mavebillede, gæt hvor langt jeg er henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

tusind tak

Det er ved at være et gammelt billede.. oprettede lige en ny tråd med billeder i går

må jeg lige ind og se.. elsker at se børnebilleder.. glæder mig til den dag jeg selv kan ligge ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

tusind tak

Det er ved at være et gammelt billede.. oprettede lige en ny tråd med billeder i går

øv kan ikke komme ind på billederne:/

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

281210 skriver:

Hehe, nej det var meget tæt på.

Men det er jo svært, for da jeg var 20+ noget havde jeg ikke så meget mave på som du har nu.

ja men det var nu ret godt gættet.. det er så stor forskel, så det er vildt svært.. så du ramte nu ret godt

Anmeld

19. december 2010

Palaja

Anonym skriver:

det er nok også derfor nogle tror jeg venter to og tak

men selvom jeg er glad for man kan se det nu, er jeg lidt skeptisk over om det fortsætter for det sidder kun på maven, så er bange for strækmærker osv.. men den tid den sorg..

Du skal bare være glad for det kun sidder på maven. Jeg har stadig lidt ekstra over det hele som skal arbejdes af  Og strækmærker har noget med nogle hormoner mener jeg. Jeg fik i hvert fald ikke nogen selvom jeg endte med at blive meget stor. Så ingen grund til at bekymre sig om det, du kan ikke gøre noget ved det alligevel. Og skulle de komme, så tænk på at du får en dejlig datter i bytte for dem 

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det behøver du bestemt ikke at få. Jeg havde en kæmpemave med min den første og ikke et eneste strækmærke indtil 14 dage før jeg fødte. Jeg var bare så uheldig at rende ind i hjørnet af en spisestuestol midt om natten, da jeg skulle ud og tisse, og ikke gad tænde lyset.
Næste morgen var hele min mave et stort gitter af strækmærker og jeg havde et kæmpe blåt mærke, der hvor stolen havde ramt...øvøv.

Kærligst
sussie

åhh kan sådan noget sætte det igang.. anede jeg ikke.. så skal jeg passe ekstra godt på, er altid sådan en klovn til at komme til at gøre sådan noget.. heh..

Anmeld

19. december 2010

Caroline86

Anonym skriver:

øv kan ikke komme ind på billederne:/

der er et link til tråden her

Hvis du vil have koden til mine albums kan du skrive en pb, så får du den der

Anmeld

19. december 2010

Mortilxx

Anonym skriver:

ja, man kan også se lidt ved ansigtet.. men tænkte pyt.. det går jo nok hvis i kan kende mig hehe..

Tak i lige måde, synes nu også du har en flot mave.. kan faktisk godt se forskel på vores maver altså mht dreng og pigemave som en tidligere skrev herinde.. din er mere helt rund, min buler mere ud nederst synes jeg.. håber heller ikke jeg fortsætter med at vokse så meget, for så får jeg mange strækmærker..

Men det var da modigt at spørge alle herinde, om hvor langt henne vi tror du er. Jeg ville ikke turde det. En lille eller stor mave ville ikke gøre nogen forskel om jeg turde eller ej Det er jeg lidt for pivet til. hahah...

Jeg mener at man siger at en drengemave er lidt mere spids i det, og en pigemave er lidt mere flad. Det er en gammel myte, som slet ikke har noget at sige, ifølge eksperterne Men fra navlen og ned buler jeg ud, og så er det lidt som om at huden så bare følger med ned i en skråning

Med hensyn til strækmærker, der er det en rigtig god idé at bruge noget olie, og så smøre sig godt ind i det en til to gange om dagen, der hvor man kan få strækmærker. (Maven, brysterne,lænen,siderne ved maven og inderlårene). Nogle siger det hjælper og andre ikke. Men jeg synes lidt at det jo på en måde siger sig selv, at huden har brug for en masse fedtelse, så huden bliver mere elastisk

Knus

Anmeld

19. december 2010

Maalene

Anonym skriver:

hehe ja tænkte nok du havde regnet den ud.. er ked af det der skete med dig, men krydser sååååååååååååååååååååååååååååååå meget for i morgen

det ville være et fantastisk julemirakel

tak, jo den er også vokset meget, mere end jeg selv lige troede.. men nu står det nok stille lidt tid

Tusind taak søde

Er glad for det ikke endte sådan for jer

Glæder mig til at følge jer

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Du skal bare være glad for det kun sidder på maven. Jeg har stadig lidt ekstra over det hele som skal arbejdes af  Og strækmærker har noget med nogle hormoner mener jeg. Jeg fik i hvert fald ikke nogen selvom jeg endte med at blive meget stor. Så ingen grund til at bekymre sig om det, du kan ikke gøre noget ved det alligevel. Og skulle de komme, så tænk på at du får en dejlig datter i bytte for dem 

ja tror nu også jeg får svært ved at smide nogle af kg igen, men forhåbentligt kommer det med tiden.. er det længe siden du har født?

nej du har ret, man kan jo hverken gøre fra eller til, og tror nu også jeg glemmer alt om det når jeg står med hende i armene, så pyt med alle strækmærkerne

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

der er et link til tråden her

Hvis du vil have koden til mine albums kan du skrive en pb, så får du den der

ej hvor er hun bare sød.. du må gerne sende mig den på en pb ihh glæder mig sådan til at det bliver mig der skal være mor, når jeg ser sådanne billeder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.