Hvad skal i lave i juledagene? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

DK

D. 25/12 er det jo Kirstines fødseldag, så der skal vi have mormor, morfar og moster på besøg til boller og kakao osv.

D. 26/12 skal vi til julefrokost hos Mikkels familie

D. 27/12 skal vi til julefrokost med min familie plus til vækstscanning med Bimmeren

D. 28-30 skal vi vist ikke noget (endnu, he he)

D. 31 skal vi holde nytår herhjemme bare for os tre. Det glæder jeg mig faktisk meget til, det bliver super hyggeligt tror jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Frøken Sørensen

TbCp skriver:

Ja han har fødselsdag d. 24.

Så det er blevet en fast tradition at vi skal til fødselsdag derude d. 24. om formiddagen. Det er rigtig hyggeligt og så sker der også lidt for ungerne.

Ej hvor hyggeligt

Anmeld

15. december 2010

oo

uha den 20. kommer sundhedsplejersken på 2 måneders visit

den 21. kommer Sørens ene søster med sine drenge og hilser på Sol (for første gang)

den 23. kommer min mor og lillebror som skal holde jul hernede hos os i år. De blir til den 25.

den 26. fylder min ældste lillesøster år...dog skal vi ikke til københavn og fejre hende

og så er der FERIE! og Søren er hjemme helt fra 17/12- 3/1

nytår skal vi holde herhjemme alene, så det blir stille og roligt

Anmeld

15. december 2010

Carina1977

Gitte85 skriver:

Skal i lave noget spændende i juledagene?  Og hvor skal i holde juleaften?

Herhjemme holder vi juleferie fra d.22 og tager hjem til Sønderborg hvor mine forældre bor... Der skal vi så holder juleaften

Udover det så skal vi til 2 fødselsdage og 2 julefrokoster... Så vi er booket godt op og er sikker på at vi er godt trætte d. 29 når det hele er overstået og vi kan lige nå at lade op inden det er nytår

Mark bliver hentet af sin far d. 23. december, så der skal jeg bruge dagen på at lade op til juleaften

I år skal jeg holde jul hos min lillebror. Han har eget hus i Herning, og han ville så gerne prøve at holde jul, så det bliver der vi skal være i år. Vi bliver så kun 4 i alt: min mor, min lillebror, min storesøster og jeg.

D. 25. skal jeg bare slappe af....er sikkert træt efter juleaften.

D. 26. kommer Mark hjem igen, og der holder jeg en lille ekstra juleaften for ham med lækker julemad

D. 27. afslapning igen

D. 28-29. december er min kæreste her, og så skal vi bare hygge....ved ikke lige helt om vi finder på et eller andet at skulle lave de dage.

D. 30. slapper jeg lige af igen igen inden det går løs med nytårsaften d. 31.

Nytårsaften bliver holdt her i år, og vi bliver en del...vi bliver: min mor, min storesøster, min storebror + hans kone og deres dreng, Mark og mig. Det bliver en stille og rolig aften i børnenes tegn

Anmeld

15. december 2010

Silas&Mille

Vi skal holde jul hjemme sammen med 6 gode kollegaer.

Jeg tør ikke at tage hjem til Danmark og holde jul, da jeg i dag kun har 3 uger til termin.

Så juledagene skal ellers bare gå med at gøre klar til den lilles ankomst 

Anmeld

15. december 2010

frk Jensen

Den 24 skal vi ud til mine forældre og holde juleaften. Vi starter med at gå i kirke kl 16.15... Tror bare det blir super hyggeligt.

Den 26 skal vi ud til svigermor og far til julefrokost...

Nytårsaften skal vi være hos mine kæreste, hvor mine svigerforældre kommer og min kærestes kammerat. Bare en ganske stille og rolig jul og nytår.

jooooo vi skal en tur i skoven et par gange eller 5.. (har en skov i baghaven)

Anmeld

15. december 2010

Amso

Jeg har en travlt juleuge foran mig.

21. dec. - Til ekstra scanning på Holbæk sygehus. ( uge 33. )

22. dec. - 3. Læge undersøgelse, julefrokost med familie om aftenen.

23. dec. - Holde juleaften hos mine forældre, da min mor skal på arbejde juleaften.

24. dec. - Juleaften herhjemme med min dejlige kæreste, hans datter på 10 år og min far.

25. dec. - Julefrokost hos svigerforældrene.

Der blir fart på.. Puhaaa.. Men vi glæder os hehe

Anmeld

15. december 2010

9510

Gitte85 skriver:

Hvor dejligt...  selvom det bliver dejligt at se alle vennerne og familien, så ville jeg nu ønske der var tid til lidt mere hjemmehygge og afslapning! Farmand må da glæde sig til at han bare skal hygge med børnene

Ja han ser meget frem til at være alene med ungerne i nogle timer om dagen

Anmeld

15. december 2010

maria87

hvor hyggeligt

d. 18 december skal vi til København ind til min storesøster og julehygge og bytte Julegaver.

d. 19 december kommer svigerforældrene hjem til oss hvor jeg laver ribbensteg med alt hvad dertilhøre

d. 20 skal lillemanden holde julefrokost i børnehaven

d. 24 dec juleaften , skal vi om formiddagen hjem til svigerforældrene Og selve juleaften skal vi holde Sammen med Min far i Korsør

og d. 29 dec. skal jeg til 31 års fødselsdag til bruch hos en veninde og bagefter en tur på kirkegården. med blomster og lys på min Mors Gravested da hun oss havde fødselsdag d. 29 dec....

Anmeld

15. december 2010

Frøken Sørensen

DK skriver:

D. 25/12 er det jo Kirstines fødseldag, så der skal vi have mormor, morfar og moster på besøg til boller og kakao osv.

D. 26/12 skal vi til julefrokost hos Mikkels familie

D. 27/12 skal vi til julefrokost med min familie plus til vækstscanning med Bimmeren

D. 28-30 skal vi vist ikke noget (endnu, he he)

D. 31 skal vi holde nytår herhjemme bare for os tre. Det glæder jeg mig faktisk meget til, det bliver super hyggeligt tror jeg!

Så er i også godt booket op

Hvor hyggeligt i bare skal være jer tre nytårsaften... Håber jeg også vi bare skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.