Se hvad jeg skal ha lavet på lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Maria-s

Dinna88 skriver:

Og hvad har det med noget at gøre?

Bare at vi tænker forskelligt. Jeg ser da anderledes på ting i dag end da jeg var 18 år. Du skal ikke ligge noget dybere i det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Low

LilyMarleen skriver:

Ja ikke lige helt magen til, der kommer mit eget præg på den, også skal der stå Alexander og Randa et sted. Ikke nødvendigvis det samme sted da de to navne ikke høre sammen, selvom de gør det alligevel- Alexander er min søn, og Randa er for mine søskende, og Alexander hedder også Randa. Men for os søskende. Har 2 brødre der er døde, og en lillesøster der heldigvis stadig er i live. De 2 navne skal stå med en skå skift, ved bare ikke lige helt hvor endnu.

Er den ikke fin :-)

Jeg skal tabe mig 14 kg ca. Også er jeg stadig lidt buttet, men jeg kan godt li mig selv lidt buttet, så er jeg pænest :-) Håber ikk de 14kg har nogen betydning for det sted. Men det siger tatovøren at det ikke har. Uha jeg glæder mig

Den er super fed

Jeg har også tænkt på en tus samme sted på kroppen med min søns navn som også hedder Alexander. Hvor skal du have den lavet?

Anmeld

15. december 2010

Dinna88

Maria-s skriver:

Bare at vi tænker forskelligt. Jeg ser da anderledes på ting i dag end da jeg var 18 år. Du skal ikke ligge noget dybere i det...

Jeg ændrer nu aldrig den holdning at noget så specielt som en tatovering skal være "min helt egen" Så... Den kan ikke bruges her. Og jeg ved godt at I mener at den blomst kommer til at være hendes helt egen, men der er jo så der vi ser forskelligt på det.

Anmeld

15. december 2010

Mum33

Må indrømme at det overhovet ikke er mig. Alt for sømands-agtigt. Men held og lykkke m det.

Anmeld

16. december 2010

LilyMarleen

Low skriver:

Den er super fed

Jeg har også tænkt på en tus samme sted på kroppen med min søns navn som også hedder Alexander. Hvor skal du have den lavet?

Jeg har en gammel klassekammerat hvis kæreste er tatovør, det er arrangeret via facebook :-) Og de bor 600 meter fra hvor jeg bor. Hvor heldig kan man lige være!  

Anmeld

16. december 2010

Low

LilyMarleen skriver:

Jeg har en gammel klassekammerat hvis kæreste er tatovør, det er arrangeret via facebook :-) Og de bor 600 meter fra hvor jeg bor. Hvor heldig kan man lige være!  

Argh hvor godt . Så må du lige vise den når den er lavet :9, hvis du har lyst selvfølgelig

Anmeld

16. december 2010

lisesp83

Wow den er flot. Av hehe..

Har selv en del, men ikke så store

Håber du vil vise den, når den er lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.