Hvad skal i lave i juledagene? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.973 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Frøken Sørensen

Skal i lave noget spændende i juledagene?  Og hvor skal i holde juleaften?

Herhjemme holder vi juleferie fra d.22 og tager hjem til Sønderborg hvor mine forældre bor... Der skal vi så holder juleaften

Udover det så skal vi til 2 fødselsdage og 2 julefrokoster... Så vi er booket godt op og er sikker på at vi er godt trætte d. 29 når det hele er overstået og vi kan lige nå at lade op inden det er nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

9510

Vi skal "kun" til min fars fødselsdag den 25,, så skal vi slappe af den 26,,, og så skal jeg på arbejde mandag til torsdag,,, så farmand og ungerne skal hygge

Anmeld

15. december 2010

Maja88

jamen her kører vi mod sønderjylland den 23 når manden får fri..

vi skal nemlig holde jul i padborg hos mine forældre.. den 23 om aftenen skal vi så til noget juletam tam ved min brors svigerforældre.

den 24 skal der hygges og vi skal ned til min onkel kl 12 til risengrød og så hjem og lave mad.

den 25 holder vi julefrokost hjemme ved mine forældre og om aftenen skal vi så til holsted til svigermors fødselsdag. den 26 skal vi til svigerindens fødselsdag, og så regner jeg med at skulle hjem til padborg igen og hygge mens manden skal arbejde.

den 27 er der julebal på skolen i sønderborg som jeg overvejer om man skal med til

Anmeld

15. december 2010

TbCp

Har sidste arbejdsdag på tirsdag!!!

D. 23. skal vi hjem til mine forældre og spise og bytte gaver.

D. 24. skal vi, om formiddagen til min nevøs fødselsdag, og så holde juleaften hos mine svigerforældre på Langeland.

D. 27. står den på julefrokost hos svigerforældrene og d. 29. skal jeg mødes med min madklub.

Og så skal vi holde nytår herhjemme så der skal handles ind og gøres rent osv.

Men mest af alt håber jeg bare på at jeg kan få slappet rigtig godt af, det trænger jeg til!

Anmeld

15. december 2010

Frøken Sørensen

9510 skriver:

Vi skal "kun" til min fars fødselsdag den 25,, så skal vi slappe af den 26,,, og så skal jeg på arbejde mandag til torsdag,,, så farmand og ungerne skal hygge

Hvor dejligt...  selvom det bliver dejligt at se alle vennerne og familien, så ville jeg nu ønske der var tid til lidt mere hjemmehygge og afslapning! Farmand må da glæde sig til at han bare skal hygge med børnene

Anmeld

15. december 2010

Frøken Sørensen

Maja88 skriver:

jamen her kører vi mod sønderjylland den 23 når manden får fri..

vi skal nemlig holde jul i padborg hos mine forældre.. den 23 om aftenen skal vi så til noget juletam tam ved min brors svigerforældre.

den 24 skal der hygges og vi skal ned til min onkel kl 12 til risengrød og så hjem og lave mad.

den 25 holder vi julefrokost hjemme ved mine forældre og om aftenen skal vi så til holsted til svigermors fødselsdag. den 26 skal vi til svigerindens fødselsdag, og så regner jeg med at skulle hjem til padborg igen og hygge mens manden skal arbejde.

den 27 er der julebal på skolen i sønderborg som jeg overvejer om man skal med til

I er også booket godt op kan jeg se

Har du boet i Sønderborg... Er det juleballet på statsskolen?

Anmeld

15. december 2010

Maja88

Gitte85 skriver:

I er også booket godt op kan jeg se

Har du boet i Sønderborg... Er det juleballet på statsskolen?

nej har aldrig boet i sønderborg men har gået på statsskolen...

Anmeld

15. december 2010

Frøken Sørensen

TbCp skriver:

Har sidste arbejdsdag på tirsdag!!!

D. 23. skal vi hjem til mine forældre og spise og bytte gaver.

D. 24. skal vi, om formiddagen til min nevøs fødselsdag, og så holde juleaften hos mine svigerforældre på Langeland.

D. 27. står den på julefrokost hos svigerforældrene og d. 29. skal jeg mødes med min madklub.

Og så skal vi holde nytår herhjemme så der skal handles ind og gøres rent osv.

Men mest af alt håber jeg bare på at jeg kan få slappet rigtig godt af, det trænger jeg til!

Lyder hyggeligt

Har din nevø fødselsdag d.24?

Ja man skal jo også huske at få slappet lidt af når man endelig har nogle fridage

Anmeld

15. december 2010

Mia&Allan

Gitte85 skriver:

Skal i lave noget spændende i juledagene?  Og hvor skal i holde juleaften?

Herhjemme holder vi juleferie fra d.22 og tager hjem til Sønderborg hvor mine forældre bor... Der skal vi så holder juleaften

Udover det så skal vi til 2 fødselsdage og 2 julefrokoster... Så vi er booket godt op og er sikker på at vi er godt trætte d. 29 når det hele er overstået og vi kan lige nå at lade op inden det er nytår

Her i huset går manden på juleferie d. 23 om morgenen og om aftenen skal vi så over til svigerfamilien og ha and og åbne gaver sammen med dem.

D. 24 skal vi hente min morfor og så op til mine forældre og hygge sammen med min bror og hans dame - vi skal også holde jul der.

D. 25 er der ro på og så skal der slappes af.

D. 26 er der stor julefrokost hos min farmor og farfar.

D. 28 julefrokost hos min mormor.

D. 29 holder min lillebror fødselsdag.

Nytår holder min kæreste og jeg nok alene sammen med vores datter, så det bliver bare stille og roligt...

Anmeld

15. december 2010

TbCp

Gitte85 skriver:

Lyder hyggeligt

Har din nevø fødselsdag d.24?

Ja man skal jo også huske at få slappet lidt af når man endelig har nogle fridage

Ja han har fødselsdag d. 24.

Så det er blevet en fast tradition at vi skal til fødselsdag derude d. 24. om formiddagen. Det er rigtig hyggeligt og så sker der også lidt for ungerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.