Gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Mullebergen

Lou87 skriver:

Dem der bilder sig selv ind at det ikke er et barn endnu, mener jeg bare gør det for deres egen samvittigheds skyld. Fordi så kan de få det bedre med og gøre det.
Men ja det jo deres valg det der "kan" gøre det.... jeg siger bare at jeg kunne ikke og ligesom som du siger, at ja så ville jeg også skamme mig over at "svine" sådan med det når nogen slet ikk har chancen for at kunne  

Jeg ved godt du ikke skriver til mig og vi har alle ret til vores meninger men jeg kan bare ikke lige forstå hvordan du ved hvad andre "bilder sig ind"?

For mig er det ikke et barn før det juridisk set er det. Jovist, det kan BLIVE til et barn men i de første mange uger er det ikke et barn, efter min mening.

Og det er ikke noget jeg bilder mig ind for at retfærdiggøre at jeg som ganske ung valgte at få en abort, det er udfra viden at jeg har den mening.

Jeg har aldrig ville knytte mig 100% til mine børns fostre før jeg vidste de kunne overleve udenfor maven, netop for ikke at skulle blive alt for ked af det hvis graviditeten gik galt...

....Men nu er jeg vist helt ude på et sidespor, synes bare du skal vide at man ikke bare sådan lige kan generalisere fordi man har en mening 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

twinboys

Anonym skriver:

Jamen , havde det været uden beskyttelse, så var der ingen tvivl! Men jeg ser tiden an - tror ikke der er noget, men har bare en fornemmelse, men jeg burde teste snart.  Og kære damer - I skal nok få at vide hvis der er "fangst"   

Smiler glæder mig til at høre dit svar på testen.. og guuud hvor gør du mig nysgerrig... Hvem er du mon ???

Majbritt

Anmeld

20. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Ja, lad os håbe den er negativ, for det ville være en anelse uoverskueligt Men ja, godt at høre en masse forskellige holdninger! Som før skrevet, så skal I selvfølgelig nok høre/læse hvis der er "fangst"

Rigtig glædelig Jul

Ja nogen gange hjælper det bare lige og komme ud med det, det kan jeg sagtens følge dig i

Jeg krydser fingre for dig
Og glædelig jul til dig også

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Smiler glæder mig til at høre dit svar på testen.. og guuud hvor gør du mig nysgerrig... Hvem er du mon ???

Majbritt

Tja... Jeg kan hinte lidt, så kan du prøve at gætte dig frem .. hehe

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja nogen gange hjælper det bare lige og komme ud med det, det kan jeg sagtens følge dig i

Jeg krydser fingre for dig
Og glædelig jul til dig også

1000 tak Ja, det hjælper mange gange lige at få det "luftet". Men jeg slapper heeeeeelt af, der er da sikkert ingenting!

Anmeld

20. december 2010

twinboys

Anonym skriver:

he he send mig en pb... smiler... min mund er lukket... er bare født viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt nysgerrig

Anmeld

20. december 2010

twinboys

Anonym skriver:

he he send mig en pb... smiler... min mund er lukket... er bare født viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt nysgerrig

Anmeld

20. december 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hehe, jeg tror ikke du "kender" mig (ej, det lyder mærkeligt, for selvfølgelig kender du mig ikke irl!)

Anmeld

20. december 2010

twinboys

Anonym skriver:

Hehe, jeg tror ikke du "kender" mig (ej, det lyder mærkeligt, for selvfølgelig kender du mig ikke irl!)

kender du mig herinde fra???

Anmeld

20. december 2010

Lou87

MatildeS skriver:

Jeg ved godt du ikke skriver til mig og vi har alle ret til vores meninger men jeg kan bare ikke lige forstå hvordan du ved hvad andre "bilder sig ind"?

For mig er det ikke et barn før det juridisk set er det. Jovist, det kan BLIVE til et barn men i de første mange uger er det ikke et barn, efter min mening.

Og det er ikke noget jeg bilder mig ind for at retfærdiggøre at jeg som ganske ung valgte at få en abort, det er udfra viden at jeg har den mening.

Jeg har aldrig ville knytte mig 100% til mine børns fostre før jeg vidste de kunne overleve udenfor maven, netop for ikke at skulle blive alt for ked af det hvis graviditeten gik galt...

....Men nu er jeg vist helt ude på et sidespor, synes bare du skal vide at man ikke bare sådan lige kan generalisere fordi man har en mening 

Jeg kender slet ikke til dig og din historie ang og få en abort og det har jeg slet heller ikk lyst til og vide og diskutere om.
Som skrevet tidligere gider jeg ikk blande mig i hva andre foretager sig - men mindre som her jeg bliver spurgt...

Og igen... vi ser tydeligvis ikk helt ens på det med om det er et liv eller ej... jeg synes det er forkert lige meget hvad.
(som jeg skrev måske med voldtægt for undtaget)
Og jeg havde også svært ved selv i starten og "turde" knytte mig til noget som helst (grundet en grim start på graviditeten) men det kan jeg ikke se har med så meget og gøre.

Og ja det er langt langt ude på et sidespor nu og var slet ikke min hensigt med mit indlæg til hende som egentlig spurgte.. Og jeg må jo så li kommentere til sidst, at jeg hader at la mig blive fortalt hva jeg kan og ikke kan, tror vi bor i et land med ytringsfrihed og IGEN der blev spurgt - så det var vidst mere dig der generaliserede mit valg om at svare ærligt end noget andet her
Jeg vil hoppe op i seng og sove med min dejlige familie, dette emne er vidst alligevel godt uddebateret - goaften/nat de damer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.