Gitte85 skriver:
Skal i lave noget spændende i juledagene?
Og hvor skal i holde juleaften?

Herhjemme holder vi juleferie fra d.22 og tager hjem til Sønderborg hvor mine forældre bor... Der skal vi så holder juleaften 
Udover det så skal vi til 2 fødselsdage og 2 julefrokoster... Så vi er booket godt op og er sikker på at vi er godt trætte d. 29 når det hele er overstået og vi kan lige nå at lade op inden det er nytår 
Mark bliver hentet af sin far d. 23. december, så der skal jeg bruge dagen på at lade op til juleaften 
I år skal jeg holde jul hos min lillebror. Han har eget hus i Herning, og han ville så gerne prøve at holde jul, så det bliver der vi skal være i år. Vi bliver så kun 4 i alt: min mor, min lillebror, min storesøster og jeg.
D. 25. skal jeg bare slappe af....er sikkert træt efter juleaften.
D. 26. kommer Mark hjem igen, og der holder jeg en lille ekstra juleaften for ham med lækker julemad 
D. 27. afslapning igen 
D. 28-29. december er min kæreste her, og så skal vi bare hygge....ved ikke lige helt om vi finder på et eller andet at skulle lave de dage.
D. 30. slapper jeg lige af igen igen inden det går løs med nytårsaften d. 31.
Nytårsaften bliver holdt her i år, og vi bliver en del...vi bliver: min mor, min storesøster, min storebror + hans kone og deres dreng, Mark og mig. Det bliver en stille og rolig aften i børnenes tegn 
Anmeld