Se hvad jeg skal ha lavet på lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.272 visninger
46 svar
0 synes godt om
15. december 2010

LilyMarleen

Ja ikke lige helt magen til, der kommer mit eget præg på den, også skal der stå Alexander og Randa et sted. Ikke nødvendigvis det samme sted da de to navne ikke høre sammen, selvom de gør det alligevel- Alexander er min søn, og Randa er for mine søskende, og Alexander hedder også Randa. Men for os søskende. Har 2 brødre der er døde, og en lillesøster der heldigvis stadig er i live. De 2 navne skal stå med en skå skift, ved bare ikke lige helt hvor endnu.

Er den ikke fin :-)

Jeg skal tabe mig 14 kg ca. Også er jeg stadig lidt buttet, men jeg kan godt li mig selv lidt buttet, så er jeg pænest :-) Håber ikk de 14kg har nogen betydning for det sted. Men det siger tatovøren at det ikke har. Uha jeg glæder mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

MarieMor

hold da op , den er sku flot

Anmeld

15. december 2010

LilyMarleen

MarieMor skriver:

hold da op , den er sku flot

Ja den er så fin. Jeg glæder mig helt vildt, selvom min mor siger at jeg kommer over knæet hvis jeg gør det, men altså jeg er 28 år  

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

Wauw den er feeeed Gid jeg var ligeså sej, som dig og turde, så havde jeg klart også valgt den der men ak...jeg er en pivskid..

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

WOW hvor er den flot. men held og lykke :p heh ..

Anmeld

15. december 2010

LilyMarleen

jannebjerre skriver:

Wauw den er feeeed Gid jeg var ligeså sej, som dig og turde, så havde jeg klart også valgt den der men ak...jeg er en pivskid..

Folk prøver hele tiden på at skræmme mig, ligesom med at føde. "Det gør bare herre nas!" Men altså, det tænker jeg ikke på.  Det går nu nok altsammen.  :-)

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

LilyMarleen skriver:

Folk prøver hele tiden på at skræmme mig, ligesom med at føde. "Det gør bare herre nas!" Men altså, det tænker jeg ikke på.  Det går nu nok altsammen.  :-)

Man kan også vende den om ikke??? Jeg mener når man har født, så burde man vel også kunne holde til at få lavet en tatoo

Anmeld

15. december 2010

LilyMarleen

jannebjerre skriver:

Man kan også vende den om ikke??? Jeg mener når man har født, så burde man vel også kunne holde til at få lavet en tatoo

Lige præcis!! Jeg tager det nu helt roligt og afslappet, og er overhovedet ikke bange! Tager det som det kommer, og må bide lidt sammen. 

Anmeld

15. december 2010

sismofutten

Fandt du en pris på den?

Og held og lykke med det - glæder mig ti lat se resultatet ;-)

Anmeld

15. december 2010

Sabrina

LilyMarleen skriver:

Lige præcis!! Jeg tager det nu helt roligt og afslappet, og er overhovedet ikke bange! Tager det som det kommer, og må bide lidt sammen. 

Det kan du også sagtens gøre...
Da jeg fik lavet min syntes jeg ikk det gjorde særlig ondt, synes veer var værre... Og jeg er virkelig ikk god til smerter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.