Mærkværdige spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Maja88

missie20 skriver:

Jeg kan godt lide makrel i tomat, og istedet for maionaise ovenpå...ja så putter jeg remulade. Ved det er klamt, men det smager altså godt i min verden. Selvfølgelig overpå et stk. brød

remoulade kan bruges til ALT i min verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

eElak

Jeg har så mærkelige spisevaner normalt, at min X mente at jeg spiste normalt under min graviditet....

Anmeld

17. december 2010

Isabella_mor

Alberts/ skriver:

og så ris med thousand island dressing   mums

åhh det spiste jeg altid som rest hvor jeg varmede risene i mikroovnen og hældte thousand island dressing over.. det smager rigtig godt.. det er godtnok længe siden jeg har spist det...

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

isabellamor skriver:

åhh det spiste jeg altid som rest hvor jeg varmede risene i mikroovnen og hældte thousand island dressing over.. det smager rigtig godt.. det er godtnok længe siden jeg har spist det...

også længe siden jeg har spist det hihi,   kunne faktisk godt spise det nu men har kun ris ingen dressing;(

Anmeld

17. december 2010

Isabella_mor

Alberts/ skriver:

også længe siden jeg har spist det hihi,   kunne faktisk godt spise det nu men har kun ris ingen dressing;(

jeg har masser af dressing...

Anmeld

17. december 2010

Maja88

Alberts/ skriver:

ris med bearnaise sauce er nu heller ikke at kimse af

Anmeld

17. december 2010

maria87

spaghetti med 1 fed hvidløg og chili og er ikke gravid go Jul...

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

bagger26 skriver:

Juhuuuuu endelige en der også spiser banan skiver til boller i karry, alle andre syntes jeg er mærkelig.. Altså på nær mine forældre og søskende, det er hjemme jeg har lært at spise det. Men alle andre syntesz jeg er mærkelig hehe. MEN nu lærer jeg også mine børne det, og de elsker det også.

Nå men ellers spiser jeg gerne en franskbrød med pålægschokolade og en tynd skive ost ovenpå mmmmm.. Men det er der bist også flere der gør, jeg kender dem bare ikke hehe..

ost og pålægschokolade er da super sammen.  er lang tid siden jeg har fået det

Anmeld

17. december 2010

mor-til-vanessa

hmm ved ikke om jeg har mærkelige spisevaner, men har underlige perioder hvor jeg kun vil spise den ting.

f.eks spiste jeg på et tidspunkt coco pops til aftensmad, hver dag i jeg ved ikke hvor lang tid. super sund aftensmad. men jeg måtte have det.

sådan har jeg også haft med med a38 og ymerdrys.

agurk med guaguamole (staves)

taco og chilli con carne.

når jeg er i de perioder, spiser jeg næsten ikke andet end det jeg har lyst til. kan sagtens spise det sammen i 2 uger

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

Maja88 skriver:

ris med bearnaise sauce er nu heller ikke at kimse af

uha har bernaise sauce

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.