Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babyklar skriver: wow hvordan har du lavet det ? super flooot han blir da mega glad
wow hvordan har du lavet det ?
super flooot han blir da mega glad
Jeg har købt sådan et 3d gips sæt i bilka, og så var det jo bare og gå i krig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabeau2206 skriver: Hvor fin! Hvordan dælen fik du hende til og sidde stille?
Hvor fin! Hvordan dælen fik du hende til og sidde stille?
Hehe Onkel er skide go til at underholde, så han var total tosset i 5 min ved både hånd og fod....
sarahb skriver: hvornår købte du det???
hvornår købte du det???
i onsdags... Det var i avisen i sidste uge..
Tulle Mus skriver: i onsdags... Det var i avisen i sidste uge..
wooowwwww hvor er det bare fedt det vil jeg helt sikkert osse lave.. det ser bare godt ud.. han kan da ikke blive andet end glad for det... jeg ville blive henrykt hvis jeg fik sådan noget.. super godt arbejde
sarahb skriver: ej så vil jeg håbe de er der i næste uge også...
ej så vil jeg håbe de er der i næste uge også...
Mon ikke de er det??? Vi krydser fingre...
merle2010 skriver: wooowwwww hvor er det bare fedt det vil jeg helt sikkert osse lave.. det ser bare godt ud.. han kan da ikke blive andet end glad for det... jeg ville blive henrykt hvis jeg fik sådan noget.. super godt arbejde
Tak... Synes også selv det blev rigtig godt, specielt fordi man faktisk kan se hende negle på figurerne..
ladydan1 skriver: Så fine Jeg hare også lavet af Saras hænder. jeg brugte trylledej som jeg lavede artrig i og hældte gips i bagefter.de er også blevet 3D agtige fordi fingrene nærmest stikker ud.Det var faktisk ikke specielt svært men Sara bliver jo så også et år Sisse
Så fine Jeg hare også lavet af Saras hænder. jeg brugte trylledej som jeg lavede artrig i og hældte gips i bagefter.de er også blevet 3D agtige fordi fingrene nærmest stikker ud.Det var faktisk ikke specielt svært men Sara bliver jo så også et år Sisse
Hvordan gjorde du med trylledejen?? Bliver den også stiv eller?? Det kunne være man skulle prøve det også.. For kunne da være sjovt og ha hele hånden eller hele foden som skulptur..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128