dorthemus skriver:
Hey ladies 
Så er det min tur til at få et godt råd eller to 
Min datter Runa blir 7 måneder om en uges tid og jeg har besluttet mig for, at hun skal til at sove på sit eget værelse.
Det har været en laaaang proces at nå dertil for hun har sovet i min seng det meste af sit liv, men nu går den ikke længere for ingen af os sover godt en hel nat sammen.
Hun har den sidste måneds tid sovet i sin egen seng som står ved siden af min og så kommet over til mig i løbet af natten for at blive ammet.
Jeg er ydermere i gang med at vænne hende af med natamningen, efter råd fra SP, fordi hun ikke spiser godt nok om dagen. Det har vi været i gang med den sidste uges tid og det går fremad
Hun sover på ingen måde igennem - på nær et par gange - og de sidste to nætter vågner hun én gang i timen med gråd og ligger og fægter med arme og ben og jeg er ved at være helt i bund med overskuddet af træthed. Jeg skriver ned hvor meget hun sover og hun får også for lidt søvn sammenlagt....i nat blev det kun til sammenlagt 7 timer selvom hun puttes kl. 20 og er træt der og først står op kl. 7-8 stykker om morgenen.
Hun spiser ml. ½ og en hel dl. skemad 3-4 gange dagligt og ammes om en gang om formiddagen og en gang om eftermiddagen - har IKKE lyst til at stoppe helt med at amme
Og så får hun bryst 1-2 gnge om aftenen og 1 gang sidst på natten. Altså ialt mellem 4-5 gange i døgnet.
Hun bruger IKKE sut og vil IKKE tage en flaske
Og ja det er prøvet mange mange gange uden succes.
Når hun vågner om natten blir hun trøstet og lagt tilbage i seng og falder i søvn, men ofte ikke uden en lille kamp.
Vi vækker hinanden...hvis jeg hoster vågner hun og når hun ligger og brokker i søvne vågner jeg...så det er en dårlig cocktail efterhånden.
Nu til spørgsmålet:
Hvordan griber jeg flytningen bedst an?
På forhånd tak 
Knus Dorthe
jeg synes bare du skal gøre det i plejer at gøre med hensyn til putning.
hun kender jo sin seng og den har hun jo stadig.
jeg gjorde det jeg vi startede med det. at jeg puttede vanessa i hendes egen seng på hendes værelse og hun faldt fint i søvn, hvis hun så vågnede tog jeg hende ind til mig ( i starten )
hvis hun er ked af det, trøster du hendes bare som du plejer, og lægger hende så ind/ned i sengen igen når hun er faldet til ro.