noname skriver:
tænke tænke.... tror ik rigtig jeg har nogen.....
eller måske.... jeg kan godt lide at få banan skiver til boller i karry. Kan godt lide den søde smag fra bananen sammen med den krydrede karry smag... Er det underligt?????? (har ik stemt endnu)
Nej det er på ingen måder mærkeligt, det er måske bare ikke så udbredt, for hos min familie, blev boller med karry spist med rosiner, bananer, æbler, agurker og mango chutney som tilbehør. Dog er det helt fremmed i min kærestes familie 
Jeg har indtil haft mange skøre ide'er med mad, men det er faktisk ikke noget der har været gentagne.
Faktisk dagen før jeg tog min graviditets test, bad jeg min kæreste købe stærk salmiak lakrids og mørk chokolade, da jeg sad i bussen på vej hjem fra arbejde, var jeg lige ved at græde da han snød mig og sagde at han havde glemt det.
Syltede agurker er faktisk det jeg har lyst til oftest, og det SKAL være de danske og ikke de arabiske saltede pickles agtige nogen.
Thai mad haha og det er ikke den fine af slagsen næh næh stærk krydret, saltet, surt, sødt ildelugtende thaimad.
Jeg har faktisk lavet en liste over alle de sjove og mærkelige ting jeg har spist, mens jeg har været gravid, jeg tænkte det ville blive en sjov liste til vores barn 
Anmeld