mavebillede, gæt hvor langt jeg er henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

FamilienSørensen

Anonym skriver:

tak, ej min mave er efterhånden også bleg.. det første billede er lige efter jeg er kommet hjem fra ferie.. kunne ellers godt bruge farven her i vinterhalvåret

det er også meget forskelligt hvor hurtigt man kan se det, ved mig var min mave mest oppustet i starten.. faktisk kan det være en super måde at tabe sig på altså at være gravid, hvis det er det man ønsker, det har jeg læst nogle steder.. men kender godt følelsen istarten vil man super gerne have folk kan se man er gravid.. hvor langt er du henne?

Jeg er 11+4 uger henne, men jeg har bare fået at vide af min læge at det kunne være giftigt for barnet at man taber sig fordi der er en masse dårligt i det fedt der bliver nedbrudt, så derfor vil jeg ikke. Men jeg ved faktisk ingenting, jeg har kun min sunde fornuft og lægens råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Anonym trådstarter

Nihell skriver:

Men det var da modigt at spørge alle herinde, om hvor langt henne vi tror du er. Jeg ville ikke turde det. En lille eller stor mave ville ikke gøre nogen forskel om jeg turde eller ej Det er jeg lidt for pivet til. hahah...

Jeg mener at man siger at en drengemave er lidt mere spids i det, og en pigemave er lidt mere flad. Det er en gammel myte, som slet ikke har noget at sige, ifølge eksperterne Men fra navlen og ned buler jeg ud, og så er det lidt som om at huden så bare følger med ned i en skråning

Med hensyn til strækmærker, der er det en rigtig god idé at bruge noget olie, og så smøre sig godt ind i det en til to gange om dagen, der hvor man kan få strækmærker. (Maven, brysterne,lænen,siderne ved maven og inderlårene). Nogle siger det hjælper og andre ikke. Men jeg synes lidt at det jo på en måde siger sig selv, at huden har brug for en masse fedtelse, så huden bliver mere elastisk

Knus

ja, altså man kunne også se der var stor forskel på hvor langt folk tror man er.. men ja gør mig nu ikke noget hehe..

men det var nu sjovt nok at prøve

ja du har nok ret i det med maven, men det med de siger at ved piger sidder det ofte på hofter osv også, synes jeg nu ikke passer ved mig.. men det er nok meget forskelligt

ja smør mig også ind med fed cream efter bad, ved ikke om det virker, har læst det nogle steder, men det hjælper også fordi min hud er tør..

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Tusind taak søde

Er glad for det ikke endte sådan for jer

Glæder mig til at følge jer

tak søde, synes det er stort af dig, kan godt forstå det er hårdt alt de i har været igennem.. derfor fortjerner i virkeligt også et mirakel i morgen 

Anmeld

19. december 2010

Palaja

Anonym skriver:

ja tror nu også jeg får svært ved at smide nogle af kg igen, men forhåbentligt kommer det med tiden.. er det længe siden du har født?

nej du har ret, man kan jo hverken gøre fra eller til, og tror nu også jeg glemmer alt om det når jeg står med hende i armene, så pyt med alle strækmærkerne

Hun er 4 mdr (i morgen) Født i uge 37+2, men var alligevel en lækker basse på 3480 g og 51 cm. Var også så "dum" at tage 25 kg på(!) og har stadig 15 tilbage  Meeeen må snart igang...hihi...nytårsfortsæt eller noget. 

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg er 11+4 uger henne, men jeg har bare fået at vide af min læge at det kunne være giftigt for barnet at man taber sig fordi der er en masse dårligt i det fedt der bliver nedbrudt, så derfor vil jeg ikke. Men jeg ved faktisk ingenting, jeg har kun min sunde fornuft og lægens råd

nej er også rigtigt, men føler selv man spiser lidt sundere når man ved der er et barn derinde som også får maden, og det kan være det hjælper når man ammer bagefter og pludselig kan en masse ting igen man ikke kunne sidst i graviditeten.. skal du så til NF nu her?

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Hun er 4 mdr (i morgen) Født i uge 37+2, men var alligevel en lækker basse på 3480 g og 51 cm. Var også så "dum" at tage 25 kg på(!) og har stadig 15 tilbage  Meeeen må snart igang...hihi...nytårsfortsæt eller noget. 

okay jamen 4 mdr. så er det jo heller ikke så lang tid siden, du for sikkert smidt nogle kg.. og altså forventer nu heller ikke jeg smider alle igen, og det er egentligt også okay tænker jeg, kroppen har jo været meget igennem men så er det også en stor basse du har født ift. hvor langt du var henne, men dejligt lige at få hende ud lidt før ville nu heller ikke gøre mig noget, hvis bare alt er iorden

Anmeld

19. december 2010

FamilienSørensen

Anonym skriver:

nej er også rigtigt, men føler selv man spiser lidt sundere når man ved der er et barn derinde som også får maden, og det kan være det hjælper når man ammer bagefter og pludselig kan en masse ting igen man ikke kunne sidst i graviditeten.. skal du så til NF nu her?

Jamen det er helt rigtig det du siger, det er kun grøntsager og sunde ting der ryger ned nu, både for min og baby skyld

Vi skal til NF uha her den... Ej løber lige ud i køkkenet og ser.... Onsdag d. 29 dec. på Randers Sygehus. Venter spændt og håber det blver gode nyheder da min kæreste og jeg har valgt at få en abort hvis vores barn har for stor risiko for at have downs syndrom Kryds fingre alle sammen

Anmeld

19. december 2010

Palaja

Anonym skriver:

okay jamen 4 mdr. så er det jo heller ikke så lang tid siden, du for sikkert smidt nogle kg.. og altså forventer nu heller ikke jeg smider alle igen, og det er egentligt også okay tænker jeg, kroppen har jo været meget igennem men så er det også en stor basse du har født ift. hvor langt du var henne, men dejligt lige at få hende ud lidt før ville nu heller ikke gøre mig noget, hvis bare alt er iorden

Man har heller ikke så meget tid til at tænke over hvordan man ser ud når man først har en lille. Og er også lidt lige glad, lige nu, der kommer nok et tidspunkt hvor jeg får lyst til at gå op i det igen, men lige nu er jeg bare MOR  

Men du ser godt ud i hvert fald, og er sikker på maven kun bliver smukkere efterhånden

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Jamen det er helt rigtig det du siger, det er kun grøntsager og sunde ting der ryger ned nu, både for min og baby skyld

Vi skal til NF uha her den... Ej løber lige ud i køkkenet og ser.... Onsdag d. 29 dec. på Randers Sygehus. Venter spændt og håber det blver gode nyheder da min kæreste og jeg har valgt at få en abort hvis vores barn har for stor risiko for at have downs syndrom Kryds fingre alle sammen

ihh så er der ikke længe til.. du må ikke være så nervøs for nf - det hele er sikkert så fint men var det også selv og er også lidt nu da jeg skal til md scanning den 3 jan..

men  for alt er som det skal være for os begge

Anmeld

19. december 2010

FamilienSørensen

Anonym skriver:

ihh så er der ikke længe til.. du må ikke være så nervøs for nf - det hele er sikkert så fint men var det også selv og er også lidt nu da jeg skal til md scanning den 3 jan..

men  for alt er som det skal være for os begge

Tusind tak og samt samt til dig Håber alt går går som det skal til din md.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.