Hvad skal i lave i juledagene? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Frøken Sørensen

Lyder til at vi ikke er de eneste der har nogle travle juledage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Aves..

Jeg skal arbejde og de små skal holde jul ved deres far...jeg skal også arbejde juleaften, dog kun til 17..men vi skal så heller intet, vi bruger ikke det der store ædecirkus i vores familie..

Anmeld

15. december 2010

Pia.

Jeg skal holde jul hjemme hos børnenes far bare os 5 - det glæder jeg mig rigtig meget til...

Vi skal have and, flæskesteg og ja alt hvad der, der til høre ... Jeg er nået mit mål før tid (havde jeg også regnet med) så skal spise en masse lækkert i julen ... 

1. juledag er jeg inviteret med hjem til min gamle svigermor med Jims familie - og 2 juledag skal jeg ned til min farbror - årlig tradition...

Resten af ferien skal vi bare hygge....

Rigtig glædelig jul til jer alle sammen - glæder mig som altid til jul og nytår...

Knus fra Pia

Anmeld

15. december 2010

Hasselnødden

Gitte85 skriver:

Skal i lave noget spændende i juledagene?  Og hvor skal i holde juleaften?

Herhjemme holder vi juleferie fra d.22 og tager hjem til Sønderborg hvor mine forældre bor... Der skal vi så holder juleaften

Udover det så skal vi til 2 fødselsdage og 2 julefrokoster... Så vi er booket godt op og er sikker på at vi er godt trætte d. 29 når det hele er overstået og vi kan lige nå at lade op inden det er nytår

Mine forældre bor også i Sønderborg  dem tager vi ned til den. 25 december da vi har valgt at holde jul herhjemme for første gang med vores lille dreng den 24. Anden juledag skal vi så ned til gemalens forældre som bor i Smedby (Padborg) og indtil nytår skal vi så bo i mine forældres sommerhus ved Fynshav hvor veerne kom i januar i år  denne gang er den lille mand bare ude af maven og der skal vi ud at gå i skoven, have katten med (som altid) ud at gå ved vandet, slappe af ved pejsen, have passet den lille et par dage og så skal forældrene finde hinanden igen og igen og igen...  ej måske skal vi bare sove når vi er alene.. det trænger vi til

Anmeld

15. december 2010

Ploffer

Puha vi får også travlt 

Manden har sidste arbejdsdag d. 21. 

Den 22. kører vi til mine forældre i Hårlev og læsser alle julegaverne af, og spiser måske middag der 

Den 23. fylder min svigermor 50 så vi skal til fødselsdag, og jeg skal da også lige have bikset en kage sammen i 2 eller 3 etager  Efter fødselsdag kører vi til mine forældre og sover der.

Den 24. juleaften skal vi holde med mine forældre, mine 2 søstre med deres mænd og børn og mine 2 onkler fra Schweiz.... Jeg skal lave al maden, og det glæder jeg mig til. Jeg elsker det 

Den 25. skal vi til julefrokost hos mandens moster og onkel. Med hele den pukkelryggede 

Den 26. står den på julefrokost hos mine forældre 

Så er der lige et par dages afslapning.......

Og så nytårsaften holder vi også hos mine forældre med lækker mad bestilt fra Rødvig kro 

Anmeld

15. december 2010

Frøken Sørensen

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Mine forældre bor også i Sønderborg  dem tager vi ned til den. 25 december da vi har valgt at holde jul herhjemme for første gang med vores lille dreng den 24. Anden juledag skal vi så ned til gemalens forældre som bor i Smedby (Padborg) og indtil nytår skal vi så bo i mine forældres sommerhus ved Fynshav hvor veerne kom i januar i år  denne gang er den lille mand bare ude af maven og der skal vi ud at gå i skoven, have katten med (som altid) ud at gå ved vandet, slappe af ved pejsen, have passet den lille et par dage og så skal forældrene finde hinanden igen og igen og igen...  ej måske skal vi bare sove når vi er alene.. det trænger vi til

Hvor sjovt :-)Og sikke nogle skønne dage i har i sigte :-)Jeg gerne bytte med jeres tur i sommerhus! ;-) kunne jeg godt bruge :-)

Anmeld

15. december 2010

Mor-til-asta-09

Herhjemme holder jeg juleferie fra d. 22 og kæresten fra d. 29..

Vi skal holde jul hos svigerfamilien, ingen julefrokoster til os.. så vi kan slappe godt af, og lade op til en uge på gran canarie fra d. 31 december-8 januar lækkert

Anmeld

15. december 2010

Frøken Sørensen

forældre-til-Asta skriver:

Herhjemme holder jeg juleferie fra d. 22 og kæresten fra d. 29..

Vi skal holde jul hos svigerfamilien, ingen julefrokoster til os.. så vi kan slappe godt af, og lade op til en uge på gran canarie fra d. 31 december-8 januar lækkert

Snyyyyd :-) du sender bare billetterne herhjem hvis i lige pludselig ikke gider afsted alligevel :-p

Anmeld

16. december 2010

Jibbe

Vi skal holde jul herhjemme sammen med mine svigerforældre, svoger og min lillesøster. Den 25 skal vi hjem til min far i Århus og fejre min fødselsdag- Jubii! Den 26 skal vi slappe af og hygge herhjemme.Den 27 skal vi til svigerfars fødselsdag (han har også fødselsdag den 25 men der er vi jo i Århus) Og så står den ellers bare på afslapning resten af året ;-)

Anmeld

16. december 2010

Hasselnødden

Gitte85 skriver:

Hvor sjovt :-)Og sikke nogle skønne dage i har i sigte :-)Jeg gerne bytte med jeres tur i sommerhus! ;-) kunne jeg godt bruge :-)

Du siger bare til hvis du vil låne sommerhuset, mine forældre bruger det sjældent og vi bruger det i ny og næ når vi trænger til lidt luftforandring og bare det at være lidt hjemmefra uden forpligtelser udover til hinanden  Der er udsigt til vandet (Fynshav), skov, flinke naboer, der er soveplads til 6 personer, soveværelse m. dobbeltseng, lille værelse med plads til to og en sovesofa i stuen foran pejsen  Der er virkelig hyggeligt og børn har alverdens muligheder for at lege og spurte rundt  der kommer næsten ingen biler. Og der er heste på markerne.. uha glæder mig meget allerede kan jeg mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.