KaLee skriver:
Halløjsa..
Jeg kan godt forstå at du vil holde dig anonym....
Jeg kender lige nu alt til hvordan det er at stå i din situation.. Lige nu lever jeg på et gavekort som en julehjælpstråd på Jubii, har givet mig...
Jeg vil råde dig til at sende en julehjælps ansøgning afsted HURTIGT til mødrehjælpen og foreningen til støtte for mødre og børn. Mødrehjælpen har frist en af de kommende dage og det kan gøres på deres hjemmeside
Den anden er en fond/legat, som reagerer hurtigt. Jeg ved dog ikke om de kan nå det inden jul - du kan google det og spørge.
Jeg har selv måttet søge julehjælp i frelsens hær - og er heldigvis blevet godkendt, så jeg skal ind på mandag og hente et gavekort, + muligvis en gave til min søn...
det med at dit barn ved hvad gaver er - det passer ikke, det tror jeg ikke på.. MEN jeg VED hvor meget det betyder som mor at kunne give sit barn noget på sådan en dag.. SÅ jeg kan godt forstå at du har det som du har.. Jeg har også haft det af HT omkring at jeg ikke kan give min søn en ordentlig jul.. Men min far kommer heldigvis ned til mig i år, og så tager han størstedelen af maden med.. 
Hvor meget har du fået indtil videre?
Jeg har desværre ikke råd til at sende noget, og jeg bor i KBH...