Nu som jeg skrev var det ikk min mening og forarge nogen, blot og komme med min egen mening da der jo blev spurgt efter den 
Men jeg kan ikke lade være med og kommentere dit indlæg tilbage. For nok om du har hørt den sætning mange gange osv osv.. (nok fordi der er mening i det ?
) Og ja self er det for fornøjelsens skuld - sex er sku da skide lækkert og pisse frækt og tro da ikke min datter (uden og udlevere mit sexliv for meget) er kommet til under "elskov"
... Men jeg mener bare i bund og grund at man burde være voksen nok til og se konsekvensen af det der kan følge herefter. Dem som stjæler en bil for sjov kan sku da heller ikk bare stå bagefter og sige til politiet at: jamen det var jo bare for sjov!?
MEN.. det at sammenligne med at købe en matriel ting - det kan man bare slet slet slet slet IKKE sammenligne med noget der kunne være blevet til et lille væsen. Et væsen med rigtige følelser!
Det er bare slet ikke til diskussion! Penge kan sku ikk købe fuldt ud lykke - så har man godt nok et trist liv ihvertfald.
Sorry hvis jeg lyder som et muggent udbrud - men der er vi godt nok IKKE enige.
Nej, jeg synes ikke der er mening i sætningen, overhovedet.
Langt fra alle der dyrker sex er gamle/modne nok eller har lyst til at få børn og efter min mening skal man ikke lade være med at dyrke beskyttet sex blot fordi man ikke planlægger at få et barn.
Jeg sammenligner heller ikke på nogen måde et barn med noget materielt.
For mig er det ikke et barn så tidligt som før abortgrænsen og er det en "upser" uanset årsagen, er det et valg der skal tages. Abort er heller ikke mord for mord er ulovligt, det er en abort ikke 
Jeg skriver at man ikke kan sige at fertile ikke "må" få en abort fordi der er andre der ikke kan få børn. (Og der er dér jeg sammenligner det med noget materielt)
Det er beklageligt at det skal være så svært for nogle mennesker at få børn og de har i dén grad min empati men det skal ikke hindre andre i at få en abort hvis en graviditet ikke passer ind.
Anmeld