Hvad skal i lave i juledagene? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Frøken Sørensen

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Du siger bare til hvis du vil låne sommerhuset, mine forældre bruger det sjældent og vi bruger det i ny og næ når vi trænger til lidt luftforandring og bare det at være lidt hjemmefra uden forpligtelser udover til hinanden  Der er udsigt til vandet (Fynshav), skov, flinke naboer, der er soveplads til 6 personer, soveværelse m. dobbeltseng, lille værelse med plads til to og en sovesofa i stuen foran pejsen  Der er virkelig hyggeligt og børn har alverdens muligheder for at lege og spurte rundt  der kommer næsten ingen biler. Og der er heste på markerne.. uha glæder mig meget allerede kan jeg mærke

Ej hvor lyder det bare lækkert  Hvis du mener det helt seriøst, vil jeg da lige prøve at kigge på det... Kunne være skønt at gøre en gang i det nye år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Hasselnødden

Gitte85 skriver:

Ej hvor lyder det bare lækkert  Hvis du mener det helt seriøst, vil jeg da lige prøve at kigge på det... Kunne være skønt at gøre en gang i det nye år

Det kan du tro jeg mener seriøst  Jeg ser lige om jeg kan finde et billede, lidt har vi jo taget af vores "andet" hjem.

1. På vej i skoven langs marken ved stranden når det rigtig rusker derude.
  2. Sovesofaen/Stuen
  3. Pejsen
  4. Udsigten og sommerhuset
  5. Stranden
  6. Pejsen om aftenen
  7. Stearinlysholder skaber rigtig hygge under loftet
  8. Sommerhus og udsigt på en rigtig solrig dag
  9. Udsigt på en solrig dag

Så bare sig til, vi har selv vores kat med når vi er afsted.. hun går med i skoven uden snor - og mine forældre har hund så dyr er velkomne derude - så længe I ikke efterlader dem! Det er et sommerhusområde, men de andre gæster lægger man sjældent mærke til fordi vi er afskåret fra "det" område, da det ligger længere oppe mod fastlandet og der er sjældent nogen derude.. hører ihvertfald sjældent til noget støj. Det er bare natur og mennesker, der går tur med deres hunde eller fisker i Fynshav. I kan købe friskfanget fisk nede ved havnen i... (husker selvf. ikke navnet) men det kan I og I kan få nummeret af os til "vores" fisker  Der er både fladfisk, rødspætter og... torsk?  Tror ikke det er den, men i mangel af bedre benævnelse.. friskfanget fisk altså he he.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2010

Benjamins'mor

Gitte85 skriver:

Skal i lave noget spændende i juledagene?  Og hvor skal i holde juleaften?

Herhjemme holder vi juleferie fra d.22 og tager hjem til Sønderborg hvor mine forældre bor... Der skal vi så holder juleaften

Udover det så skal vi til 2 fødselsdage og 2 julefrokoster... Så vi er booket godt op og er sikker på at vi er godt trætte d. 29 når det hele er overstået og vi kan lige nå at lade op inden det er nytår

Jeg er på barsel, men jeg skal holde juleaften hjemme ved min mor, hun bor kun 5 km væk.

Og i juledagene skal jeg til 3 julefrokoster, så har min kæreste fødselsdag og jeg har termin. Så vi når ikke rigtigt at få ladet op til nytårsaften.

Anmeld

16. december 2010

Mor-til-asta-09

Gitte85 skriver:

Snyyyyd :-) du sender bare billetterne herhjem hvis i lige pludselig ikke gider afsted alligevel :-p

Jeg tror desværre næppe at vi ikke tager afsted, men jeg skal da tænke på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.