Mærkværdige spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du nogle mærkværdige spisevaner?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.892 visninger
39 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Manakauapo

Hejsa

Kom lige til at tænke på om der var andre med mærkværdige spisevaner? Behøver ikke nødvendigvis at være på grund af en graviditet!

Men kom frisk og fortæl lidt om de mest mærkelige spisevaner du har!

---

Jeg er begyndt med at hver aften inden jeg går i seng, skal jeg have en lille skål kartoffelmos! Det må absolut ikke være nylavet, det skal være lavet på pulver OG under ingen omstændigheder uden masser ar krydderier!  Og hvis ikke jeg får den skål, kan jeg da ihvertfald godt vinke farvel til en god nats søvn!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

NoName

tænke tænke.... tror ik rigtig jeg har nogen.....

eller måske.... jeg kan godt lide at få banan skiver til boller i karry. Kan godt lide den søde smag fra bananen sammen med den krydrede karry smag... Er det underligt?????? (har ik stemt endnu)

Anmeld

17. december 2010

Maja88

noname skriver:

eller måske.... jeg kan godt lide at få banan skiver til boller i karry. Kan godt lide den søde smag fra bananen sammen med den krydrede karry smag... Er det underligt?????? (har ik stemt endnu)

nej jeg har en kogebog hvor tilbehøret er banan og æbler

Anmeld

17. december 2010

Maja88

jeg vil hellere spise pasta med remoulade end pasta med ketchup

Anmeld

17. december 2010

LRJ

noname skriver:

nej for det gør jeg os , dog osse rosiner og mango

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

haha jeg kan godt lide baby frugt mos(pære/æble)

hmm og så kan jeg sagtes spise aftensmad til mogenmad hihi

Anmeld

17. december 2010

NoName

HAHAHAHAHA fantastisk...

jamen så har jeg ingen underlige vaner (så vidt jeg ved)

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

og så ris med thousand island dressing    mums

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

og så ris med thousand island dressing    mums

Anmeld

17. december 2010

bagger26

noname skriver:

Juhuuuuu endelige en der også spiser banan skiver til boller i karry, alle andre syntes jeg er mærkelig.. Altså på nær mine forældre og søskende, det er hjemme jeg har lært at spise det. Men alle andre syntesz jeg er mærkelig hehe. MEN nu lærer jeg også mine børne det, og de elsker det også.

Nå men ellers spiser jeg gerne en franskbrød med pålægschokolade og en tynd skive ost ovenpå mmmmm.. Men det er der bist også flere der gør, jeg kender dem bare ikke hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.