Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilyMarleen skriver: Ja det skal jeg nok lige gøre :-) Jeg ved ikke om han laver den færdig på lørdag. Men jeg skal nok lige opdatere
Ja det skal jeg nok lige gøre :-) Jeg ved ikke om han laver den færdig på lørdag. Men jeg skal nok lige opdatere
Eeej det er nok rigtigt nok, tror også han gør det over to gange Men glæder mig til at se det færdige resultat
LilyMarleen skriver: Ja ikke lige helt magen til, der kommer mit eget præg på den, også skal der stå Alexander og Randa et sted. Ikke nødvendigvis det samme sted da de to navne ikke høre sammen, selvom de gør det alligevel- Alexander er min søn, og Randa er for mine søskende, og Alexander hedder også Randa. Men for os søskende. Har 2 brødre der er døde, og en lillesøster der heldigvis stadig er i live. De 2 navne skal stå med en skå skift, ved bare ikke lige helt hvor endnu. Er den ikke fin :-) Jeg skal tabe mig 14 kg ca. Også er jeg stadig lidt buttet, men jeg kan godt li mig selv lidt buttet, så er jeg pænest :-) Håber ikk de 14kg har nogen betydning for det sted. Men det siger tatovøren at det ikke har. Uha jeg glæder mig
Ja ikke lige helt magen til, der kommer mit eget præg på den, også skal der stå Alexander og Randa et sted. Ikke nødvendigvis det samme sted da de to navne ikke høre sammen, selvom de gør det alligevel- Alexander er min søn, og Randa er for mine søskende, og Alexander hedder også Randa. Men for os søskende. Har 2 brødre der er døde, og en lillesøster der heldigvis stadig er i live. De 2 navne skal stå med en skå skift, ved bare ikke lige helt hvor endnu.
Er den ikke fin :-)
Jeg skal tabe mig 14 kg ca. Også er jeg stadig lidt buttet, men jeg kan godt li mig selv lidt buttet, så er jeg pænest :-) Håber ikk de 14kg har nogen betydning for det sted. Men det siger tatovøren at det ikke har. Uha jeg glæder mig
Den er rigtig fin, men jeg jeg undrer mig (generelt) over hvorfor man ønsker noget som halvdelen af alle tatoverede kvinder har? Det er intet negativt, men ville det ikke være federe med "din egen" tatovering?
Dinna88 skriver: Den er rigtig fin, men jeg jeg undrer mig (generelt) over hvorfor man ønsker noget som halvdelen af alle tatoverede kvinder har? Det er intet negativt, men ville det ikke være federe med "din egen" tatovering?
Det er også derfor at jeg skriver at der skal laves lidt om på den, også at der kommer til at stå Alexander og Randa. Det bliver ikke 110% magen til. Og jeg får den lavet fordi at jeg syntes at den er smuk.
LilyMarleen skriver: Det er også derfor at jeg skriver at der skal laves lidt om på den, også at der kommer til at stå Alexander og Randa. Det bliver ikke 110% magen til. Og jeg får den lavet fordi at jeg syntes at den er smuk.
Jeg mener ikke kun i forhold til den, men i forhold til at der er SÅ mange der render rundt med blomster siden/hoften. Men du er ligeglad med at den ikke er "unik" bortset fra navnene?
- Det er blot af nysgerrighed at jeg spørger, for det ligger nemlig langt fra mine tanker om mine tatoveringer
Dinna88 skriver: Jeg mener ikke kun i forhold til den, men i forhold til at der er SÅ mange der render rundt med blomster siden/hoften. Men du er ligeglad med at den ikke er "unik" bortset fra navnene? - Det er blot af nysgerrighed at jeg spørger, for det ligger nemlig langt fra mine tanker om mine tatoveringer
Der skal laves lidt om på den, også udover navne. Så den bliver unik. Jeg er unik :-)
LilyMarleen skriver: Der skal laves lidt om på den, også udover navne. Så den bliver unik. Jeg er unik :-)
Ja, selve billedet er måske, det jeg skriver er at der er så mange kvinder der render rundt med de her store blomster på siden/hoften. Og det er så bare der at jeg bare ville høre om du er ligeglad med at din tatovering sådan lidt er "en i bunken"? Og igen: det skal ikke forståes negativt, jeg prøver blot at finde en forståelse, hvis du nu kunne forklare mig det,
Dinna88 skriver: Ja, selve billedet er måske, det jeg skriver er at der er så mange kvinder der render rundt med de her store blomster på siden/hoften. Og det er så bare der at jeg bare ville høre om du er ligeglad med at din tatovering sådan lidt er "en i bunken"? Og igen: det skal ikke forståes negativt, jeg prøver blot at finde en forståelse, hvis du nu kunne forklare mig det,
Jamen jeg syntes den er smuk. Altså der er også mange der har en nøgen dame på overarmen. Jeg syntes det er et flot sted at have en tatovering. Jeg kan ikke finde et sted på kroppen hvor INGEN har fået lavet en tatovering.
LilyMarleen skriver: Jamen jeg syntes den er smuk. Altså der er også mange der har en nøgen dame på overarmen. Jeg syntes det er et flot sted at have en tatovering. Jeg kan ikke finde et sted på kroppen hvor INGEN har fået lavet en tatovering.
Hvor kom det med den nøgne dame ind i det? - Jeg snakker heller ikke kun om stedet, men en blomst på siden/hoften har alle tatovører lavet flere gange. Så det handler om at du synes en blomst på siden/hoften er pænt, og så er du ligeglad med at det ses alle vegne?
Wow....... Jeg går selv og drømmer om at få lavet en tatoverig der går fra min højre skulder, ned over ryggen og ned på venstre balde, med blomster og sommerfugle.
Og ja ikke "originale" motiver, men grunden til at de er populære er jo nok fordi de er så smukke Jeg har altid elsket blomster og den styrke OG skrøbelighed de repræsentere. Og sommerfuglen er jo et tegn på forandring og frihed. Man skal være HELT ligeglad med hvad andre har. Det er noget DU skal have på DIN krop, det er noget du skal synes er flot og som for DIG betyder noget. Hvis det så også betyder noget for en anden i samme look, hva så???
Jeg regner med min søn skal hedde Noah. Efter vi havde snakket om navnet herhjemme og faldet for det, var jeg inde på dansk statestik og kan se at det er et af de allermest populære navne lige nu. Jamen og hvad så? Vi synes rigtig godt om navnet og for os virker det som det mest rigtige (har jo ikke set ham endnu, så det kan da selvfølgelig være vi ikke synes han ligner en Noah når han kommer ud ) Jeg synes ski man skal være ret så ligeglad med hvad andre mener og synes Det handler om hvad det betyder for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128