Hvornår startede jeres i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

MaliksMor

Jildes skriver:

Så tak ja, og lad være med at benytte dig af det før du skal ud og lave noget...evt kan I jo bare besøge stedet en gang om ugen og være der sammen, så kommer hun til at kende stedet og de ansatte på en meget tryg og rolig måde..

Man kan da ikke bare komme som man har
lyst? eller.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

MaliksMor

lillespurv20 skriver:

Lærk skal starte 9 dage før hun bliver 9 mdr

Okay

Er det ikke tidligt?

Knus

Anmeld

17. december 2010

Aves..

CamillaRH skriver:

Man kan da ikke bare komme som man har
lyst? eller.

Knus

Du er kunden og du kan da bestemme hvordan du skal bruge den plads...selvfølgelig skal du nok lige høre hvad og hvordan det passer dem bedst...men hvis du forklarer at du ikke kan sige nej og du ikke ved hvornår du skal ud og arbejde og at du gerne vil have dit barn hjemme noget tid endnu, så er jeg sikker på pædagogerne vil synes det er et godt valg for dit barn...og at de nok skal samarbejde...

Anmeld

17. december 2010

wamse

Jildes skriver:

Så tak ja, og lad være med at benytte dig af det før du skal ud og lave noget...evt kan I jo bare besøge stedet en gang om ugen og være der sammen, så kommer hun til at kende stedet og de ansatte på en meget tryg og rolig måde..

uhhh nu er jeg jo i praktik ved dagplejepædagogerne, så ved at de jo knokler hårdt for at få pladserne til at gå op med børn der har et reelt pasningsbehov, så hvis hun ikke har behovet for en plads, så bør hun jo selvfølgelig vente til hun har et behov, for der står jo børn som virkelig skal bruge en plads.

Så mit råd ville da være at få tjekket op med socialrådgiveren, på hvornår hun skal stå til rådighed, og ikke optage en dp-plads, hvis der ikke er behov for det.

Giver det mening? Ellers må jeg formulere mig anderledes

Anmeld

17. december 2010

MaliksMor

mortilsofieogsara skriver:

min den store startet da hun var 11 måneder og det lille var kun 9 måneder for der skulle jeg startet på job 14 dage efter og ville lige havde noget indkøre tid

Surt!.

Jeg har ikke noget arbejde, jeg skal tilbage til
så håber jeg kan trække den ud til han er omkring
et år.

Anmeld

17. december 2010

Koen.

CamillaRH skriver:

Okay

Er det ikke tidligt?

Knus

jo, og i den dp hun skal i er der 3 andre børn på 2 år men har desværre ikke mulighed for at gå hjemme længere

Anmeld

17. december 2010

Aves..

wamse skriver:

uhhh nu er jeg jo i praktik ved dagplejepædagogerne, så ved at de jo knokler hårdt for at få pladserne til at gå op med børn der har et reelt pasningsbehov, så hvis hun ikke har behovet for en plads, så bør hun jo selvfølgelig vente til hun har et behov, for der står jo børn som virkelig skal bruge en plads.

Så mit råd ville da være at få tjekket op med socialrådgiveren, på hvornår hun skal stå til rådighed, og ikke optage en dp-plads, hvis der ikke er behov for det.

Problemet er når man er på KH at man står til rådighed og skal tage imod og have pasning til barnet....og for de gogger der så arbejder er det jo kun nemmere at der er børn der kun er der får timer...jeg har brugt og bruger både sfo og bh, sådan...det er altså op til en selv og især på kh, er der intet valg.

At der ikke er nok pladser skal jo ikke afgøre hvor længe ens barn skal passes, så er der vidst noget andet der ikke hængers ammen i kommunen.

Spændende praktik ellers..

Anmeld

17. december 2010

monzemussen

Min basse skal allerede i vuggestue her den 3 januar og der er en han kun 7 ½ måned. Tror jeg har svært ved at give slip han er jo så lille endnu

Anmeld

17. december 2010

MaliksMor

wamse skriver:

Malik er en dreng, smiler

Men, det lyder som en god ide.

- kunne bare godt forstille mig at pga . jeg
modtager kontanthjælp, får jeg.ikke lov at gå
hjemme så længe.

Anmeld

17. december 2010

MaliksMor

monzemussen skriver:

Min basse skal allerede i vuggestue her den 3 januar og der er en han kun 7 ½ måned. Tror jeg har svært ved at give slip han er jo så lille endnu

Det var da ikke lang tid du har barsel?

- forstår jeg da godt, jeg synes det svært med
min søn og han vil trods alt være næsten ti mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.