Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den er bare vildt fed!!!! og ja, gu gør det da ondt at få lavet en tatoo, men det er altså til at holde ud har 2, og den ene er på lænden.. og det er et rimeligt ømt sted.. hehe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sismofutten skriver: Fandt du en pris på den? Og held og lykke med det - glæder mig ti lat se resultatet ;-)
Fandt du en pris på den?
Og held og lykke med det - glæder mig ti lat se resultatet ;-)
Ja jeg fandt en gammel klasse kammerats vis kæreste er tatovør, og han kunne lave den til 4000 ca. :-) Glææææææder mig også selv til resultatet, når den er helet og blevet flot
Babyklar skriver: WOW hvor er den flot. men held og lykke :p heh ..
WOW hvor er den flot. men held og lykke :p heh ..
Mange tak
Sabrina skriver: Det kan du også sagtens gøre...Da jeg fik lavet min syntes jeg ikk det gjorde særlig ondt, synes veer var værre... Og jeg er virkelig ikk god til smerter...
Det kan du også sagtens gøre...Da jeg fik lavet min syntes jeg ikk det gjorde særlig ondt, synes veer var værre... Og jeg er virkelig ikk god til smerter...
Det var sgu rart med sådan en kommentar :-) Tak!!
tb skriver: den er bare vildt fed!!!! og ja, gu gør det da ondt at få lavet en tatoo, men det er altså til at holde ud har 2, og den ene er på lænden.. og det er et rimeligt ømt sted.. hehe..
Ja det ville da være underligt andet, med sådan en nål ind og ud med farve i huden. Hehehe!.
Wow den er smuk
Og hvor er du sej du tør får den lavet der.... Har hørt det skulle gøre meget ondt der... Men det kommer jo selvfølgelig også an på hvor høj ens smertegrænse er
LilyMarleen skriver: Det var sgu rart med sådan en kommentar :-) Tak!!
Hehe det var da så lidt synes bare du skulle høre om nogle gode erfaringer med det også
Sabrina skriver: Hehe det var da så lidt synes bare du skulle høre om nogle gode erfaringer med det også
Ja det var også dejligt! Smerteterskel er en underlig størrelse. Har læst at det kommer an på hvor afslappet man tager det, hvor ondt man får. Og jeg er nu altså helt afslappet omkring det. Men nu må vi se på lørdag om hvor ondt jeg syntes det gør
LilyMarleen skriver: Ja det var også dejligt! Smerteterskel er en underlig størrelse. Har læst at det kommer an på hvor afslappet man tager det, hvor ondt man får. Og jeg er nu altså helt afslappet omkring det. Men nu må vi se på lørdag om hvor ondt jeg syntes det gør
Du kan også roligt tage det afslappet Men ja, kunne jeg egentlig godt forestille mig det ville have noget med det at gøre Men smider du et billede ind af den når du har fået lavet den??
Sabrina skriver: Du kan også roligt tage det afslappet Men ja, kunne jeg egentlig godt forestille mig det ville have noget med det at gøre Men smider du et billede ind af den når du har fået lavet den??
Ja det skal jeg nok lige gøre :-) Jeg ved ikke om han laver den færdig på lørdag. Men jeg skal nok lige opdatere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128