo bare afsted...:) Knus..

Anmeld

4. september 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Hej...

Først mormor og marfar dem ser vi mindst 2 gange om ugen men på snit 4gange om ugen... Mormor og morfar henter jo Alexander i børnehaven to gange i ugen...Og drengene elsker deres mormor og morfar..

Farfar ja ham ser vi kun når vi inviter ham eller besøger ham, godt nok ærgeligt, men børnene er trygge og vilde med ham...

Farmor ligger desværre på kirkegården men drengene ved at hun sidder oppe i himlen på stjernerne og kigger ned til os og passer på os...

Deres moster, onkel og kusine bor også her i byen og vi ses også tit, og drengene er rigtig glade for dem...

Deres faster og martin bor desværre langt væk ( københavn ) men drengene snakker med hende over computeren og når hun er her så er hun 100% på børnene om dagen og når de er puttet i seng om aftenen ja så får vi opmærksomheden...

Majbritt(H)

Hvor lyder det skønt at I har dem alle tæt på...familie og venner er da bare så vigtigt...(L)

Anmeld

4. september 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

Hej...

Majbritt(H)

Hvor lyder det skønt at I har dem alle tæt på...familie og venner er da bare så vigtigt...(L)

Ja dem kunne man ikke leve uden...(L)

Majbritt(H)

Anmeld

4. september 2008

Astrid P

Vi bor pt. lidt udenfor Århus. Begge sæt bedsteforældre + min lillebror bor i sønderjylland, min storesøster og hendes familie bor i Holland, min lillesøster i Odense - men min svoger, svigerinde og deres to børn bor kun 25 km herfra!

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle flytte tilbage til sønderjylland, men vi er begyndt at kigge på hus dernede. Primært pga. bedsterne, men også fordi man dernede kan få et hus som man rent faktisk kan betale (i modsætning til huspriserne i østjylland!) Jeg ville synes at det var herligt hvis Smilla kunne få et rigtig nært forhold til begge hold bedsteforældre...

Astrid

Anmeld

4. september 2008

Maria9990

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Maria9990 skriver:[/småt][/f] Min mor kommer rendende hele tiden. (Til tider for tit) Hehe. ;). Vi bor meget tæt på både mine forældre og Rasmus' forældre, hvilket jo er dejligt, så kan vi nemt lige besøge hinanden. Men vel omkring en gang om ugen ses vi med vores forældre (min mor lidt mere da hun går hjemme, og jeg jo har barsel, så det er nemt lige at smutte derhen.) Victoria har endnu ikke sovet ude, uden mig, da det ikke har været et behov, og så har jeg lidt svært ved at give slip. Men det kommer jo nok med tiden, og hun er rigtig glad for dem allesammen. (Hun er blevet passet ude 3 gange og det har bare været et par timer, mens vi har været i biografen) Knus Maria. :D[/citat] Her sover den lille heller ikke ude....men der kommer jo en dag hvor de selv ønsker det og så er det jo bare afsted...:) Knus..[/citat] Ja , det gør den helt sikkert, og så tager vi den til den tid. :D. Og hvor vil hun bare blive snotforkælet. ;). Hun er farmor og farfars eneste barnebarn og mine niecer bor i Århus, så de er kun heroppe 4-5 gange om året, så hun har dem allesammen helt for dig selv. (Indtil videre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.