Heej med dig .
Jeg har kun et at sige . TÆNK DIG OM , og lad vær at leve 110% efter bogen , det gør kun dit barn kræsen tror JEG på .
- Jeg tænker meget over at min mor altså har født 3 børn i alderen 25-14 år , og vi er alle sunde or raske , og den gang der var der sku ingen regler om det ene eller det andet ingen regler om vitaminer osv . Og vi fejler da intet .
Så spis med måde det du har lyst til og har behov for , self skal du ikk ekspermentere med fisk , men alt andet skader ikk , bare du bruger din fornuft .
Min mormor har da os fået 2 sunde og raske børn , og de fejler heller intet , i gamle dage var der jo slet ikk de regler , vil sige jeg personligt selv synes det er mere farligt med alt det parabena der er i de forskellige ting af make up hårfarvning osv end det er at spise der en ordentlig gang fastfood eller hvad ved jeg .
Jeg tror ik på barnet tager skade , jeg er nu 38+4 og jeg har hverken fået graviditets sukersyge svangerskabsforgiftning eller noget , og jeg har spist præcis hvad jeg ville og er "kun" +15 kg mere hvilket jeg synes er fint nok .

Anmeld