Seee... Matilde's julegave til far..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Christopher&Andreas

Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Så fik Matilde lavet julegave til sin Far, den er dog ikke helt færdig, men det kommer om et par dage.. Men synes da lige i skal se et par billeder..

Matilde fik hjælp af mor, moster og onkel..

Hva sys i?? Tror i Far mand bliver glad???

aiiii hvor fint jo det kn han da ikke andet end blive glad for hvor har du købt det henne????

glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

B&J

Ej hvor er det bare verdens dejligste gave og 110% minder... gid jeg kunne det men min dreng er alt for vild basset til det hvordan gjorde du?? har prøvet engang og det kunne vi bare ikke få ham til

Anmeld

19. december 2010

sarahb

det er i føtex fra i dag af, til 89,95 .. det skal jeg ha

Anmeld

19. december 2010

dorthemus

Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Så fik Matilde lavet julegave til sin Far, den er dog ikke helt færdig, men det kommer om et par dage.. Men synes da lige i skal se et par billeder..

Matilde fik hjælp af mor, moster og onkel..

Hva sys i?? Tror i Far mand bliver glad???

Så har jeg også købt et sæt, men der står at gummimassen skal sætte sig i 3-5 min før man må tage barnets fod og hånd op

Jeg ved ikke om jeg kan holde Runa stille så længe?

Tager det virkeligt så lang tid?

Anmeld

19. december 2010

Louisiana

Tulle Mus skriver:

Jeg havde købt sådan et sæt i bilka med det hele..

Der var det lyserøde pulver til at lave aftryk i, og når det var stift kom vi gips i, og da det var tørt, pillede vi det lyserøde halløj af, og wolla færdig.. De skal dog lige støbes i en ramme, men de skal lige have lov og tørre helt igennem inden, så så svært var det faktisk ikke.. Men man skal være et par stykker til og lave det..

Tusind tak, det skal jeg lave, når vi får en lille

Anmeld

19. december 2010

Bom

gitte&christopher skriver:

aiiii hvor fint jo det kn han da ikke andet end blive glad for hvor har du købt det henne????

glædelig jul

Jeg har købt mit i Bilka, men kan se at der var en der skrev længere nede at de har det i føtex i denne uge..

Anmeld

19. december 2010

Bom

B&J skriver:

Ej hvor er det bare verdens dejligste gave og 110% minder... gid jeg kunne det men min dreng er alt for vild basset til det hvordan gjorde du?? har prøvet engang og det kunne vi bare ikke få ham til

Fik en masse hjælp, vi var 3 til og lave dem + Matilde..  Ellers er det bare og følge brugsanvisningen.. Det er svært og forklare, der er billeder i brugsanvisningen..

Anmeld

19. december 2010

B&J

Tulle Mus skriver:

Fik en masse hjælp, vi var 3 til og lave dem + Matilde..  Ellers er det bare og følge brugsanvisningen.. Det er svært og forklare, der er billeder i brugsanvisningen..

det ved jeg godt hihihi men har en dreng der ikke vil have hånden ned i det så knytter han den og ja skriger helt vildt han vil bare ikke og det samme med foden så vi stoppede

Anmeld

19. december 2010

Bom

dorthemus skriver:

Så har jeg også købt et sæt, men der står at gummimassen skal sætte sig i 3-5 min før man må tage barnets fod og hånd op

Jeg ved ikke om jeg kan holde Runa stille så længe?

Tager det virkeligt så lang tid?

Vi rørte massen sammen, vente lidt med og komme fod/hånd ned i, og så holdte vi vel hendes hånd el fod dernede i 2 min eller så'n noget..

Men søde Dorthe du kan ikke gøre det selv.. Så er du ihvertfald super Mom..  Vi var 3 til at lave dem, jeg styrede det med massen og holdte hånd/fod, min søster holdte Matilde og min søster kæreste underholdte Matilde imens så hun ikke blev ked eller tog hånden til sig..

Anmeld

19. december 2010

Bom

B&J skriver:

det ved jeg godt hihihi men har en dreng der ikke vil have hånden ned i det så knytter han den og ja skriger helt vildt han vil bare ikke og det samme med foden så vi stoppede

Hmm tja, ved faktisk ikke hvad vi gjorde, tror bare onkel så tilpas åndsvag ud, så Matilde var som forstenet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.