Nihell skriver:
Men det var da modigt at spørge alle herinde
, om hvor langt henne vi tror du er. Jeg ville ikke turde det. En lille eller stor mave ville ikke gøre nogen forskel om jeg turde eller ej
Det er jeg lidt for pivet til. hahah...
Jeg mener at man siger at en drengemave er lidt mere spids i det, og en pigemave er lidt mere flad. Det er en gammel myte, som slet ikke har noget at sige, ifølge eksperterne
Men fra navlen og ned buler jeg ud, og så er det lidt som om at huden så bare følger med ned i en skråning
Med hensyn til strækmærker, der er det en rigtig god idé at bruge noget olie, og så smøre sig godt ind i det en til to gange om dagen, der hvor man kan få strækmærker. (Maven, brysterne,lænen,siderne ved maven og inderlårene). Nogle siger det hjælper og andre ikke. Men jeg synes lidt at det jo på en måde siger sig selv, at huden har brug for en masse fedtelse, så huden bliver mere elastisk
Knus
ja, altså man kunne også se der var stor forskel på hvor langt folk tror man er.. men ja gør mig nu ikke noget
hehe..
men det var nu sjovt nok at prøve
ja du har nok ret i det med maven, men det med de siger at ved piger sidder det ofte på hofter osv også, synes jeg nu ikke passer ved mig.. men det er nok meget forskelligt
ja smør mig også ind med fed cream efter bad, ved ikke om det virker, har læst det nogle steder, men det hjælper også fordi min hud er tør..
Anmeld