Lou87 skriver:
Dem der bilder sig selv ind at det ikke er et barn endnu, mener jeg bare gør det for deres egen samvittigheds skyld. Fordi så kan de få det bedre med og gøre det.
Men ja det jo deres valg det der "kan" gøre det.... jeg siger bare at jeg kunne ikke og ligesom som du siger, at ja så ville jeg også skamme mig over at "svine" sådan med det når nogen slet ikk har chancen for at kunne
Jeg ved godt du ikke skriver til mig og vi har alle ret til vores meninger men jeg kan bare ikke lige forstå hvordan du ved hvad andre "bilder sig ind"?
For mig er det ikke et barn før det juridisk set er det. Jovist, det kan BLIVE til et barn men i de første mange uger er det ikke et barn, efter min mening.
Og det er ikke noget jeg bilder mig ind for at retfærdiggøre at jeg som ganske ung valgte at få en abort, det er udfra viden at jeg har den mening.
Jeg har aldrig ville knytte mig 100% til mine børns fostre før jeg vidste de kunne overleve udenfor maven, netop for ikke at skulle blive alt for ked af det hvis graviditeten gik galt...
....Men nu er jeg vist helt ude på et sidespor, synes bare du skal vide at man ikke bare sådan lige kan generalisere fordi man har en mening 
Anmeld