Er ulykkelig og frustreret (julehjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Hasselnødden

KaLee skriver:

Halløjsa.. 

Jeg kan godt forstå at du vil holde dig anonym.... 

Jeg kender lige nu alt til hvordan det er at stå i din situation.. Lige nu lever jeg på et gavekort som en julehjælpstråd på Jubii, har givet mig... 

Jeg vil råde dig til at sende en julehjælps ansøgning afsted HURTIGT til mødrehjælpen og foreningen til støtte for mødre og børn. Mødrehjælpen har frist en af de kommende dage og det kan gøres på deres hjemmeside

Den anden er en fond/legat, som reagerer hurtigt. Jeg ved dog ikke om de kan nå det inden jul - du kan google det og spørge. 

Jeg har selv måttet søge julehjælp i frelsens hær - og er heldigvis blevet godkendt, så jeg skal ind på mandag og hente et gavekort, + muligvis en gave til min søn... 

det med at dit barn ved hvad gaver er - det passer ikke, det tror jeg ikke på.. MEN jeg VED hvor meget det betyder som mor at kunne give sit barn noget på sådan en dag.. SÅ jeg kan godt forstå at du har det som du har.. Jeg har også haft det af HT omkring at jeg ikke kan give min søn en ordentlig jul.. Men min far kommer heldigvis ned til mig i år, og så tager han størstedelen af maden med.. 

Hvor meget har du fået indtil videre?
Jeg har desværre ikke råd til at sende noget, og jeg bor i KBH...

Du må da også lige give lyd hvis der er noget vi kan gøre for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

eElak

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Du må da også lige give lyd hvis der er noget vi kan gøre for dig!

Du søøød 

Men jeg ved der er andre som har det langt værre end mig, og jeg har fået klaret årets ting, idet at jeg skal hente julehjælpen på mandag... 

Så mange tak for omtanken.. 

Anmeld

15. december 2010

Hasselnødden

KaLee skriver:

Du søøød 

Men jeg ved der er andre som har det langt værre end mig, og jeg har fået klaret årets ting, idet at jeg skal hente julehjælpen på mandag... 

Så mange tak for omtanken.. 

Man kan altid finde nogen, der har det værre end en selv  det er næsten det nemmeste i hele verden. Det er sværere at at være den, der også mangler, selvom... andre i ens øjne har det værre.. så bare meld ud hvis du alligevel godt kunne tænke dig et eller andet

Anmeld

15. december 2010

Pia.

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym men ska nok give mig til kende i en pb hvis nogen har brug for det sagen er den at jeg syns det her er enormt svært for mig at bede om hjælp. Men jeg har absolut ingen penge til julegave til min søn det skærer mig dybt i hjertet. Han er kun 1 år men han forstår godt hva gaver drejer sig om. Så det gør så ondt ik at ku gi ham gave. Mine forældre har været så søde at betale alt til juleaften hos dem. Stor hjælp.Men nu behøver jeg hjælp til min søns gave. Er der nogle venlige sjæle der vil af med noget legetøj så er det en KÆMPE hjælp og en meget taknemmelig kvinde der modtager. Juleknus

Send mig lige en privat besked... jeg vil gerne hjælpe dig og sende en gave til din lille søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.