mavebillede, gæt hvor langt jeg er henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Palaja

Anonym skriver:

skal jeg nok gøre nu.. kunne også se Malene hvis havde genkendt mig er kun 17+5..

der er bare mange der synes jeg er blevet hurtigt stor, og bliver ved med at sige det er tvillinger, selvom jeg har været til mange scanninger

og ja, det er en pige jeg venter, som nogle også gættede på

vedhæfter lige et billede fra uge 6.

Ja jeg syns også du er stor Men rigtig flot mavse, tillykke med den - og pigen inden i selvfølgelig Jeg synes ikke man ku se på mig da jeg var 17 uger henne, selvom jeg MEGET gerne ville have det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Ej hvor har du dog en flot mave! Bliver helt misundelig på dig, har selv en bleg mave og der er intet at se endnu fordi jeg er tyk i forvejen. Og nu er det desværre for sent at tabe sig. Men ej tillykke med det

tak, ej min mave er efterhånden også bleg.. det første billede er lige efter jeg er kommet hjem fra ferie.. kunne ellers godt bruge farven her i vinterhalvåret

det er også meget forskelligt hvor hurtigt man kan se det, ved mig var min mave mest oppustet i starten.. faktisk kan det være en super måde at tabe sig på altså at være gravid, hvis det er det man ønsker, det har jeg læst nogle steder.. men kender godt følelsen istarten vil man super gerne have folk kan se man er gravid.. hvor langt er du henne?

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det var en pigemave, ja hun er 10 mdr nu

åhh tænkte nok det var hende på billedet, hvor er hun kær

Anmeld

19. december 2010

Maalene

Anonym skriver:

skal jeg nok gøre nu.. kunne også se Malene hvis havde genkendt mig er kun 17+5..

der er bare mange der synes jeg er blevet hurtigt stor, og bliver ved med at sige det er tvillinger, selvom jeg har været til mange scanninger

og ja, det er en pige jeg venter, som nogle også gættede på

vedhæfter lige et billede fra uge 6.

Havde selv termin den 24. maj, så kunne lynhurtigt regne det ud

Men kom helt i tvivl, da din mave allerede er vokset meget siden sidste billede - super flot er den virkelig

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

281210 skriver:

Jeg vil gætte på en 20+ noget.

det var heller ikke så langt fra er 17+5

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Ja jeg syns også du er stor Men rigtig flot mavse, tillykke med den - og pigen inden i selvfølgelig Jeg synes ikke man ku se på mig da jeg var 17 uger henne, selvom jeg MEGET gerne ville have det...

det er nok også derfor nogle tror jeg venter to og tak

men selvom jeg er glad for man kan se det nu, er jeg lidt skeptisk over om det fortsætter for det sidder kun på maven, så er bange for strækmærker osv.. men den tid den sorg..

Anmeld

19. december 2010

Caroline86

Anonym skriver:

åhh tænkte nok det var hende på billedet, hvor er hun kær

tusind tak

Det er ved at være et gammelt billede.. oprettede lige en ny tråd med billeder i går

Anmeld

19. december 2010

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Havde selv termin den 24. maj, så kunne lynhurtigt regne det ud

Men kom helt i tvivl, da din mave allerede er vokset meget siden sidste billede - super flot er den virkelig

hehe ja tænkte nok du havde regnet den ud.. er ked af det der skete med dig, men krydser sååååååååååååååååååååååååååååååå meget for i morgen

det ville være et fantastisk julemirakel

tak, jo den er også vokset meget, mere end jeg selv lige troede.. men nu står det nok stille lidt tid

Anmeld

19. december 2010

Benjamins'mor

Anonym skriver:

det var heller ikke så langt fra er 17+5

Hehe, nej det var meget tæt på.

Men det er jo svært, for da jeg var 20+ noget havde jeg ikke så meget mave på som du har nu.

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja, man kan også se lidt ved ansigtet.. men tænkte pyt.. det går jo nok hvis i kan kende mig hehe..

Tak i lige måde, synes nu også du har en flot mave.. kan faktisk godt se forskel på vores maver altså mht dreng og pigemave som en tidligere skrev herinde.. din er mere helt rund, min buler mere ud nederst synes jeg.. håber heller ikke jeg fortsætter med at vokse så meget, for så får jeg mange strækmærker..

Det behøver du bestemt ikke at få. Jeg havde en kæmpemave med min den første og ikke et eneste strækmærke indtil 14 dage før jeg fødte. Jeg var bare så uheldig at rende ind i hjørnet af en spisestuestol midt om natten, da jeg skulle ud og tisse, og ikke gad tænde lyset.
Næste morgen var hele min mave et stort gitter af strækmærker og jeg havde et kæmpe blåt mærke, der hvor stolen havde ramt...øvøv.

Kærligst
sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.