Mærkværdige spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Alberts/

isabellamor skriver:

jeg har masser af dressing...

årh send lige noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Maja88

Alberts/ skriver:

uha har bernaise sauce

ja har jeg nemlig også og overvejer det meget- for er blevet sulten

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

Maja88 skriver:

ja har jeg nemlig også og overvejer det meget- for er blevet sulten

er jeg også hihi

Anmeld

17. december 2010

SiLiMiMa

hm... jeg kan li ketchup eller marmelade på min ostemad.....

jeg kan li remoulade ovenpå leverpostej....

da jeg var gravid med nr 3 elskede jeg makrelmad med kakao til

min veninde i fokeskolen spiste pålægschokolademadder med mayonaise på!!!!!

heise

Anmeld

17. december 2010

Kløver

Kageteenageren skriver:

Hejsa

Kom lige til at tænke på om der var andre med mærkværdige spisevaner? Behøver ikke nødvendigvis at være på grund af en graviditet!

Men kom frisk og fortæl lidt om de mest mærkelige spisevaner du har!

---

Jeg er begyndt med at hver aften inden jeg går i seng, skal jeg have en lille skål kartoffelmos! Det må absolut ikke være nylavet, det skal være lavet på pulver OG under ingen omstændigheder uden masser ar krydderier!  Og hvis ikke jeg får den skål, kan jeg da ihvertfald godt vinke farvel til en god nats søvn!  

Jeg har svaret nej, da jeg ikke synes jeg har specielt lyst til mærkelige ting, ikke mere end før jeg blev gravid ihvertfald

har da ændret spisevaner, for er nød til at spise mere end jeg plejer og spiser også lidt oftere, men ellers synes jeg ikke der er kæmpe forandring

Anmeld

17. december 2010

Isabeau2206

Kageteenageren skriver:

Hejsa

Kom lige til at tænke på om der var andre med mærkværdige spisevaner? Behøver ikke nødvendigvis at være på grund af en graviditet!

Men kom frisk og fortæl lidt om de mest mærkelige spisevaner du har!

---

Jeg er begyndt med at hver aften inden jeg går i seng, skal jeg have en lille skål kartoffelmos! Det må absolut ikke være nylavet, det skal være lavet på pulver OG under ingen omstændigheder uden masser ar krydderier!  Og hvis ikke jeg får den skål, kan jeg da ihvertfald godt vinke farvel til en god nats søvn!  

Hehe, nu er jeg ikke gravid, men har stadig nogle mærkelig spisevaner (mener manden)

Jeg ELSKER at smovse med en pose revet ost! Faktisk har jeg sendt vanen videre til min datter  

Anmeld

21. december 2010

Manakauapo

Isabeau2206 skriver:

Hehe, nu er jeg ikke gravid, men har stadig nogle mærkelig spisevaner (mener manden)

Jeg ELSKER at smovse med en pose revet ost! Faktisk har jeg sendt vanen videre til min datter  

Hehe.. Det lyder da også godt!

Da min mor var barn fik hun, sammen med sine to søstre, en dåse makrel til deling, når de skulle hygge lørdag aften! Det kan hun bare sidde og spise rent...

Anmeld

21. december 2010

Frøken J.

Spiser syltede agurker på ALT lige i øjeblikket. Jeg ved ikke hvad der sker, men er bare pludselig blevet dybt afhængig. Og jeg skal have flere og flere på for hver dag der går. Kan sagtens tømme et glas på en dag  Og er faktisk ulykkelig over, at jeg spiste det sidste glas i går, for nu er der ikke nogle syltede agurker til min morgen-rugbrødsmad 

Anmeld

21. december 2010

Zafir

Pandekager med smør, ost og sukker til morgenmad Måååååms

Det er næsten ligesågodt som en tebirkes...

Anmeld

21. december 2010

Ryberg

Vores fattigmands ret herhjemme er

Pasta med Tun nedenunder og så Creme fraiche dressing ovenpå.... jeg synes det var en mærkelig ret første gang min mand serverede den for mig

Og så er der den store... rugbrød med leverpostej... nogle putter remolade ovenpå, andre putter mayonaise... og jeg hører til begge dele... alt efter mit humør

Så kan jeg spise havregryn med mælk hele døgnet rundt, endda også til aftensmad...

Jeg putter altid ketchup ovenpå min lasagne og min pasta og kødsovs  Manden siger jeg er tosset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.