Gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Lige præcis - jeg kan faktisk næsten ikke være mere enig med dig

Det var godt Jeg er ihvertfald glad for at kunne hjælpe med at lette dit hjerte Du må vende tilbage med en test også må vi se hvad den siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Anonym trådstarter

MatildeS skriver:

I frygt for at lyde som en kold isdronning (for det er jeg ikke ) så fik jeg en abort da jeg var 19 år og det var ikke et svært valg og jeg har aldrig fortrudt det 

Dét tror jeg bestemt heller ikke du er Men igen, passer det bare ikke ind i dit liv og ville det bare ikke gøre noget godt for dig, så er det vel en abort man vælger.  Jeg blev gravid som 20årig (2009) og tro mig - vi var i tvivl og havde også fået tid til abort, men jeg kunne bare IKKE! Og jeg priser mig lykkelig hver dag over at jeg IKKE gjorde det!

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Det var godt Jeg er ihvertfald glad for at kunne hjælpe med at lette dit hjerte Du må vende tilbage med en test også må vi se hvad den siger

Det kan du tro Og tak for alle de søde ord, det var da skønt

Anmeld

19. december 2010

Mullebergen

Anonym skriver:

Dét tror jeg bestemt heller ikke du er Men igen, passer det bare ikke ind i dit liv og ville det bare ikke gøre noget godt for dig, så er det vel en abort man vælger.  Jeg blev gravid som 20årig (2009) og tro mig - vi var i tvivl og havde også fået tid til abort, men jeg kunne bare IKKE! Og jeg priser mig lykkelig hver dag over at jeg IKKE gjorde det!

Nej, livet er også for kort til at fortryde sine valg.

Jeg læser ofte i abortdebatter at folk skriver at "man ikke fortryder de børn man får, men fortryder de børn man ikke får" og det synes jeg er noget fis 

For mig var det overhovedet ikke noget barn, det var et valg der skulle tages 

Men ja, som du siger så handler det ofte om hvordan det passer ind i folks liv og dengang passede det slet ikke ind i mit, jeg var overhovedet ikke interesseret i at skulle være mor og jeg har heller aldrig nogensinde fortrudt, havde jeg fået det "barn", havde jeg ikke haft det liv jeg har i dag og dét ville jeg ikke undvære for noget 

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

MatildeS skriver:

Nej, livet er også for kort til at fortryde sine valg.

Jeg læser ofte i abortdebatter at folk skriver at "man ikke fortryder de børn man får, men fortryder de børn man ikke får" og det synes jeg er noget fis 

For mig var det overhovedet ikke noget barn, det var et valg der skulle tages 

Men ja, som du siger så handler det ofte om hvordan det passer ind i folks liv og dengang passede det slet ikke ind i mit, jeg var overhovedet ikke interesseret i at skulle være mor og jeg har heller aldrig nogensinde fortrudt, havde jeg fået det "barn", havde jeg ikke haft det liv jeg har i dag og dét ville jeg ikke undvære for noget 

Så har det jo uden tvivl været det rigtige valg for dig!

Men det er meget rart at høre lidt forskellige synsvinkler på denne sag

God Jul

Anmeld

19. december 2010

twinboys

Når man har sagt A må man også sige B... Hvis man ikke ønskede A ja så burde man have tænkt sig om ....

Jeg ville beholde det... Ville aldrig være i tvivl...

Majbritt

Anmeld

19. december 2010

Lou87

Uha den er svær og svare på..
Kommer helt an på situationen!

Hvis det er upser, altså ved dumhed man blev gravid (beklager hvis jeg forarger nogen.... ) så synes jeg det er forkasteligt man "bare" kan få en abort! SELF kan det være upassende i sit liv osv.. osv. Men er man stor nok til og ligge og "lege" så må man også tage ansvaret når det er der. Der er nogen som ikke kan få børn på normalvis og nogen slet ikke... Og så synes jeg bare man sviner med det!
Det er måske ikke en "baby" endnu når man får aborten, men det er noget som kunne føre til et liv.
Og ja som sagt det er måske noget der vil ødelægge ens liv og situation, men så må man sku tænke sig om inden man laver det sjove Hvis det er en upser med sprækket kondom eller p piller uden effekt etc.. så det jo en anden sag - men jeg ville stadig ikk kunne. Tror jeg skulle være udsat for en voldtægt eller lign for jeg ikke ville kunne få barnet. Eller som sagt et sprækket kondom ved et engangs knald.

Men sådan er vi jo forskellige..
Kort fortalt ville jeg som nogle af de andre sige, beholde det

Anmeld

19. december 2010

Mullebergen

Anonym skriver:

Så har det jo uden tvivl været det rigtige valg for dig!

Men det er meget rart at høre lidt forskellige synsvinkler på denne sag

God Jul

I lige måde.

Håber for jer -og din søn- at han kan få lov til at være enebarn lidt længere tid 

Anmeld

19. december 2010

twinboys

åhhh læser nu hele debatten... troede i ikke havde beskyttet jer, men det har i og du ved heller ikke med sikkerhed om du er gravid... Jeg ville stadig beholde barnet...

Lad os høre hvad testen siger...Hvornår kan du teste...

Majbritt

Anmeld

19. december 2010

Mullebergen

Lou87 skriver:

Men er man stor nok til og ligge og "lege" så må man også tage ansvaret når det er der. Der er nogen som ikke kan få børn på normalvis og nogen slet ikke... Og så synes jeg bare man sviner med det!

Åhh den første sætning synes jeg bare SÅ ofte man ser!

Jeg skal ikke forsvare nogen men for pokker, sex dyrkes for nydelsens skyld, jovist det kan ende med at blive en graviditet men det er langt de fleste gange noget man gør for at blive tilfredsstillet og ikke KUN for at lave babyer. 

Det andet jeg har citeret synes jeg heller ikke man bare sådan lige kan stille op på den måde. -Så må min rige nabo, heller ikke købe en Audi fordi jeg ikke har råd til det?  Det er i bund og grund det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.