mavebillede, gæt hvor langt jeg er henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Caroline86

Anonym skriver:

skal jeg nok gøre nu.. kunne også se Malene hvis havde genkendt mig er kun 17+5..

der er bare mange der synes jeg er blevet hurtigt stor, og bliver ved med at sige det er tvillinger, selvom jeg har været til mange scanninger

og ja, det er en pige jeg venter, som nogle også gættede på

vedhæfter lige et billede fra uge 6.

heeey, så var jeg ikke ret langt fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Det er fordi du er så slank så er det klart du ser større ud, jeg synes du har en fin mave jeg tænkte bare at du var den type der fødte og 10 minutter efter hoppede i de gamle jeans og tog hjem med baby på armen derfor mit lidt vilde gæt på de 38 uger og så at du skrev du kedede dig, så er der godt nok lang tid endnu hvis du keder dig allerede nu

hehe ja men det er virkeligt også forskelligt hvor meget man vokser, og hvornår i graviditeten

Ja det er tidligt at kede mig, men heldigvis kun i aften

Anmeld

19. december 2010

Mortilxx

Jeg havde også lige sagt til kæresten at det er ja, (dig) = Genkendt

Men det kan jo være at det bare går stærkt for dig nu, og at det lige pludselig går langsomt Meeeeen tilgengæld har du bare en utrolig smuk mave.... SNYD!

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

heeey, så var jeg ikke ret langt fra

nej det var faktisk ret godt gættet.. du har ret i det ligner din mave, er det også en pigemave?

Anmeld

19. december 2010

slettet_7530

Anonym skriver:

hehe ja men det er virkeligt også forskelligt hvor meget man vokser, og hvornår i graviditeten

Ja det er tidligt at kede mig, men heldigvis kun i aften

Nemlig jeg var ingen sylfide da jeg blev gravid allerede i uge 4 kunne j eg ikke lukke mine alm bukser, og jeg tog over 50 kilo på

Anmeld

19. december 2010

Caroline86

Anonym skriver:

nej det var faktisk ret godt gættet.. du har ret i det ligner din mave, er det også en pigemave?

det var en pigemave, ja hun er 10 mdr nu

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Nihell skriver:

Jeg havde også lige sagt til kæresten at det er ja, (dig) = Genkendt

Men det kan jo være at det bare går stærkt for dig nu, og at det lige pludselig går langsomt Meeeeen tilgengæld har du bare en utrolig smuk mave.... SNYD!

ja, man kan også se lidt ved ansigtet.. men tænkte pyt.. det går jo nok hvis i kan kende mig hehe..

Tak i lige måde, synes nu også du har en flot mave.. kan faktisk godt se forskel på vores maver altså mht dreng og pigemave som en tidligere skrev herinde.. din er mere helt rund, min buler mere ud nederst synes jeg.. håber heller ikke jeg fortsætter med at vokse så meget, for så får jeg mange strækmærker..

Anmeld

19. december 2010

FamilienSørensen

Anonym skriver:

skal jeg nok gøre nu.. kunne også se Malene hvis havde genkendt mig er kun 17+5..

der er bare mange der synes jeg er blevet hurtigt stor, og bliver ved med at sige det er tvillinger, selvom jeg har været til mange scanninger

og ja, det er en pige jeg venter, som nogle også gættede på

vedhæfter lige et billede fra uge 6.

Ej hvor har du dog en flot mave! Bliver helt misundelig på dig, har selv en bleg mave og der er intet at se endnu fordi jeg er tyk i forvejen. Og nu er det desværre for sent at tabe sig. Men ej tillykke med det

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Nemlig jeg var ingen sylfide da jeg blev gravid allerede i uge 4 kunne j eg ikke lukke mine alm bukser, og jeg tog over 50 kilo på

ja det er meget forskelligt.. har taget 7 kg på indtil videre.. så det kan også nå at blive nogle kg endnu da

Anmeld

19. december 2010

Benjamins'mor

Jeg vil gætte på en 20+ noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.