Mærkværdige spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Sees

Da jeg var lille, og min far lavede boller i karry, så lavede han den altid ALT for stærk, og derfor puttede han jordbærsyltetøj i, for at det blev lidt sødere, for lille mig ..
Det har altså hængt ved, og jeg gør det stadig i ny og næ
Det smager ikke af jordbærsyltetøj, det smager bare sødere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

NoName

bagger26 skriver:

Juhuuuuu endelige en der også spiser banan skiver til boller i karry, alle andre syntes jeg er mærkelig.. Altså på nær mine forældre og søskende, det er hjemme jeg har lært at spise det. Men alle andre syntesz jeg er mærkelig hehe. MEN nu lærer jeg også mine børne det, og de elsker det også.

Nå men ellers spiser jeg gerne en franskbrød med pålægschokolade og en tynd skive ost ovenpå mmmmm.. Men det er der bist også flere der gør, jeg kender dem bare ikke hehe..

Jeg kan godt spise boller i karry uden bananen..... meeen vil nu gerne have den ligger der og pynter ovenpå sovsen..... Alle andre end min familie sys også jeg er underlig...

Anmeld

17. december 2010

NoName

Lone H. skriver:

nej for det gør jeg os , dog osse rosiner og mango

Rosiner er også godt til... har aldrig prøvet mango.... måske skulle man prøve det....

Anmeld

17. december 2010

MorTilGustav

Hehe, jeg ved ikke hvor underligt det er, men jeg har bare ALTID lyst til sushi  Fisk og skalddyr er bare liiige mig

Anmeld

17. december 2010

FamilienSørensen

noname skriver:

tænke tænke.... tror ik rigtig jeg har nogen.....

eller måske.... jeg kan godt lide at få banan skiver til boller i karry. Kan godt lide den søde smag fra bananen sammen med den krydrede karry smag... Er det underligt?????? (har ik stemt endnu)

Nej det er på ingen måder mærkeligt, det er måske bare ikke så udbredt, for hos min familie, blev boller med karry spist med rosiner, bananer, æbler, agurker og mango chutney som tilbehør. Dog er det helt fremmed i min kærestes familie

Jeg har indtil haft mange skøre ide'er med mad, men det er faktisk ikke noget der har været gentagne.

Faktisk dagen før jeg tog min graviditets test, bad jeg min kæreste købe stærk salmiak lakrids og mørk chokolade, da jeg sad i bussen på vej hjem fra arbejde, var jeg lige ved at græde da han snød mig og sagde at han havde glemt det.

Syltede agurker er faktisk det jeg har lyst til oftest, og det SKAL være de danske og ikke de arabiske saltede pickles agtige nogen.

Thai mad haha og det er ikke den fine af slagsen næh næh stærk krydret, saltet, surt, sødt ildelugtende thaimad.

Jeg har faktisk lavet en liste over alle de sjove og mærkelige ting jeg har spist, mens jeg har været gravid, jeg tænkte det ville blive en sjov liste til vores barn

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Jeg ved ikke hvor underlig en vane det er, men jeg eeeeeeeeelsker bare ris'ala'mande fra karolines køkken, og så lige nogle skiver jordbær ovenpå. MUMS!  Men, det har jeg dog kun spist i min graviditet. Ellers er jeg helt vild med saucen fra boller i karry ovenpå salat. Det er SÅ lækkert!

Anmeld

17. december 2010

twinboys

Franskbrød med smør nutella og en skive ost ovenpå... mums,,,

Majbritt

Anmeld

17. december 2010

Mormilla

Jeg har ingen. Men jeg har mange ting jeg ikke kan li mere. Sådan havde jeg det os da jeg var gravid med min søn

Anmeld

17. december 2010

missie20

Jeg kan godt lide makrel i tomat, og istedet for maionaise ovenpå...ja så putter jeg remulade. Ved det er klamt, men det smager altså godt i min verden. Selvfølgelig overpå et stk. brød

Anmeld

17. december 2010

mama09

Kageteenageren skriver:

Hejsa

Kom lige til at tænke på om der var andre med mærkværdige spisevaner? Behøver ikke nødvendigvis at være på grund af en graviditet!

Men kom frisk og fortæl lidt om de mest mærkelige spisevaner du har!

---

Jeg er begyndt med at hver aften inden jeg går i seng, skal jeg have en lille skål kartoffelmos! Det må absolut ikke være nylavet, det skal være lavet på pulver OG under ingen omstændigheder uden masser ar krydderier!  Og hvis ikke jeg får den skål, kan jeg da ihvertfald godt vinke farvel til en god nats søvn!  

ha ha en sjov vane du har

jeg er ikke gravid, men elsker MAYO, og har altid gjort det - spiser det på alt - og jeg mener alt - lige fra en toast til pasta - heldigvis tager jeg ikke på af min dumme vane

Da jeg var gravid elskede jeg hinbær tærter - spister min. 1 hver dag adddd, tog også 20 kg på hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.