Seee... Matilde's julegave til far..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Bom

noname skriver:

Eiiiiii hvor fint.....

jeg er også nygserrig, hvad har du brugt og hvor fås det og var i to om projektet????

Jeg har købt det i bilka til 80 kr, et sæt med det hele..

Vi var tre til at lave dem, min søster holdte Matilde, jeg trykkede fod og hånd ned i massen og min søster's kæreste underholdte Matilde i mens..  Det har garanteret set komisk ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

LR85

ejjj hvor er de bare fint, har du nogen ide om hvad de sådan hedder hvis man skal i en hobbybutik??

Hvilket marteriale er det du bruger som det første, det lyserøde/brune, hvor du laver det første tryk?? Noget silikone, ler eller??

Anmeld

18. december 2010

Sofia

Sikke en god gave - jeg tror han bliver rigtig glad! Mon ikke jeg kopierer  ideen næste år til jul

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

SÅ fin

Anmeld

18. december 2010

Bom

18. december 2010

Bom

louiseandersen85 skriver:

ejjj hvor er de bare fint, har du nogen ide om hvad de sådan hedder hvis man skal i en hobbybutik??

Hvilket marteriale er det du bruger som det første, det lyserøde/brune, hvor du laver det første tryk?? Noget silikone, ler eller??

Hmm det hed 3d gips sæt eller noget i den stil, kassen ligger desværre oppe ved min søster lige nu..

Det lyserød var så'n noget plast masse eller hva man skal sige, og det blev så næsten stift efter kort tid, og så var det så'n bøjeligt bagefter.. Svært og forklare..

Anmeld

18. december 2010

Bom

Sofia skriver:

Sikke en god gave - jeg tror han bliver rigtig glad! Mon ikke jeg kopierer  ideen næste år til jul

Du skal være så velkommen..  Så kan det være at der er en far mere der bliver glad...

Anmeld

18. december 2010

Bom

Baagøe skriver:

SÅ fin

Tak....

Anmeld

18. december 2010

Moar2011

wow hvordan har du lavet det ?

super flooot  han blir da mega glad

Anmeld

18. december 2010

Isabeau2206

Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Så fik Matilde lavet julegave til sin Far, den er dog ikke helt færdig, men det kommer om et par dage.. Men synes da lige i skal se et par billeder..

Matilde fik hjælp af mor, moster og onkel..

Hva sys i?? Tror i Far mand bliver glad???

Hvor fin! Hvordan dælen fik du hende til og sidde stille?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.