Gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

1000 tak Ja, det hjælper mange gange lige at få det "luftet". Men jeg slapper heeeeeelt af, der er da sikkert ingenting!

Velbekomme da
Og nej nogen gange stresser man bare kroppen med yderligere spekulationer.. og oven på du for nyligt har født så er det nok ikk regelmæssigt endnu - der er da nok intet nej

Nat kram herfra - hopper op til min herlige familie og putter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

kender du mig herinde fra???

Jeg kender dig ikke, men jeg "ved" hvem du er - ej altså herinde fra! Har læst masser af dine tråde, men du kender nok ikke mig

Anmeld

20. december 2010

twinboys

Anonym skriver:

Jeg kender dig ikke, men jeg "ved" hvem du er - ej altså herinde fra! Har læst masser af dine tråde, men du kender nok ikke mig

Kom så frem søde...

Anmeld

20. december 2010

patella

Jacob&Kusuma skriver:

Nu er vi alle så forskellige, og det skal vi også have lov til at være.

Det du beslutter dig for at gøre, skal ingen dømme dig for det er dig du skal tænke på og kun dig.

Men du har jo spurgt, og jeg svarer at jeg vil beholde det, jeg vil ikke kunne gennemføre en abort, medmindre noget var galt med mit barn, såsom psysisk handicap og downs syndrom, jeg har stor respekt for det folk der kan overskue sådanne børn, men jeg er ikke en af dem.

Jeg tror de mennesker der har fået sådanne handicappede børn, har sagt som dig INDEN de fik dem - men kærligheden til børnene vil give én uanede kræfter til at klare det alligevel Bare lige en tanke herfra 

Anmeld

20. december 2010

Valle81

Anonym skriver:

Hvad ville du gøre hvis du stod med en bebs på 3½ måned og en positiv test?

Hvis du havde en idé om at starte uddannelse til september 2011?

Hvis du har en deltidsstilling der ikke giver det helt store?

..

Hejsa:0)

Jeg stod selvmed en postivtestdamin søn var 3 mdr gammel.

Vi havde ikke liiiiiiiige planlagt det, men vi besluttede at få det, da vi simpelthen ikke kunne vælge fra.

Så er idag i uge 25 og Anton er lige om hjørnet 9 mdr, og vi er lykkelige for at vi vlgte at beholde:0)

Christina,

ps  - du er altid velkommen til atsende en PB hvis du ønsker mere inforom vores beslutning osv:0)

Held og lykke fremover

Anmeld

20. december 2010

Koen.

Var det MIG, ville jeg uden tvivl få en abort, jeg har aldrig gået ind for abort, men på nuværende tidspunkt har jeg ikke overskud til to små børn og jeg skal heller ikke have flere børn end hende jeg har nu

men det er som sagt kun dig selv der kan vide hvad DU skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.